Lavrov: lännellä on mielessään ydinsota
Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov sanoi tänään Venäjän valtiokanavalle, että hän uskoo lännen valmistelevan hyökkäystä Venäjää vastaan.
Hän syytti sotilasliitto Natoa pyrkimyksestä säilyttää ylivalta ja sanoi, että vaikka Venäjä tahtoo hyvää, se ei voi antaa ulkovaltojen heikentää itseään.
Lavrov myös väitti, että lännellä olisi mielessään ydinsota.
Kommentit (144)
Eikö olisi paikallaan joku salainen operaatio jossa eliminoidaan nuo hullut??
Tämä kuulostaa taas perus venäjältä, syytetään vastapuolta aivan päättömästi, että voisivat itse hyökätä.
Johtuukohan tuommoiset puheet sodan kasvaneesta vastustuksesta? Tuon varjolla voidaan julistaa maa sotatilaan ja sen jälkeen ei sitten olekaan enää niitä ihmisoikeuksien rippeitäkään venäläisillä mitä tällä hetkellä on. NL2.0
Rysssien ainoa uhka ovat rysssät itse.
Puolustusvoimiksi riittäisi "RUSSIAN BORDER"-kyltit pitkin rajaa, niin saisivat mädäntyä ihan rauhassa keskenään.
Tuolla menolla pelottelevat vain kaikki tavan kansalaiset pakenemaan maastaan. Sitpä voikin hyvällä omallatunnolla posauttaa Kremlin, kun pelkät roistot vain sinne jää.
Mies on saanut putinilta huutia 😂
Venäjän nuorison tulevaisuus on nyt tuhottu by Larov
Onnea kaikki nuoret siellä
Allegro pysyy täynnä
Ei tuonne jää kyllä kukaan koulutettu
Vierailija kirjoitti:
Pitää huomioida että retoriikka on suunnattu venäläisille itselleen. Ulkopuoliselle kuuntelijalle se kuulostaa absurdilta mitä se onkin. Rosvojoukko spinnaa mitä tahansa tarinaa siirtääkseen huomion pois itsestään.
Mutta edelleen se vaan Venäjän kansa tunkee päänsä p*rseeseen ja hyväksyy kaiken, vaikka tietoa on saatavilla kaikkialta.
Venäjän kansa pakenee kotimaastaan
Sinne jää vanhat ja juopot
Lavrov puhui denatsifikaatiosta eli rauhanturvaajat poista ennalta ongelman eli venäjänkielisten kiusaamisen Ukrainasta demilitaariolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää huomioida että retoriikka on suunnattu venäläisille itselleen. Ulkopuoliselle kuuntelijalle se kuulostaa absurdilta mitä se onkin. Rosvojoukko spinnaa mitä tahansa tarinaa siirtääkseen huomion pois itsestään.
Mutta edelleen se vaan Venäjän kansa tunkee päänsä p*rseeseen ja hyväksyy kaiken, vaikka tietoa on saatavilla kaikkialta.
Venäjä on Naton aggression kohde. Ei tietenkään siellä ajatella samalla kuin toisella puolella.
Nyt ois kyllä aika kerätä kaikki ulkomailla elävät venäläiset julkkikset, jotka kannattavat Putinia, kokoon ja kertoa heille että tervemenoa osoittamaan lojaaliutesi omalle tsaarillesi henk.koht. Reittinä ukrainalainen maantie.
Siis siellä on jokainen noin sekaisin päästään, tuumaakaan eivät anna periksi. Itse uhkailevat ydinaseilla, mutta nyt se onkin länsi, joka haluaa tuhota maailman.
Alkaa iskeä epätoivo, miten tämä vielä eskaloituukaan :(
Venäjähän on niillä ydinaseilla uhannut. Narisistit kääntää tyypillisesti kaiken päälaelleen. Totuus on aina heidän puolellaan.
Lavrov: Venäjä tähtää estämään Ukrainaa liittymästä Natoon.
Jos väittää että muut uhkaa ydinaseilla niin on peruste ampua itse ensin ja hyökätä aggressiivisemmin vaikka minne.
Eli aikovat pamauttaa ydinpommin itse ja lavastaa sen länsimaiden hyökkäykseksi?
Minun tulkintani asiasta:
Oikeassa Lavrov on: lännellä on mielessä ydinsota, mutta niin, että Venäjä aloittaa sen! Mielessä siis lähinnä huoli/pelko siitä, että Venäjä pommittaa Ukrainaa ydinkärjillä, jolloin lännen olisi pakko reagoida.
France 24-kanavalta kuuntelin Lavrovin lehdistötilaisuutta, alkoi oksettamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on Naton aggression kohde. Ei tietenkään siellä ajatella samalla kuin toisella puolella.
Saisiko kysyä että missä se agressio näkyy? Siis muualla kuin Putinin ja Lavrovin unissa.
Venäjän varaulkoministeri varoitti suorasta sotilaallisesta yhteenotosta Naton kanssa.