Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei ole edes kiinnostunut musta.

Vierailija
28.07.2015 |

Sille on yks ja sama nähdään me vai ei.
Ja tapaamisiinkin suostuu varmaan vaan seksin takia.

Haluaisin lopettaa yhteydenpidon mieheen mutta en pysty. Haluan sitä miestä liikaa.

Mitä teen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetat tapailun. Aika säälittävää tollanen.

Vierailija
2/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan rakastunut häneen kaiken lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:15"]No lopetat tapailun. Aika säälittävää tollanen.
[/quote]

Tiedän kyllä ja siksi haluaisinkin vain lopettaa koko jutun. Mutta en mä pysty :( homma loppuu varmaan vasta kun mies ei halua enää edes nähdä mua

Vierailija
4/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä lopetat tapailun tai sitten et. Jos et kerran pysty, niin miksi edes kysyt, että mitä teet? No, jatkat sen patjana olemista, kunnes mies löytää jonkun, jonka oikeasti haluaa.

Vierailija
5/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ootte?

Vierailija
6/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne sinulle. Minulle on käynyt samoin. Mies ei lopeta, jos hän on sellainen mulkku, jonka "uhriksi" itse jouduin. Hänelle saattaa hyvin sopia, että voi harrastaa seksiä kanssasi.

Olet kuitenkin tiedostanut, ettei mies oikeasti välitä sinusta. Rakastuneena on vaikea toimia järkevästi, mutta yritä. Voisit myös pyytää jotain kaveriasi toimimaan apunasi ja katkaisemaan suhteen. Nyt tuhlaat vain aikaasi itsekkääseen tyyppiin. Ja tulet harmittelemaan myöhemmin. 

Vierailija
7/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... sitä haluais että se mies olis kiinnostunut muustakin kuin vain siitä jalkojen välistä. Mulla on sama tilanne meinaan. Ja aion jatkaa näkemistä seksin parissa koska silloin saan olla koko illan, yön ja aamun ja joskus päivänkin miehen sylissä ja hellittävänä ja silitettävänä ja suukotettavana. Sillon saa ainakin osan tosta tunteesta takasinpäin...

Vierailija
8/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Minkä ikäisiä ootte?
[/quote]

25 molemmat

Vierailija
9/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"]Tiedän tunteen... sitä haluais että se mies olis kiinnostunut muustakin kuin vain siitä jalkojen välistä. Mulla on sama tilanne meinaan. Ja aion jatkaa näkemistä seksin parissa koska silloin saan olla koko illan, yön ja aamun ja joskus päivänkin miehen sylissä ja hellittävänä ja silitettävänä ja suukotettavana. Sillon saa ainakin osan tosta tunteesta takasinpäin...
[/quote]

No just tämä! Kuulostaa niin säälittävältä mutta on ihanaa kun saa edes sen pienen hetken viettää miehen kanssa ja kuvitella että meistä voisi vielä tulla jotakin :( lohdullista etten oo ainoa tässä tilanteessa!

Vierailija
10/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä toi rakastumiselta kuulosta vaan epätoivoselta addiktiolta.

Vierailija
11/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut tuossa tilanteessa?

Vierailija
12/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Minkä ikäisiä ootte?
[/quote]

Ja mitä väliä tälläkin on?

Vierailija
13/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"]Tiedän tunteen... sitä haluais että se mies olis kiinnostunut muustakin kuin vain siitä jalkojen välistä. Mulla on sama tilanne meinaan. Ja aion jatkaa näkemistä seksin parissa koska silloin saan olla koko illan, yön ja aamun ja joskus päivänkin miehen sylissä ja hellittävänä ja silitettävänä ja suukotettavana. Sillon saa ainakin osan tosta tunteesta takasinpäin...
[/quote]

No just tämä! Kuulostaa niin säälittävältä mutta on ihanaa kun saa edes sen pienen hetken viettää miehen kanssa ja kuvitella että meistä voisi vielä tulla jotakin :( lohdullista etten oo ainoa tässä tilanteessa!
[/quote]

Et todellakaan oo ainoa. :) tiedän pari muutakin joilla on samantyylinen tilanne, meitä on aika monta samaan junaan luultavasti. Harmi vaan kun miehet eivät ole näin tunteellisia kuin me naiset..

Vierailija
14/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:22"]Kauanko olet ollut tuossa tilanteessa?
[/quote]

Aika pitkään

Vierailija
15/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"]

Kurja tilanne sinulle. Minulle on käynyt samoin. Mies ei lopeta, jos hän on sellainen mulkku, jonka "uhriksi" itse jouduin. Hänelle saattaa hyvin sopia, että voi harrastaa seksiä kanssasi.

Olet kuitenkin tiedostanut, ettei mies oikeasti välitä sinusta. Rakastuneena on vaikea toimia järkevästi, mutta yritä. Voisit myös pyytää jotain kaveriasi toimimaan apunasi ja katkaisemaan suhteen. Nyt tuhlaat vain aikaasi itsekkääseen tyyppiin. Ja tulet harmittelemaan myöhemmin. 

[/quote]

Siis mikä tekee tuossa miehestä itsekkäämmän kuin naisesta? Nainen roikkuu miehessä kun ei osaa olla yksin ja haluaa pönkittää egoaan vaikka tietää, että miestä kiinnostaa vaan pillu.

Vierailija
16/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Minkä ikäisiä ootte?
[/quote]

[/quote]
Vähän tiedustelin, että koskeeko tää mua...

Vierailija
17/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Minkä ikäisiä ootte?
[/quote]

[/quote]
Vähän tiedustelin, että koskeeko tää mua...
[/quote]

No koskeeko?

Vierailija
18/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Siis mikä tekee tuossa miehestä itsekkäämmän kuin naisesta? Nainen roikkuu miehessä kun ei osaa olla yksin ja haluaa pönkittää egoaan vaikka tietää, että miestä kiinnostaa vaan pillu.
[/quote]

Pönkittää egoaan?

Vierailija
19/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:21"]No eipä toi rakastumiselta kuulosta vaan epätoivoselta addiktiolta.
[/quote]

Varmaan sitäkin, mut ei se tilannetta muuta

Vierailija
20/33 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:19"] Kurja tilanne sinulle. Minulle on käynyt samoin. Mies ei lopeta, jos hän on sellainen mulkku, jonka "uhriksi" itse jouduin. Hänelle saattaa hyvin sopia, että voi harrastaa seksiä kanssasi. Olet kuitenkin tiedostanut, ettei mies oikeasti välitä sinusta. Rakastuneena on vaikea toimia järkevästi, mutta yritä. Voisit myös pyytää jotain kaveriasi toimimaan apunasi ja katkaisemaan suhteen. Nyt tuhlaat vain aikaasi itsekkääseen tyyppiin. Ja tulet harmittelemaan myöhemmin.  [/quote] Siis mikä tekee tuossa miehestä itsekkäämmän kuin naisesta? Nainen roikkuu miehessä kun ei osaa olla yksin ja haluaa pönkittää egoaan vaikka tietää, että miestä kiinnostaa vaan pillu. [/quote] Pönkittää egoaan?

[/quote]

Niin monelle naiselle tuntuu olevan todella tärkeää itsetunnon takia seurustella, ihan sama kenen kanssa, kunhan jonkun. Monelle se on tapa kertoa ulospäin olevansa haluttu ja onnistunut ihminen. Monessa tapauksessa helvetin itsekästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi