Nolottavimmat seksitreffit miehellä, EVÖ
Kerronpa näin keski-ikäisenä opettavan tarinan kaikille, jotka näin keskiyön jälkeen ovat valveilla.
Olen nyt keski-ikäinen ja tämä tapahtui 20 vuotta sitten hurrrrjina opiskeluaikoina.
Olin piirittänyt erästä naista jo jonkun aikaa. Läpimurto kuitenkin aikaa myöten tapahtui, ja olin lähtemässä panoille. Otin sitten "kortsulaatikosta" kumit mukaan ja menoks. Voisin tietty leveillä, että olin tuuppinut satoja lyylejä, ja laatikossa oli makumakukumeja ja kyhmyrömpettä myös, mutta ei. Siellä vaan säilyttelin gummeja, joita nyt tietty jonkin verran oli.
Tulin naisen asunnolle ja jonkin ajan päästä kortsut otettiin esille. No, nainen loihe lausumaan:
- Hei! Näähän on mennyt vanhoiks 2 vuotta sitten!
Olin sitten ottanut matkaan ne kortsut, jotka olin aikoinani hylännyt paskoina laatikon pohjalle...
Siihen aikoihin olin vielä hiukan epävarma poikanen, eikä, kröhöm, tuo ihmissuhde oikein edennyt...
Tarinan opetus? No, ainakin se, että nykyisin sanoisin (tapahtuispa tuo nyt keski-ikäiselle karpaasille!) jotain:
- Olen säästänyt itseäni ihan sinua varten, beibe!
Kommentit (10)
Eihän tuo edes niin ihmeen noloa ole. Enemmän olisi huolettanut kaksi vuotta vanhan kortsun kestävyys.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:19"] Eihän tuo edes niin ihmeen noloa ole. Enemmän olisi huolettanut kaksi vuotta vanhan kortsun kestävyys. [/quote] Joo, ymmärsin vasta nyt että tarinan pointti ei tainnut ollakaan se, että ap ei saanutkaan seksiä koska mukana oli vain vanhentuneita kondomeita, eikä häntä tainnutkaan nolottaa lähinnä se, että ei tositilanteessa onnistunut ottamaan luotettavia kondomeja mukaan.
Ei kai nyt tuollaisen takia mikään tapailu päättyisi...juttu toimii netissä, mutta tosielämässä harvemmin luetaan tositoimiin ryhtyessä mitään kortsukääreitä. Yleensä mies sekä repii kääreen auki, että laittaa sen kumin. Kääreet putoavat mihin putoavat.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:17"]
Ihana että naisella oli viitseliäisyyttä ja aikaa lukea h-hetkellä myös pienellä printattua kondomikääreen tekstiä!
[/quote]
Arvaa, että ihmettelinkö samaa! Tietysti sitten, kun alapääohjaus ja saatananmoinen pettymys oli loppunut, ja aivot olivat saaneet analyysitoiminnan takaisin, mikä kesti varmaan puoli vuotta...
ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:19"] Eihän tuo edes niin ihmeen noloa ole. Enemmän olisi huolettanut kaksi vuotta vanhan kortsun kestävyys. [/quote] Joo, ymmärsin vasta nyt että tarinan pointti ei tainnut ollakaan se, että ap ei saanutkaan seksiä koska mukana oli vain vanhentuneita kondomeita, eikä häntä tainnutkaan nolottaa lähinnä se, että ei tositilanteessa onnistunut ottamaan luotettavia kondomeja mukaan.
[/quote]
No on näköjään kipeä aihe sulle. Yritin vaan lohduttaa ap:tä, että ei se nyt niin noloa ole. Sattuuhan sitä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:47"]
[/quote]
No on näköjään kipeä aihe sulle. Yritin vaan lohduttaa ap:tä, että ei se nyt niin noloa ole. Sattuuhan sitä.
[/quote]
Ei se nyt enää ole noloa. Nykysin naurattaa oikeastaan aika paljon, kun tulee mieleen.
ap
En ymmärtänyt jutun huumoriarvoa, mutta minä olenkin tottunut korkealiitoiseen huumoriin ja haastaviin aivopähkinöihin. Olen Parempi Ihminen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:47"]
[/quote]
[/quote]
Öö? Tarkoitukseni oli vain sanoa, että juttu ei ollut minunkaan mielestäni kovin nolo, joten en edes tajunnut sitä nolouden varsinaista aihetta ensin.
Heitän vahaksi menevät kortsut ajoissa roskiin ja ostan uusia tilalle. Ole toiminut näin jo kolme vuotta kestäneen kuivan kauden ajan. Olen melko niuho naisasioissa ja sitten kun kolahtaa niin en toivoisi sen jäävän kiinni omasta huolimattomuudesta. Olen kyllä tuntenut naisen joka tarkisti päivämäärät, eli voi johtua siitä.
Ihana että naisella oli viitseliäisyyttä ja aikaa lukea h-hetkellä myös pienellä printattua kondomikääreen tekstiä!