Nuolevatko kaikki lesbot pimppiä?
Onko olemassa lesboja, jotka eivät nuole toosaa tai pidä siitä? Epäilen, ettei ole yhtään homoa, joka ei pitäisi suihinotosta.
Kommentit (18)
Minusta jokaisen lesbon kuuluu ja täytyy nuolla pillua. Mikäs lesbo se muuten sitten on?
Ei kaikki hetoromiehetkään nuole, eikä kaikki heteronaiset ota suihin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:40"]
Ei kaikki hetoromiehetkään nuole, eikä kaikki heteronaiset ota suihin.
[/quote]
No joo mutta kun se on sitä lesbojen panoa se nuoleminen. Jotkut tietty leikkii miestä strap-onilla. Uskon kyllä jos vaan puhelevat vihjailevasti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:39"]
Minusta jokaisen lesbon kuuluu ja täytyy nuolla pillua. Mikäs lesbo se muuten sitten on?
[/quote]
Joo, et saa lesboilu-lupaa jos et käy koetilaisuudessa näyttämässä että osaat ja tykkäät nuolla pillua.
Mulla on toi lesbolupa vielä saamatta. Mihin virastoon se hakemus tehtiinkään? Paljonko se maksaa? Mulla ei oo rahaa, voiko maksaa "luonnossa"?
Naiset haaveilevat suuseksistä noin neljä kertaa vähemmän kuin miehet, joten varmasti myös suuseksi on lesbojen keskuudessa paljon harvinaisempaa kuin homojen keskuudessa. Naisen alapäästä on ylipäänsä vaikeampi saada nautintoja irti ja naisten välillä on huomattavia eroja siinä, minkälainen liike tai mikä kohta on nautinnollisin koskettaa.
-Mies 29v + 1v-
Lesbopari. Jos haluatte apua märän vitun ongelmaan, soittakaa:
0400 VITTU
Voi niitä toosia yhteenkin hieroa.
Nimim. Hetero mutta kerran kokeillut
Tupladildolla kahdestaan yhtäaikaisen pyllyynvetelyn jälkeen ei ole paluuta muuhun lesboillakaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:19"]Naiset haaveilevat suuseksistä noin neljä kertaa vähemmän kuin miehet, joten varmasti myös suuseksi on lesbojen keskuudessa paljon harvinaisempaa kuin homojen keskuudessa. Naisen alapäästä on ylipäänsä vaikeampi saada nautintoja irti ja naisten välillä on huomattavia eroja siinä, minkälainen liike tai mikä kohta on nautinnollisin koskettaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Et taida olla kovin hyvä suuseksin antaja. Vinkki: nuole klitorista.
Ainakin isoimmilla paikkakunnilla järjestetään ihan kursseja siitä. Jotkuthan on tavallaan itseoppineita, niin että harjoitteluväline on ollut käsillä ihan jo siinä vaiheessa kun asia on tullut ajankohtaiseksi ekaa kertaa, näin ollen on tarpeetonta mennä opettelemaan juttuja kursseille, mutta sitten tosiaan näitä iltakursseja, joskus jopa yöpainoitteisia kursseja järkätään sellaisille, joille asia on tullut ajankohtaiseksi, mutta välinettä ei vaan ole käsillä. Oman välineen saanti voi helpottua sitten kurssittautumisen jälkeen melkoisesti, on sitten sitä meriittiä millä päteä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:19"]
Naiset haaveilevat suuseksistä noin neljä kertaa vähemmän kuin miehet, joten varmasti myös suuseksi on lesbojen keskuudessa paljon harvinaisempaa kuin homojen keskuudessa. Naisen alapäästä on ylipäänsä vaikeampi saada nautintoja irti ja naisten välillä on huomattavia eroja siinä, minkälainen liike tai mikä kohta on nautinnollisin koskettaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mikä kohta? Öö... No, tota... Miten tämän nyt sulle kertois... Kun on ne mehiläiset ja kukat...
Olen heteronainen ja en halua olla nuoltavana. Eihän siinä saa kunnon painetta ja sisältä jää ihan tyhjäksi. Tyydytyn siis panemalla.
Olen bi-nainen ja muutamia naiskumppaneita ollut. Suuseksi on ollut jokaisella kerralla osa seksiä ja se on ihanaa! Nainen on hellempi (oman kokemukseni mukaan, korjatkaa jos olen väärässä) ja kärsivällisempi antamaan suuseksiä, jaksaa kiusoitella pitempään ja osaa tehdä juuri niin, kuin nainen toivoisi sen tapahtuvan; hellää suutelua, kielellä lipaisuja, ei kielenkärjellä tökkimistä (ellei toinen sitä pyydä), ei liian kovaa imemistä, ihanaa, perusteellista koko pillun nuolemista ja hyväilyä, käsien apuna käyttämistä.. Voi, kun saisinkin mieheltäni luvan käydä naisissa, on ikävä naisen kosketusta. Kimppaa olen ehdottanut, muttei sopivaa bi-naista ole löytynyt, kuka olisi enemmänkin mua, kuin miestä varten, vaikka mieskin siinä saisi kyllä osansa hyvänäpidosta.....
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:48"]
Ainakin isoimmilla paikkakunnilla järjestetään ihan kursseja siitä. Jotkuthan on tavallaan itseoppineita, niin että harjoitteluväline on ollut käsillä ihan jo siinä vaiheessa kun asia on tullut ajankohtaiseksi ekaa kertaa, näin ollen on tarpeetonta mennä opettelemaan juttuja kursseille, mutta sitten tosiaan näitä iltakursseja, joskus jopa yöpainoitteisia kursseja järkätään sellaisille, joille asia on tullut ajankohtaiseksi, mutta välinettä ei vaan ole käsillä. Oman välineen saanti voi helpottua sitten kurssittautumisen jälkeen melkoisesti, on sitten sitä meriittiä millä päteä.
[/quote]
Onkos noilla kursseilla oma tekovittu tekokyrpä.? Ne varmaankin ilmoittavat milloin tekee namia.
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta lesbotyttöystäväni ei nuole usein minua ainakaan "koko mitalta", koska olen todella nopeasti todella märkä kiihottuessani. Hänestä on epämiellyttävää, jos hän on koko naaman mitalta märkänä minun nuolemisen jälkeen. Suuseksiä hän antaa siis aika harvoin ja se on minulle enemmän kuin ok, sillä saan vain emätinorgasmeja eli tässä tapauksessa lelujen tai sormien kanssa kanssa. Minä taas nuolisin häntä enemmän kuin mitä hän pystyy vastaanottamaan, valitettavasti hän on jo kahden orgasmin jälkeen liian herkkä enää jatkamaan.
.
Binainen