20v tytöillä ei ole vielä edes naisen persettä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:30"]No kyllä mulla vaan oli, oli jo 13-vuotiaana. Sellainen pyöreä, täyteläinen, tosi hyvän mallinen. Ryhdikäs ja kiinteä. Sellainen se on nytkin, vuosia myöhemmin. Vai tarkoittaako Ap naisen perseellä sellaista kurvi-Kimin vanhan mummon vaippapersettä? Sellaista en toivottavasti koskaan saakaan.
[/quote]
Jos sulla oli 13v täyteläinen pyöreä hyvän mallinen takapuoli, niin nyt se on todellakin PERSE! Takataskujen väli lienee jotain puoli metriä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:30"]No kyllä mulla vaan oli, oli jo 13-vuotiaana. Sellainen pyöreä, täyteläinen, tosi hyvän mallinen. Ryhdikäs ja kiinteä. Sellainen se on nytkin, vuosia myöhemmin. Vai tarkoittaako Ap naisen perseellä sellaista kurvi-Kimin vanhan mummon vaippapersettä? Sellaista en toivottavasti koskaan saakaan.
[/quote]
Jos sulla oli 13v täyteläinen pyöreä hyvän mallinen takapuoli, niin nyt se on todellakin PERSE! Takataskujen väli lienee jotain puoli metriä.
[/quote]
No menee jalkaan tuumakoko 26 farkut, laske siitä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:46"]
Miksi tytöllä pitäisi olla naisen perse? Eihän pojallakaan ole miehen perse.
[/quote]20-vuotiaalla voi olla naisellinen ja pyöreä perse ihan samalla tavalla kuin 30-vuotiaalla. Se riippuu yksilöstä eikä iästä. Jos olen mielestäsi väärässä, haluan mielelläni kuulla perustelut. Sitä paitsi, 20-vuotias on nuori nainen. Ei mikään tyttö enää.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:49"]
Tuossa on täydellinen perseen malli. Kun se muuttuu niin nainen vaihtoon.
[/quote] vaikuttaako hiusten väri perseen malliin vai miksi etsit blondipeppuja?:D
https://www.google.fi/search?q=blonde+ass&hl=fi&biw=1366&bih=608&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI96GNrL7-xgIVipQsCh0f0ACq#imgrc=rvbP3IEMOFrZfM%3A
Tuossa on täydellinen perseen malli. Kun se muuttuu niin nainen vaihtoon.