Vihdoin alkaa tapahtua!!!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bd154eb1-7d9c-43fb-9d5c-03c6ba920…
Niinistö tapaa Bidenin!!!
Varmasti "tunnnustelevat" keskustelut Suomen Natojäsenyydenyydestä!
MAHTAVAA!!!
Kommentit (324)
Omituista vähättelyä ketjussa.
Valtionjohtajat ovat juuri nyt erittäin kiireisiä. Jos tällaisessa tilanteessa päivän varoitusajalla sovitaan tapaaminen maailman suurimman supervallan johtajan kanssa, niin ei ole pikkujuttu. USA on Naton tärkein jäsen, jonka tuki jäsenyyshakemukselle on oleellinen. Sitä ei mennä Naton pääkonttorista hakemaan.
Minä elän toivossa, että julkisen, varovaisen venkoilun taustalla päättäjämme oikeasti tekevät töitä jäsenyyden eteen. Tämä tieto lisää sitä toivoa.
Yksin Venäjää vastaan on/olisi se toinen vaihtoehto. Ei jumalauta! Sitä ei voi yksikään vastuullinen ihminen, etenkään päättävässä asemassa oleva, hyväksyä!
Siksi Niinistö matkaa huomenna rapakon taakse.
Vierailija kirjoitti:
Niinistön pitäisi mennä ihan eri osoitteeseen jos olisi Natosta kyse.
Ei ehkä kannata mennä sinne oikeaan osoitteeseen tällä hetkellä. Se olisi liian ilmiselvää.
Lavrov kävi horisemassa juuri iltapäivällä että länsi haluaa ydinsotaa.
Jenkeillä on tarkempaa tuoretta tietoa mitä Lavrovin sanojen takana on, ja se liittyy Suomeen ja Ruotsiin.
Meidän pitää kuulla se.
Biden kutsuu.
Me menemme ja kuulemme.
Nato ei liity.
Vierailija kirjoitti:
Omituista vähättelyä ketjussa.
Valtionjohtajat ovat juuri nyt erittäin kiireisiä. Jos tällaisessa tilanteessa päivän varoitusajalla sovitaan tapaaminen maailman suurimman supervallan johtajan kanssa, niin ei ole pikkujuttu. USA on Naton tärkein jäsen, jonka tuki jäsenyyshakemukselle on oleellinen. Sitä ei mennä Naton pääkonttorista hakemaan.
Minä elän toivossa, että julkisen, varovaisen venkoilun taustalla päättäjämme oikeasti tekevät töitä jäsenyyden eteen. Tämä tieto lisää sitä toivoa.
Mistä tiedät ettei tämä tapaaminen ollut kalenterissa jo pitkään?
"Minä elän toivossa, että julkisen, varovaisen venkoilun taustalla päättäjämme oikeasti tekevät töitä jäsenyyden eteen. Tämä tieto lisää sitä toivoa."
TÄMÄ
Pakko se on kuitenkin virallinen tieto odottaa, vaikka samppanjaa jo tekisi mieli...!
Pidän tätä toiveajatteluna kunnes vierailun oikea syy käy ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko natojäsenyyden jälkeen itsenäisiä???
No kuule ihan saletisti itsenäisempiä kuin Venäjän alusmaana. Ei tarvitse paljon miettiä, kumman itse valitsen.
Ikävä kuulla. Veikkaan tiedustelutietoa mitä ei voida antaa sähköisiä yhteyksiä pitkin.
Natoa ei kiinnosta sekaantua, miksi kiinnostaisi kun Ukrainakin on nyt yksin.
Suorat turvatakuut jos ei peräti Nato-jäsenyys.
Vierailija kirjoitti:
..ja Ruotsin pääministeri on kanssa menossa Bidenin luokse. Yksi plus yksi on = turvatakuut jenkeiltä, jotka astuu voimaan välittömästi.
Suomella ja ruotsilla on meneillään tällä hetkellä yhteinen sotaharjoitus itämerellä
Biden voi myös KUTSUA huomenna Suomen ja Ruotsin Natoon!
Ja vastaus on tietenkin siihenkin päivänselvä: KYLLÄ, RAKKAANI!
Vierailija kirjoitti:
Lavrov kävi horisemassa juuri iltapäivällä että länsi haluaa ydinsotaa.
Jenkeillä on tarkempaa tuoretta tietoa mitä Lavrovin sanojen takana on, ja se liittyy Suomeen ja Ruotsiin.
Meidän pitää kuulla se.
Biden kutsuu.
Me menemme ja kuulemme.
Nato ei liity.
No minä juon samppanjaa tälle kun olen yksinkertainen ihminen joka ei tiiä mittään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ja Ruotsin pääministeri on kanssa menossa Bidenin luokse. Yksi plus yksi on = turvatakuut jenkeiltä, jotka astuu voimaan välittömästi.
Niin kun sellaisia ei voida antaa. Se raahaa koko naton mukaan, siksi ei voi.
Uutiset on nyt huonoja. En tiedä teistä mutta minä lähden nyt kauppaan ja katson että pärjään Hämeen korvessa hetken.
Ihana, sait minut naurahtamaan ääneen!
Jaan ajatuksesi
Vierailija kirjoitti:
Aikovat keskustella keskusteluyhteyden luomisesta.
Keskustelun pääpaino tulee olemaan siinä kun amerikkalaistulkeille koetetaan selittää mitä öööhm tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti lähde pressa Suomesta tässä maailmantilanteessa reissuun ilman merkittävää agendaa.
Miksei? Onhan Vappukin Kanarialla.
Huominen on Niinistön tähtihetki. Se on myös päivä, josta tulemme muistamaan Bidenin hyvin pitkäääään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biden ei voi antaa nato maana mitään kahdenkeskisiä turvatakuita kun se raahaisi automatik naton osapuoleksi.
Asia on vakava, se on selvä. Siihen pitää nyt varautua että uutiset ei ole hyviä.
Miksi ei voi? Natomaat ovat vapaita tekemään kahdenvälisiä sopimuksia, eivätkä ne sido muita natomaita.
Siinä kyllä olet oikeassa, että asia on vakava.
Sotatilanteessa en haluaisi olla pelkästään jenkkien turvatakuun varassa. Mieluummin Norjan, ehtivät vähän nopeammin apuun, jos joku hässäkkä syntyy.
Eihän Ruotsin tarvi hakea Nato-jäsenyyttä. Mikäli Suomi hakee niin siinähän se on taas herran kukkarossa Norjan ja Suomen välissä.