Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää tuo Persuille buuaus

Vierailija
28.07.2015 |

Näitä ihmisiä hävettää 20 vuoden päästä, kun käsikranaatit räjähtelee lähiöissä kuin Ruotsissa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:48"]

Just joo, hulluja olette.

[/quote]

Nimenomaan, sitähän me kollektiivisena joukkona olemme, harhautuneita yksilöitä, jotka haluavat löytää sen oman piirinsä.

Toiset löytää ominpansa vasemmistosta laulamassa voimakkaita yhteiskuntavastaisia laulujaan, toiset tekee Nallet, siirtyyy vastaleiriin (Kok), kuka mistäkin syystä (esim. Björn Bron painostuksesta), joku on ylisuvaitsevainen (Sosdem), seuraava alisuorittaja (Vihreä), se naapurin eronnut luuseri ylitienaava vakuutushyypiö (Rkp), alakerran yksinhuoltaja sossupummi (PS), se tummaihoisempi maahanmuuttaja työnetsijä (keskustalainen kristitty, integroituja, yrittää edes).

Ja sitten on nämä kotoiset pummit, työfunktionaalisesti sosiaalivammautuneet kärsijät, onhan se rasittavaa, kun ei oteta töihin 22e/h ja täydet lomaedut heti-tyyppisellä sopimuksella, vaikka työkokemusta on jopa siitä kymppiluokan tet-jaksosta kokonaista kymmenen (10) päivää. Eikä myöhästynyt kuin kuutena aamuna.

Niin, sitä on kaikenlaista hullua yrittämässä, jotkut jopa luovuttamassakin...

Vierailija
2/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:36"]Olen persu ja minusta Turkkilan puhe oli ylimielinen, ei edes yrittänyt dialogia. [/quote] Siis suurin osa yleisöstä ei varmaan tiennyt hepusta muuta, kuin että on fasisti, rasisti ja varmaan myös sadisti. Siinä sitten dialogia vääntämään. Ei mulla muuta.

[/quote]

Kuulemma siellä oli joukkio älämölöileviä anarkomarkoja joilta sitä huutelua eniten kuului.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:36"]Olen persu ja minusta Turkkilan puhe oli ylimielinen, ei edes yrittänyt dialogia. [/quote] Siis suurin osa yleisöstä ei varmaan tiennyt hepusta muuta, kuin että on fasisti, rasisti ja varmaan myös sadisti. Siinä sitten dialogia vääntämään. Ei mulla muuta.

[/quote]

Valtakunnanjohtaja oli omien sanojensa mukaan fasisti,rasisti ja sadisti, sekä kauhea huoripukki. Äiti tosin toivoi hänestä pappia. Olisi kyllä mennytkin nykyluterilaisessa kirkossa. Kauhea ilmestys tuo lihava naispappi.

Vierailija
4/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kukkahattuni putosi päästäni kun järkytyin niin kovin! Sianverikin hyytyi vesipyssyssä eikä tullut ulos enää kun yritin tähdätä Tino Singhia.

[/quote]

Dino on vain seksisti, ei muslimi.

Vierailija
5/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommabotit vauhdissa Vauva-palstalla:)

Vierailija
6/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako historia toistaa itseään? Tässähän on kohta Suomi jakautunut kahteen leiriin, kuin valkoiset ja punaiset konsanaan.

Vierailija
7/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:35"]

Alkaako historia toistaa itseään? Tässähän on kohta Suomi jakautunut kahteen leiriin, kuin valkoiset ja punaiset konsanaan.

[/quote]

Ja lopputulos tulee olemaan sama kuin viimeksi.

Vierailija
8/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:35"]

[/quote]Yhteenotto on väistämätöntä

Vierailija
9/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:35"]Alkaako historia toistaa itseään? Tässähän on kohta Suomi jakautunut kahteen leiriin, kuin valkoiset ja punaiset konsanaan.
[/quote] Media on tehnyt tästä isomman asian kuin se oikeasti onkaan. Suurin osa suomalaisista ei halua epäjärjestystä aiheuttavaa maahanmuuttoa. Esim. työperäinen on sitten kaikille ok. Tätä media vääristelee. Sanoma Media ja Yle varsinkin.

Vierailija
10/21 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hyysärit helvettiin :D

Vierailija
11/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin
T. Persu

Vierailija
12/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu ja minusta Turkkilan puhe oli ylimielinen, ei edes yrittänyt dialogia.

Vierailija
13/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni palautui ruotsidemokraattien kohtelu länsinaapurissa. Hetken hiljaisuus keskustelevan ilmapiirin kuoleman johdosta.

Vierailija
14/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:36"]

Olen persu ja minusta Turkkilan puhe oli ylimielinen, ei edes yrittänyt dialogia.

[/quote]

Nostan hattua korkealle Turkkilalle, kun uskalsi mennä moisen hyeenalauman eteen.

Vierailija
15/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juhlitaan ja järjestetään kulkueita, niin kuin silloin kun 3 valtakuntaa perustettiin. Samalla tavalla tämä monikulttuurisuus romahtaa ja huomataan ettei islamin flirttailu ollut sen parempi idea kuin natsismin flirttailu.

Vierailija
16/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:41"]

Nyt juhlitaan ja järjestetään kulkueita, niin kuin silloin kun 3 valtakuntaa perustettiin. Samalla tavalla tämä monikulttuurisuus romahtaa ja huomataan ettei islamin flirttailu ollut sen parempi idea kuin natsismin flirttailu.

[/quote]Tosiaan. Toivottavasti tästä selvitään ilman ihmishenkien menetyksiä. Kuka järjestää tätä sotaa Eurooppaan?

Vierailija
17/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:36"]

[/quote]

Öh, normaalisti puhuja pitää puheen, ei koita keskustella niiden kaikkien tuhansien kuuntelijoiden kanssa joko erikseen tai yhdessä.

Vierailija
18/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, hulluja olette.

Vierailija
19/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein vastustaa persesuomalaisia. Mitä vähemmän suomessa persesuomalaisia fasisteja, sitä parempi paikka se on elää.

Vierailija
20/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:36"]Olen persu ja minusta Turkkilan puhe oli ylimielinen, ei edes yrittänyt dialogia.
[/quote] Siis suurin osa yleisöstä ei varmaan tiennyt hepusta muuta, kuin että on fasisti, rasisti ja varmaan myös sadisti. Siinä sitten dialogia vääntämään. Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi