Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa normaali työmies

Vierailija
28.07.2015 |

nykyään naisille ei kelpaa tavallinen duunari enää, pitää olla talot ja kaikki valmiina, mielellää kesämökkiä, parempaa autoa myös.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo juurikaan koskaan, aika vähän, minkä takia miehiä aina haukutaan juopoiksi,  me ei kaikki välttämättä olla aivottomia. Me vähän siistimmät miehet ollaan saatu jo kauam sit käsitys et naisia ei kiinnosta 

Vierailija
2/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:26"]Ei vaan ongelma on henkisellä puolella. Duunareiden ajatuksenjuoksu kulkee hyvin arkisella tasolla eli älyllistä keskustelua ei saa aikaiseksi. Ongelmana ei siis ole puuttuvat talot, mökit yms.
[/quote]
No eipä näiden reikihoidoissa ja jumalanpalveluksissa käyvien, horoskooppia tavaavien ja ylihintaisia käsilaukkuja ihannoivien siiderivalaidenkaan kanssa oikein synny intelligenttiä debattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:26"]

Suomalainen duunarimies on 99,9 prosentissa tapauksista tyhmä ja ylipainoinen alkoholisoitunut juntti joka on joko pienipalkkainen tai työtön. Sorry, ei kiinnosta.

[/quote]

Kumma juttu, mutta en tunne ainuttakaan kuvailemasi kaltaista duunarimiestä, vaikka heitä, eri ammattien edustajia, paljon tunnenkin. Komeita, miehekkäitä miehiä, suuri osa ei käytä alkoholia lainkaan. 

Pienipalkkaisia...itse asiassa monissa duunariammateissa tienataan nykyään hyvin. Paremmin kuin monet insinöörit. 

Työttömyys kyllä aiemmin iski nimenomaan suorittavaan portaaseen. Nykytilanne onkin siitä historiallinen, että korkeakoulutetut ovat myös menettäneet työpaikkansa. Itse asiassa korkeakoulutettujen työttömyys kasvaa nopeammin kuin duunareiden.

Vierailija
4/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ainakin on laumoittain lompakkoloisia.

Miehistähän tämä on oikeastaan kiinni, stop loisimiselle.

Lätkänpelaajat hakekoon edelleen missejä, mutta nämä siiderivalaat hankkikoon itse omaisuutensa ja elantonsa.

Vierailija
5/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ulkonäöllä voi kompensoida paljon.

Vierailija
6/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:26"]

Ei vaan ongelma on henkisellä puolella. Duunareiden ajatuksenjuoksu kulkee hyvin arkisella tasolla eli älyllistä keskustelua ei saa aikaiseksi. Ongelmana ei siis ole puuttuvat talot, mökit yms.

[/quote]

Nyt taitaa kyllä olla niin, että se henkisen puolen ongelma on sinulla itselläsi.

Vierailija
7/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:32"]

Sellaista se on. Miehet etsivät kumppania, jonka kanssa jakaa elämä, naiset etsivät kumppania, joka jakaisi hänen kanssaan omaisuutensa. Jos tällaista miestä ei löydy, he ostavat tusinan kissoja ramppaavat terapeutilla lopun ikäänsä.

[/quote]Koska harrastit viimeksi seksiä? -12

Vierailija
8/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan persaukinen duunarimies. Muutti mun luokse vuokrakämpästään,piti vaihtaa isompi autoki(mun nimiin) että koko kattaa mahdutaan samaan autoon.

Vierailija
9/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nykyään et miehet on alkanu myös vittuuntumaan naisiin paljon enemmä

Vierailija
10/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:46"]

Sellaista se on. Miehet etsivät kumppania, jonka kanssa jakaa elämä, naiset etsivät kumppania, joka jakaisi hänen kanssaan omaisuutensa. Jos tällaista miestä ei löydy, he ostavat tusinan kissoja ramppaavat terapeutilla lopun ikäänsä.

[/quote]

Akateemisesti koulutetuksi mieheksi sinulla on melko huonot keskustelutaidot. Kuuluu ihan perusasioihin rajata keskustelu itse aiheeseen eikä muihin keskustelijoihin, vaikka ei heidän kanssa samaa mieltä olisikaan. Tsk, tsk, tsk.

t. pettynyt professori

Vierailija
11/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten sen nyt ottaa. Minä kouluttauduin pitkälle ja tienaan rutosti, joten minulla oli varaa ottaa ihan tavallinen duunarimies, joka on vähän väliä kausityöttömänä. Hän sitten lomautuksessa ollessaan hoitaa varsin mallikkaasti kotia ja lapsia, kun minä käyn töissä ja tuon leivän pöytään.

Vierailija
12/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normi duunari mies ja mun vaimo huoli mut. Lienen olevani poikkeus sitten.

Vierailija
13/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunarimies on kyllä ihan käytöstavat omaava herrasmies, joka huolehtii itsestään ja jonka kanssa voi keskustella. Ei käytä alkoholia tai tupakoi. Sen verran mitä tuolla yöelämässä on liikkunut niin suurin osa iskemään tulleista känniääliöistä olivat juurikin niitä muka "parempia miehiä", puvut päällä ja tukat geelissä. Ensimmäisessä lauseessa jo leveillään joko asunnolla, autolla, työpaikalla tms. ja sitten odotetaan että jokainen nainen tuohon lankeaa.

Vierailija
14/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:48"]

Tuntuu nykyään et miehet on alkanu myös vittuuntumaan naisiin paljon enemmä

[/quote]

Ihmekös tuo.

Vierailija
15/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:43"]

Lätkänpelaajat hakekoon edelleen missejä, mutta nämä siiderivalaat hankkikoon itse omaisuutensa ja elantonsa.

[/quote]

Sulla vapaaehtoisesti työtön yhteiskunnan loinen olis paljon varaa huudella.

Vierailija
16/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]

Menikö loisella tunteisiin?

Vierailija
17/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:46"]

[/quote]

Akateemisesti koulutetuksi mieheksi sinulla on melko huonot keskustelutaidot. Kuuluu ihan perusasioihin rajata keskustelu itse aiheeseen eikä muihin keskustelijoihin, vaikka ei heidän kanssa samaa mieltä olisikaan. Tsk, tsk, tsk.

t. pettynyt professori

[/quote]En harrasta pulusakkia. -12

Vierailija
18/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:30"]

[/quote]

[/quote]

Menikö loisella tunteisiin?

[/quote]

Samaa kysy sulta. :) Mee töihin ja palaa sitten asiaan jos vielä tuntuu tarpeelliselt?

Vierailija
19/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpais..

Vierailija
20/45 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, mulla on sellainen täällä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi