Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kiihottuu kondomista?

Vierailija
27.12.2013 |

Mulla on sellainen fetissi, että vaikka kumi hieman tuntoa ja pontenssiakin sen myötä heikentää, kumi kuitenkin tuntuu sairaan hyvältä! Joskus runkatessakin käytän kumia tavalla tai toisella... Onko muita samanlaisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:40"]

Onko muita samanlaisia?

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
2/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vähän sooloiluissa. Muuten e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ilman kumeja sata kertaa parempaa! Paljaalla kun vetelee, sitä ei mikään voita!

Vierailija
4/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on totta että paljaalla vetely on paljon herkullisempaa. Olen kuvaillut tätä vaimolleni jotenkin näin : tunnen tarkemmin vaginan lämmön ja mehukkuuden.

Kaunista se on.

Mutta tunnustan kyllä, olen saanut parikertaa suihinoton kortsulla, ei se miltä se tuntuu, ole juttu, paljaalla sekin tuntuu paremmalta, mutta jokin siinä kiihottaa ihan perkeleesti - kummallinen fetissi siis =)

Vierailija
5/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutuissa vähän pakko käyttää, mutta ilman tuntuu niin paljon paremmalta.

Vierailija
6/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän alistamisesta ja vaimo alistumisesta. Vaikka ehkäisy on hoidettu pillereillä, meillä kondomi toimii silloin tällöin alistamisvälineenä. Vaimo pitää erityisesti kun verbaalisti "haukun" häntä likaiseksi lutkaksi jota ei voi panna kuin kumin kanssa. Yleensä takaapäin lopetus ja spermainen kortsu pepun ja selän päälle valumaan. Muutama läpsy perään ja vaimo on tyytyväinen.

Vierailija
7/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään joskus kortsuja sen takia, ettei tarvi siivoilla, siis vaikka mökillä. Kyllä se mua kiihottaa, tulee jotenkin nuoruus mieleen ja tietenkin vieraissa käynnit, silloin olen yleensä pannut kumin kanssa.

8/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän aina paljaalla tilanteesta riippumatta

Vierailija
9/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:25"]

Me käytetään joskus kortsuja sen takia, ettei tarvi siivoilla, siis vaikka mökillä. Kyllä se mua kiihottaa, tulee jotenkin nuoruus mieleen ja tietenkin vieraissa käynnit, silloin olen yleensä pannut kumin kanssa.

[/quote]

kuin myös, minulle tulee syrjähypyt mieleen =)... ja miestäkin kiihottaa jostain syystä etenkin suihinotto kumilla -taitaa ajatella myös jotain maksullisenrakkauden palveluja. seksi on rikkautta =)

ja kyllä kumin "asentamisen" katselu on myös kiihottavaa kun penis seisoo Niin kovana ja pystyssä.

MInä voisin siirtyä kaikkiaan kortsulinjalle - se siisteys on ihanaa, ei tarvitse valutella pitkin yötä, se on joskus hyvinkin epämiellyttävää - mies ei vain ehkä suostuisi =)

Vierailija
10/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:25"]

[/quote]

kuin myös, minulle tulee syrjähypyt mieleen =)... ja miestäkin kiihottaa jostain syystä etenkin suihinotto kumilla -taitaa ajatella myös jotain maksullisenrakkauden palveluja. seksi on rikkautta =)

ja kyllä kumin "asentamisen" katselu on myös kiihottavaa kun penis seisoo Niin kovana ja pystyssä.

MInä voisin siirtyä kaikkiaan kortsulinjalle - se siisteys on ihanaa, ei tarvitse valutella pitkin yötä, se on joskus hyvinkin epämiellyttävää - mies ei vain ehkä suostuisi =)

[/quote]

Kerro lisää, minäkin voin. Olen siis n:o 10.

M49

Vierailija
11/11 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua noi kumit ei kyllä sen kummemmin kiinnosta. Sitä ollaan kyllä tehty joskus että on runkattu kumiin useammat lastit ja pakastettu, sitten kun tavaraa on ollut tarpeeksi ja kummallakin tarpeeks irstas olo niin levitetty kunnolla ennen sessioita