Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa normaali työmies

Vierailija
28.07.2015 |

nykyään naisille ei kelpaa tavallinen duunari enää, pitää olla talot ja kaikki valmiina, mielellää kesämökkiä, parempaa autoa myös.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut duunarimies, olen itsekin duunari. Nykyinen asuu pienessä kämpässä vuokralla, tienaa vähemmän. Minulla iso okt, vähän enää lainaa. Tulot suunnilleen samat nyt, vaikka en ole edes töissä tällä hetkellä. Mutta niin, mies on todella komea, pitkä, lihaksikas ja hyvin varusteltu. Ja tottakai luonne hyvä myös. Mutta ei hän olekaan suomalainen.

Vierailija
42/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset on monta työmiestäkin putsannut.

Ei oo jääny omaisuuudesta jäljelle kuin työvaatteet ja  velat päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais. Ei vaan saa olla mikään sohvalla röhnöttäjä ja kaljaa lipittävä turhake.

Vierailija
44/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen työmies! Menekkiä on ollu ja on edelleenkin! En tiedä,mistä johtuu,mutta jostain syystä daameja on piisannu riittämiin!

Vierailija
45/45 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖPÖHÖPÖ.

Olen naimisissa duunarin kanssa ja HÄN omisti asunnon, kun tavattiin. Oletin että hän asuu vuokralla, kuten minä, mutta oma oli. Duunarimieheni on fiksu, oppinut ja osaava ihan samalla tavalla kuin exäni suurituloinen akateemikko, duunari on vaan maanläheisempi, lämpimämpi ja kiltimpi persoona. Juokin vähemmän, eikä tupakoi. Käyttää rahaakin fiksummin ja tulohin suhteutettu asuntolaina. Akateemikolla laina tapissa ja hulppeaa alla. Stressikin kaakossa.

Duunariani en vaihda 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä