Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ikäeroista? kuinka iso teillä on?

Vierailija
28.09.2006 |

Meillä minä 22 ja mies 31 vuotta, ikäeroa reilu 8 vuotta. Miten teillä? Mikä on ehdottomasti liikaa ja miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 24 ja mies 30, naimisissa ollaan eikä ikäero haittaa.

Kyllähän tuo melkein 9vuotta kuulostaa isolta mutta jos olette samalla tasolla ja juttu kulkee niin mikäs siinä.

Vierailija
2/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin lähes aina vastaavat negatiivisesti (tyyliin 5 vuotta on jo liian pitkä) ne, joilla ei ole tuon taivaallisen kokemusta asiasta...meillä on iso ikäero ja hyvin tulemme toimeen ja olemme tulleet vuosia. sen sijaan edellisen samanikäisen mieheni kanssa sukset menivät täydellisesti ristiin. tuskin silti on kyse ikäerosta tai sen puutteesta vaan henkilökemiasta yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä alkaa näkyä jo sukupolvien välinen kuilu, näin olen käytännössä nähnyt kaverini liittossa.

Vierailija
4/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen pitkän suhteen alkaessa mä olin 21, mies 34. Nyt olen ollut uudessa suhteessa vajaa kaksi vuotta, minä 32, mies 22. Ikäero ei ole ollut elämää haittaava tekijä kummassakaan suhteessa. Ympäristön kommenteista en tiedä, ainakaan päin namaa ei ole avostelua tullut.

Vierailija
5/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva ikäero :)

Vierailija
6/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puoli vuorokautta, mies on vanhempi

Ihan sopiva ikäero :)

Vierailija
7/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei mitenkään vaivaa ikäeromme, ei se tule oikein missään esille. Nyt vaan laitoin aloituksen, kun alkoi naurattaa kun luin netistä pariskunnasta, jotka ovat samanikäisiä kuin me ja vähän kauhistuin, ennenkuin tajusin, että meillä ihan sama ikäero :) Se näyttää kirjoitettuna isohkolta erolta.

Vierailija
8/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko se? Mä tässä mietin uskallanko ryhtyä suhteeseen 12 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tapaillaan ja hyvältä tuntuu, mutta...

Vierailija
9/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

:) Onko synttärit samana päivänä?

Vierailija
10/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 24 ja mies 22. Seurustelin aiemmin joitain vuosia itseäni kaksi vuotta vanhemman kanssa. Oli tajuttoman lapsellinen ja epäkypsä. Ikä on vain numeroita, tämä nykyinen 22-vuotiaani on nyt älyttömän paljon kypsempi kuin exäni oli 24-vuotiaana.

Vierailija
11/11 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon paremmin kuin ns. vanhempien miesten kanssa.

Riippuu tietty tyypistä, mutta kaikki luulee, että mun mies on ikäistään vanhempi. Eivät usko millään, että meillä on näin iso ikäero :)

Hyvää on se, että mies jaksaa touhuta lasten kanssa ihan eri tavalla kun joku kalkkis!!

t. se, jolla mies 13v nuorempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi