Voinko peruuttaa lääkäriajan sunnuntaina?
Eli mulla olis huomiselle varattu lääkäri. Netissä lukee että aika pitää peruuttaa viimeistään edeltävänä arkipäivänä. Eli olisiko mun pitänyt jo perjantaina peruuttaa? Peruutus onnistuu siis tekstiviestillä ja mietin että jos tänään perun niin tuleeko sieltä joku lasku liian myöhäsestä peruuttamisesta? Kyseessä paikka missä ei työskennellä sunnuntaisin..
Kommentit (8)
No riippuu paikasta. Meidän tk:ssa pitää perua edellisenä arkipäivänä. Muuten lähtee lasku.
No onko sunnuntai susta arkipäivä? Ei ole, joten et voi perua.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:08"]Koita, et siinä ainakaan mitään menetä. Itse peruutin Mehiläisessä olleen ajan sunnuntaina (aika maanantaille) kun en hirveän iskiaskivun takia päässyt toisen aihealueen lääkäriin 135 km:n päähän. Se luojan kiitos onnistui, vaikka harmittikin.
[/quote]
Miten niin ei menetä? Jos saakin laskun.
katso nettisivuilta onko siellä jotain ehtoja ajanvarauksen perumisesta
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:08"]Koita, et siinä ainakaan mitään menetä. Itse peruutin Mehiläisessä olleen ajan sunnuntaina (aika maanantaille) kun en hirveän iskiaskivun takia päässyt toisen aihealueen lääkäriin 135 km:n päähän. Se luojan kiitos onnistui, vaikka harmittikin. [/quote] Miten niin ei menetä? Jos saakin laskun.
[/quote]
Ymmärsin, että hän ei ole kuitenkaan menossa. Sori, luin hätäisesti. Itsellä kun meneminen ei ollut vaihtoehto.
Koita, et siinä ainakaan mitään menetä. Itse peruutin Mehiläisessä olleen ajan sunnuntaina (aika maanantaille) kun en hirveän iskiaskivun takia päässyt toisen aihealueen lääkäriin 135 km:n päähän. Se luojan kiitos onnistui, vaikka harmittikin.