Tapailemani mies ei ole edes kiinnostunut musta.
Sille on yks ja sama nähdään me vai ei.
Ja tapaamisiinkin suostuu varmaan vaan seksin takia.
Haluaisin lopettaa yhteydenpidon mieheen mutta en pysty. Haluan sitä miestä liikaa.
Mitä teen?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"] Kurja tilanne sinulle. Minulle on käynyt samoin. Mies ei lopeta, jos hän on sellainen mulkku, jonka "uhriksi" itse jouduin. Hänelle saattaa hyvin sopia, että voi harrastaa seksiä kanssasi. Olet kuitenkin tiedostanut, ettei mies oikeasti välitä sinusta. Rakastuneena on vaikea toimia järkevästi, mutta yritä. Voisit myös pyytää jotain kaveriasi toimimaan apunasi ja katkaisemaan suhteen. Nyt tuhlaat vain aikaasi itsekkääseen tyyppiin. Ja tulet harmittelemaan myöhemmin. [/quote] Siis mikä tekee tuossa miehestä itsekkäämmän kuin naisesta? Nainen roikkuu miehessä kun ei osaa olla yksin ja haluaa pönkittää egoaan vaikka tietää, että miestä kiinnostaa vaan pillu. [/quote] Pönkittää egoaan?
[/quote]
Niin monelle naiselle tuntuu olevan todella tärkeää itsetunnon takia seurustella, ihan sama kenen kanssa, kunhan jonkun. Monelle se on tapa kertoa ulospäin olevansa haluttu ja onnistunut ihminen. Monessa tapauksessa helvetin itsekästä.
[/quote]
Mun kohdalla ei ole kyse siitä, miehiä olis vaikka joka sormelle mutta haluan vain tämän yhden ja ainoan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"]
Kurja tilanne sinulle. Minulle on käynyt samoin. Mies ei lopeta, jos hän on sellainen mulkku, jonka "uhriksi" itse jouduin. Hänelle saattaa hyvin sopia, että voi harrastaa seksiä kanssasi.
Olet kuitenkin tiedostanut, ettei mies oikeasti välitä sinusta. Rakastuneena on vaikea toimia järkevästi, mutta yritä. Voisit myös pyytää jotain kaveriasi toimimaan apunasi ja katkaisemaan suhteen. Nyt tuhlaat vain aikaasi itsekkääseen tyyppiin. Ja tulet harmittelemaan myöhemmin.
[/quote]
Siis mikä tekee tuossa miehestä itsekkäämmän kuin naisesta? Nainen roikkuu miehessä kun ei osaa olla yksin ja haluaa pönkittää egoaan vaikka tietää, että miestä kiinnostaa vaan pillu.
[/quote]
Kyllä mies on tässä se itsekäs. Hän on varmasti huomannut, että naisella on tunteita häntä kohtaan. Rakastuminen on aina aika vakava paikka, koska silloin ihminen tavallaan menettää kyvyn ajatella järkevästi. Jos käy niin, että rakastumisen kohteella ei ole mitään aikomustakaan syventää suhdetta vaan vain harrastaa kevyttä seksiä, kyse on lähinnä hyväksikäytöstä. Lisäksi seksisuhde on helppo laittaa poikki milloin vain, seksikaverin voi korvata toisella milloin vain. Sen sijaan rakastunut ihminen saattaa surra suhdetta kauan jopa vuosia.
Seksisuhteet ovat ongelmallisia monella tavalla ja yksi ongelma on juuri se, jos toisella osapuolella tulevat tunteet mukaan. Miehet myös seksiä saadakseen voivat hyvinkin teeskennellä syvempiä tunteita. Aloittajan tapauksessa ei kuitenkaan ole kyse tästä, mikä on sinänsä hyvä asia. Aloittajalla on tarpeellinen tieto, jotta hän voisi jättää miehen, jos jaksaisi.
Tiedän ettei mieheni rakasta minua. Olemme silti yhdessä, sillä minulla on vahvoja tunteita häntä kohtaan. Kuolen sisältäni joka päivä pienen palasen ja olen masentunut ja ärtyisä. En pääse irti vaan roikun tuhoontuomitussa suhteessa ja lihon(jo 20kg suhteen aikana) joka saa minut tuntemaan itseni enemmän luuseriksi, rumaksi ja riipaksi. Vaikea uskoa, ettyä olin joskus ihan nätti. Suhde pilaa minut fyysisesti ja psyykkisetsi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Minkä ikäisiä ootte?
[/quote]
Ja mitä väliä tälläkin on?
[/quote]
Vähän tiedustelin, että koskeeko tää mua...
[/quote]
No koskeeko?
[/quote]
Ei. Ollaan vanhempia.
Miksi miehet on tommosia paskiaisia :(
Miksei voi sanoa suoraan jos ei halua mitään kummempaa naisesta, miksi pitää pitää löysässä hirressä naista
Ensi apuun, katso leffa (tai lue kirja): Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi väärii miehiin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:38"]Ensi apuun, katso leffa (tai lue kirja): Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi väärii miehiin.
[/quote]
Oon katsonu kyseisen leffan varmaan miljoona kertaa :D ehkä olis taas kerran aika katsoa se, mun suosikkileffoja jostain syystä..
Onko mitään neuvoja joilla oikeasti saisi erottua huonosta miehestä? En saa aikaiseksi erota ja elämä valuu hukkaan. T. viestin 26 kirjoittaja
Mies on varmaan jonkin sortin narsisti, tai vaikka ei olisikaan, niin ala suhtautua häneen, kuin olisi. Eli lue narsismista ja sijoita mies aina narsistin kohdalle. Pian huomaat, että mies ei kertakaikkiaan sovi sinulle. Miehelle sinun ei kannata sanoa tästä mitään, tämä on vain tällainen ajatustapa, jolla päästä irti, ei kannanotto miehen diagnoosista.
Narsistisen käytöksen uhrit (huom. siis en sano narsistin uhrit) tarvitsevat aina itsetunnon kohotusta ja narsistisesti käyttäytyvän ihmisen seura ei tule sitä tuomaan, vaan se vain pahentaa vointiasi ajan saatossa. Trust me, alan juuri itse päästä eroon vastaavasta tajuamalla, että miehen toiminta oikeasti olikin narsismista ammentavaa. Eli siksi hän kykeni olemaan mulle muka ihana, mutta ei sitten kuitenkaan antanut mitään. Ei siksi, että hän olisi halunnut olla mulle paha tai ettei reppanuudeltaan kyennyt muuhun (jota luulleessani syyksi hoivaviettini heräsi).
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"] Kurja tilanne sinulle. Minulle on käynyt samoin. Mies ei lopeta, jos hän on sellainen mulkku, jonka "uhriksi" itse jouduin. Hänelle saattaa hyvin sopia, että voi harrastaa seksiä kanssasi. Olet kuitenkin tiedostanut, ettei mies oikeasti välitä sinusta. Rakastuneena on vaikea toimia järkevästi, mutta yritä. Voisit myös pyytää jotain kaveriasi toimimaan apunasi ja katkaisemaan suhteen. Nyt tuhlaat vain aikaasi itsekkääseen tyyppiin. Ja tulet harmittelemaan myöhemmin. [/quote] Siis mikä tekee tuossa miehestä itsekkäämmän kuin naisesta? Nainen roikkuu miehessä kun ei osaa olla yksin ja haluaa pönkittää egoaan vaikka tietää, että miestä kiinnostaa vaan pillu. [/quote] Pönkittää egoaan?
[/quote]
Niin monelle naiselle tuntuu olevan todella tärkeää itsetunnon takia seurustella, ihan sama kenen kanssa, kunhan jonkun. Monelle se on tapa kertoa ulospäin olevansa haluttu ja onnistunut ihminen. Monessa tapauksessa helvetin itsekästä.
[/quote]
Siis mitä? Miten joku voi olla noin pihalla? Luitko aloitusta? Nainen haluaisi miehestä EROON, mutta kun ei PYSTY eroamaan TUNTEIDEN takia, ei minkään ulospäin muille kertomisen takia.
Minkälaisessa tilanteessa katsot, että se on MIESTÄ kohtaan itsekästä, joka voisi aivan hyvin sanoa, että sä et kiinnosta minua, ei tavata enää koskaan? Jos mies näkee, että nainen nyt haluaa enemmän, eli suhdetta, mitä mies ei voi/halua antaa. Ja miten siis mies ei sitä tuossa näe?? MIESHÄN se siinä itsekäs on, kun ottaa pillun, vaikka TIETÄÄ, että se ei toiselle riitä.
Ap, nyt kehiin vähän itsekunnioitusta. Älä enää ota yhteyttä mieheen -tekee kipeää, mutta on omaksi parhaaksesi.
Kysyin mieheltäni (ex naistenmies) kerran, miten naisen pitäisi toimia tällaisessa tilanteessa. Sanoi, että jos jatkaa noin, niin mies ei tule ikinä kiinnostumaan hänestä eikä kunnioita, käyttää vain seksiin ja rakastuu aikanaan johonkin toiseen. Ainoa mahdollisuus, jolla nainen voisi oikeasti saada miehen on se, että ensi kerralla jos mies soittaa (jos se edes ikinä soittaa sinulle, ap?) niin sano ystävällisesti, että olisi kiva, mutta ikävä kyllä juuri nyt ei käy. ja sit et ole missään yhteydesä.Silloin jos miehellä on edes potentiaalia tunteisiin sinua kohtaan, hän voi havatua ja ihmetellä, että mikäs sulle on tullut, ja miettiä jopa, että oletko tavannut jonkun toisen miehen. Saa tuntea mahdollista kaipausta, jos yhtään välittää. Sitten jos/kun mies ottaa uudestaan yhteyttä, suostut iloisena tapaamiseen, mutta neutraalissa ympäristössä treffeille, esim. kahvilaan, eikä seksiä. Eli tämä on ainoa mahdollisuus selvittää, voiko mies olla sinusta koskaan kiinnostunut. Käy kummin päin vain, joko saat miehen tai sitten vapaudut tapaamaan jonkun paremman ja ihanamman miehen, molemmin keinoin tulet onnelliseksi.
Ilmoita miehelle että et halua nyt mitään vakavaa/seurustelua/sitä mitä teillä on meneillään ja sen jälkeen poista hänen numeronsa ja viestinsä puhelimesi muistista. Myös facebook-kaveruus kannattaa katkaista, jos tilanne on epätoivoinen voit myös blokata hänet.