Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on diagnoosina huomionhakuinen persoonallisuus

Vierailija
28.07.2015 |

:S tää on aika kova pala monelle, en siks koskaan kerro erikseen.. mutta väkisinhän tää tulee esiin joka ihmissuhteen kohdalla ja pilaa jokaisen uuden ystävyyden. Hauskaahan mulla niin kauan on, kun toinen jaksaa olla edes korvana.

mutta voitte kysyä jos jotain haluutte!

Ja totta kai haluatte, onhan kyse sentään MINUSTA!! :))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimesi S-kirjaimella? Miten terveydenhuolto suhtautuu sinuun? Saatko terapiaa tai muuta psykiatrista apua?

Vierailija
2/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se niinku käytännössä näkyy ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala S:lla, A:lla alkaa. Olen käynyt joskus jutskaamassa ja kyllä he ihan vakavasti jaksavat kaiken kuunnella mitä heille kerron, mutta mitään lääkitystä ym. en ole koskaan saanut, enkä toisaalta edes halunnut. On myös aika vaikeaa määritellä minulle sellaista, sillä olen kyllä valveutunut käytöksestäni ja tiedän milloin se menee metsään, mutta kun ei ole omaa tahtoa riittävästi pysyä kurinalaisena ja vetää jotakin tavallisen ihmisen roolia, koska en siihen kovin hyvin kuitenkaan lopulta istu, jos suuni avaan kunnolla. Pidemmän päälle myös ihmiset alkavat aina kyllästyttämään ja tuo toinen puoli astuu minusta väkisin esiin.. Olen mielestäni hyvä ystävä ja pidän aktiivisesti yhteyttä, mutta harva jaksaa kai kuunnella juttujani. Huomionhakuisuuteni vuoksi muistutan mielestäni toisinaan vähän jotain as-ihmistä, sillä teen juttuja vaikka tikusta silloin, kun haluan oikeasti jutella ja saada vastavuoroista kontaktia aikaiseksi. Usein toiset väsyvät vaan paljon minua nopeampaa.. Toisaalta huumorintajunikin on perin kummallista, että en yhtään ihmettele. Olen aika lapsenmielinen, joskus mietin, että ärsyttäisin itseänikin tosi paljon!

Vierailija
4/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienny, että tommosestakin voi saada diagnoosin... oon mäki välil vähä huomionhakuinen ja tykkään olla esillä, mut mis vaihees se sit menee yli jotta saa jo diagnoosinki heh

Vierailija
5/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko provoilija? Palstapersu?

Vierailija
6/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tuo nyt käytännössä näkyy, niin esimerkkeinä:

Provosoiva käytös puheessa ja kielessä.. trollaan paljon tällä palstalla ja oikeassakin elämässä

Puhun paljon itsestäni tai vedän vaikka mykkäkoulua, mikä vaan saa toisten puheen keskittymään juuri Minuun

Työni pyrin hoitamaan malliesimerkin mukaisesti niin että saan paljon kehuja, tai jos en saa niitä muuten, alan keksimään parannusehdotuksia firmassa, jotta pääsen pomon lellivauvaksi

Huomionhakuinen pukeutuminen varsinkin nuorempana: kaikkea mahdollisimman näyttävää ja huomiota herättävää päällä aina, vaikka kuinka naurettavalta näyttäisi, jopa tarkoituksenmukaisesti esim. ylipienten vaatteiden käyttäminen niin että läskimakkarat tursuaa

Erilaisten roolien vetäminen erilaisten ihmisten kanssa, huomion kohdistaminen usein itseen varsinkin tilanteissa, joissa on ihmisiä, joilta taatusti saa huomiota

Räväkkyys ja rajojen tahallinen rikkominen, käyttäytymissäännöistä tai sosiaalisista velvotteista pois jättäytyminen, jos se tuo huomiota ja tuntuu oikealta

Alkoholin vaikutuksen alaisena aivan mahdoton ja rajaton, tanssilattialla haluan kaiken huomion Minuun

Ihan vaan muutama esimerkki..

Vierailija
7/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa.

Vierailija
8/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eiks sust tulis sit hyvä kaveri jollee yyber uteliaalle ja taka alalla pysyttelevälle ihmiselle

Vierailija
9/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan moni on sanonut minulle että elän jossain omassa maailmassani, missä vedän jotain showta koko ajan.. Se on ihan totta, että tämä jutska niinku muistuttaa vähän jotain teatteria tai sellasta. Tykkään ääripäistä melkein kaikissa asioissa. Oon aika usein sellanen joko tai ihminen, kaikki yli tai ei lainkaan. Tätä on vaikee selittääkin.. Mut esimerkiksi musikkia kuuntelen joskus läpi yön ja riehun asunnossani niin, että toivon jopa saavani huomautuksen tai jonkun! En ole kuitenkaan vielä kuullut kuin kiukkuisia huutoja..

Vierailija
10/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:42"]Alkaako nimesi S-kirjaimella? Miten terveydenhuolto suhtautuu sinuun? Saatko terapiaa tai muuta psykiatrista apua?
[/quote]
Minullakin on erittäin huomionhakuinen ystävä, nimi alkaa myös S kirjaimella.

Vierailija
11/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:03"]

Mut eiks sust tulis sit hyvä kaveri jollee yyber uteliaalle ja taka alalla pysyttelevälle ihmiselle

[/quote]

Joo, ja siis mulla oli yks tämmönen samanlainen frendi kun mä, oli ihan bestis, mutta se meni ja delas! En oo löytänyt oikein uutta sen jälkeen.. Tosta on nyt jo puol vuotta aikaa..

Vierailija
12/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:03"]

[/quote]

Joo, ja siis mulla oli yks tämmönen samanlainen frendi kun mä, oli ihan bestis, mutta se meni ja delas! En oo löytänyt oikein uutta sen jälkeen.. Tosta on nyt jo puol vuotta aikaa..

[/quote]

Ja siis seki oli justiin tosi turha kuolema, mutta kun tähän huomionhakuiseen persoonallisuuteen kuuluu toi impulsiivisuus niin välillä voi sit käydä kaikenlaista kamalaa.

Vierailija
13/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavimpia ihmisiä maailmassa kaltaisesi. Ei muuta. Ei kysyttävää. Et oo saanut lapsena tarpeeksi huomiota. Voi voi. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
14/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis justiin koulussahan mä oon aina ollu ihan hirvee! Siis aivan hirvee!! Kaikin mahdollisin keinoin oon huomiota kerjännyt ja varmasti samaa tekisin edelleen, jos opiskelisin. Oli se sitten kiusaamalla tai olemalla hyvä oppilas, kunhan huomioo sai. Mun vanhemmat on rakastanut mua oikeesti tosi paljon ja oon ollut aina hemmoteltu. Ei se siitäkään oo kiinni. Ne on tukenut mua tosi paljon niin lapsena kuin aikuisena. Välillä nekin on jopa kyllästynyt siihen, siks ne passitti mut joskus psykologin juttusillekin aikoinaan kun ne huomas, ettei mulla ihan kaikki muumit laaksossa oo. Eikä mulla kyllä oo. Mut silti esitän normaalii tosi hyvin!!! Ja siis.. emmätiedä, jotenki vaa vituttaa ihmiset jotka ei voi olla äänessä koko ajan ja jotka haluu olla hiljaa.. Kyllä mä just viihdyn niiden tyyppejen seurassa joilla on ees vähän samaa vikaa kuin mulla.

Vierailija
15/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:10"]

Rasittavimpia ihmisiä maailmassa kaltaisesi. Ei muuta. Ei kysyttävää. Et oo saanut lapsena tarpeeksi huomiota. Voi voi. Kasva aikuiseksi.

[/quote]

Musta siis tosi epäreilu ja paska kommentti kans sultaki sillee, et jos selittää jotain oikeaa juttuu elävästä elämästä niin sanot sit tommsota paskaa mulle päin näköö! Jos kehtaat kuule oikeessa elämässä tulla jutteleen niin tuu ja katotaan! Hä?

Vierailija
16/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä ovat kaikki peukut minulle?! Trollata taas ilmeisesti pitää, koska silloin saa paremmin peukkujakin.

Vierailija
17/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomiota minulle

# Huomiohuoraus

Vierailija
18/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lukea pari viestiä, mut ei kiinnostanu. Sorry.

Vierailija
19/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kaikki vituttaa muutenki jo. Ihmissuhteet kariutuu taas mun töppäilyideni takia. Ap

Vierailija
20/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:47"]

Ei ala S:lla, A:lla alkaa. Olen käynyt joskus jutskaamassa ja kyllä he ihan vakavasti jaksavat kaiken kuunnella mitä heille kerron, mutta mitään lääkitystä ym. en ole koskaan saanut, enkä toisaalta edes halunnut. On myös aika vaikeaa määritellä minulle sellaista, sillä olen kyllä valveutunut käytöksestäni ja tiedän milloin se menee metsään, mutta kun ei ole omaa tahtoa riittävästi pysyä kurinalaisena ja vetää jotakin tavallisen ihmisen roolia, koska en siihen kovin hyvin kuitenkaan lopulta istu, jos suuni avaan kunnolla. Pidemmän päälle myös ihmiset alkavat aina kyllästyttämään ja tuo toinen puoli astuu minusta väkisin esiin.. Olen mielestäni hyvä ystävä ja pidän aktiivisesti yhteyttä, mutta harva jaksaa kai kuunnella juttujani. Huomionhakuisuuteni vuoksi muistutan mielestäni toisinaan vähän jotain as-ihmistä, sillä teen juttuja vaikka tikusta silloin, kun haluan oikeasti jutella ja saada vastavuoroista kontaktia aikaiseksi. Usein toiset väsyvät vaan paljon minua nopeampaa.. Toisaalta huumorintajunikin on perin kummallista, että en yhtään ihmettele. Olen aika lapsenmielinen, joskus mietin, että ärsyttäisin itseänikin tosi paljon!

[/quote]

Sähän oot ihan kuin minä. Tultais varmaan hyvin juttuun:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän