Verinen vuoto n. viikko ovulaation jälkeen? :|
Eli ovulaatiosta on siis 5-7 vrk. En oo tehnyt ovulaatiotestejä mutta limoja ja kipua seuraamalla oon sen mielestäni kuukausittain yhyttänyt. Menee mulla ilmeisesti aika "oppikirjan" mukaan n. 14 vrk menkkojen alkamisesta jne. Nyt tää ihme vuoto tänä aamuna sai hämilleen, menkkojen alkuun pitäis olla 11 päivää vielä. Kuitenkin vuoto oli ihan samanlaista kun yleensä menkkojen alussa, vaikka sitä tulikin näköjään vähän. Kuitenkin sen verran että sen huomas, vuoto oli ihan selkeän vaaleanpunaista mitä paperiin jäi.
En muista että mulla olisi kuuna päivänä ollut näin lyhyt kierto, jos nämä nyt menkat on. :| En haluais liikojakaan toivoa kuitenkaan kun oon tehnyt raskaustestejä turhaan jo ihan liikaa.
Kommentit (9)
[quote author="Neola" time="29.07.2015 klo 00:49"]
Kiinnittymisvuotoa! :)
[/quote]
Sitä tietysti kaikkein eniten toivon, mutta ei vaan tahdo uskaltaa oikeasti. Masennan ihan itse itseäni olemalla näin pessimisti. :D AP
Tunteet on kyllä ihan vuoristorataa! Nyt oon jo kallistunut enemmän sen puolelle että nyt on tärpännyt. :D Nimittäin tänään ei vuotoa ole tullut enää ollenkaan, ja kaksi edellistä yötä on mennyt valvoessa kuumeen kourissa. Ja mulla ei ole ihan oikeasti ollut vuosiin kuumetta, joten tämä on tosissaan poikkeustilanne. Mun peruslämpö on max. 37, ja viime yönä nousi pahimmillaan joka melkein 39 asteeseen. Ensi viikon perjantaina pitäis menkkojen alkaa. Jännittää.
Ens viikon voitkin sitten joka aamu tehdä liuskatestejä, mulla tuli selvä viiva 3pv ennen "menkkojen alkua". Haluan sitten tietää miten tässä käy! Toivotaan parasta :)
Nyt jo toinen päivä mennyt ilman minkäänlaista vuotoa... Aattelin että huomenna aamulla testaan, kun luin että raskaushormoni olisi mitattavalla tasolla jo 11 päivää ovulaatiosta. Mutta en nyt tietenkään vielä heitä pyyhettä kehään mikäli se näyttäiskin negatiivista. Menkat kun ei kuitenkaan ole huomenna vielä myöhässä. Ja vaikka olisinkin raskaana niin eihän se välttämättä testissä näy vielä pariin viikkoon siltikään, eräs kaverinikin sai testiin pelkkää haamua vielä viikolla 8. Kylläpä taas jaksan jossitella. :D
Noniin. Tänään pitäis menkkojen sitten alkaa, ei ainakaan vielä näy eikä kuulu. Aamulla tottakai heti testasin mutta aivan puhdas negahan se oli. En luovu toivosta kuitenkaan ennen kun ne menkat oikeasti alkaa.
Jatkan tätä monologiani täällä. Edelleenkään ei ole menkat alkaneet, mutta niinpä näyttää testikin edelleen vaan negaa. :| En tiedä mitä ajatella.
Mulla tuli sitä kiinnitysvuotoa, oli kait noin viikko tai kaksi ovulaation jälkeen. Mutta myös tuli heti positiivinen raskaustesti kun olin kaksi päivää myöhässä. Jos tiedät milloin ovuloit niin laske siitä se oliko se nyt 16 tai 17 päivää ja jos ei menkat ole alkanut niin silloin melko varmasti kait olet raskaana. Tsemppiä!
Pläääääh. Täti ei oo tullu vieläkään, ja testi näyttää negaa. Eli nyt ollaan jo 8 päivää myöhässä. Ajattelin odottaa vielä viikon, ja jos ei menkkoja kuulu eikä testi näytä muuta kun negaa niin käyn verikokeessa.
Kiinnittymisvuotoa! :)