Uskotteko että miehiä alkaisi kiinnostaa nainen enemmän vaimomateriaalina jos...
naiset alkaisivat ottaa asiat rennommin niin kuin miehet? Eli tutustuessa uuteen mieheen naiset eivät tenttaisi, vaatisi ja osoittaisi että ovat niin vakavissaan ja eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä. Näinhän monet ns pelimiehet tekevät ja saavat toiminnallaan naiset niin hurmaantuneiksi että tekisivät mitä tahansa saadakseen itselleen tuollaisen valioyksilön, joka ei tarvitse toista ihmistä tunteakseen itsensä arvokkaaksi. Oen itse huomannut että nyt kun olen muuttunut ajatusmaailmaltani enemmän miesmäiseksi myös miehet ovat alkaneet kunnioittaa minua enemmän kuin silloin kun näytin avoimesti haluavani vakavan suhteen. Se karkotti miehet pois. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siten että olen tavannut miehet ilman suurempaa draamaa eli kenellekään en osoittanut vakavaa kiinnostusta ennen suhteen alkamista. Kaikki ottivat ensin yhteyttä minuun. Olen todennut tämän tyylin parhaimmaksi ja aion jatkossakin toimia tällä tavoin. Onneksi se tulee minulta jo luonnostaan eli minun ei siis tarvitse taistella itseni kanssa. Naisten suurin ongelma on se että monet heistä eivät osaa ottaa rennosti miesasioissa. Miehet eivät jaksa draamaa parisuhteessakaan,joten miksi he jaksaisivat sitä ennen parisuhdetta? Sehän on miehelle varoitusmerkki tulevasta - kukaan mies tuskin haluaa viettää aikaansa riivinraudan kanssa. Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma. Kaikki eivät kuitenkaan voi saada sellaista, ainakaan niin kauan kuin naiset jatkavat draamailuaan ja liian vakavaa asennettaan ylipäätään kaikkeen.
Kommentit (57)
Olisi kiva tietää mitä miehet sanovat tästä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:37"]No mutta ei kai se ole draamailua tai riivinrautamaisuutta jos ei esim halua seksiä ilman jonkinlaista romanttista suhdetta? Ja ei kai kenenkään kannata toimia omia tunteitaan vastaan? Siis jos haluaa miehen parisuhteeseen eikä mihinkään kevyeen tapailuun niin ei voi tehdä hyvää alkaa esittää haluavansa jonkinlaista fuckbuddy-järjestelyä.
[/quote]
Ei siitä seksistä tarvitse mitään isoa numeroa tehdä vaan seksiä harrastetaan sitten kun siltä tuntuu. En ymmärrä miksi toiset miettivät hyvin tarkkaan monensillako treffeillä päädytään sänkyyn.. parasta on mennä sen oman tunteen mukaan eikä liikaa miettiä.
Mäkin olen aikalailla ap:n kuvailema tyyppi. Olen rento, en jaksa draamailla. En ole koskaan eläessäni etsimällä etsinyt miestä, enkä myöskään koskaan ole saanut pakkeja.
En kuitenkaan ole mikään kylmä ämmä, vaan minulla on moniakin pitkiä suhteita ja tällä hetkellä myös seurustelen ihanan miehen kanssa. Osoitamme hellyyttä toisillemme koko ajan, ja saan kyllä pitkässä parisuhteessa sitä draamaakin aikaan ja olen myös mustasukkainen (sopivissa määrin).
Eli ei kaikki ole niitä ääripäitä, mutta samaa mieltä olen siitä, että draamalla ja epätoivoisuudella miehet saadaan yleensä alussa aika nopeasti katoamaan. Rennolla asenteella miehet kiinnostuu, ja jos kaikki ei sujukkaan, niin oma sydän ei ihan täysin hajoa siinä samalla kun alkuaan ei olla otettu juttua niin vakavasti. Sitten kun oikeasti seurustellaan, niin sitten saa mennä täysiä, ja tehdä hulluja.
Rento ote ei tarkoita mitään kylmä ämmä - asenetta, vaan esimerkiksi sitä että ei roiku miehen perässä heti ensitapaamisesta ja tivaile menoista. Totta kai tälläisillekkin henkilöille varmasti se oikea kumppani löytyy. Helpompaa vaan, kun luonnostaan osaa ottaa rennommin, eikä analysoi jokaista tekstiviestiä, jonka lopussa ei ollutkaan hymiötä.
Olen huomannut saman. Hain ennen oikein etsimällä parisuhdetta eikä sitä koskaan löytynyt. Päädyin kyllä suhteeseen, joka oli kaikin puolin huono. Suhteen päättymisen jälkeen ajattelin, että unohdan tämän parisuhteen jahtaamisen kokonaan.
Olin kuukausia huoleton, pidin itsestäni ja olin itsevarmempi kuin koskaan. En ottanut paineita miehistä enkä parisuhteen etsimisestä. Matkan varrelle tuli pari yhden illan juttua, jotka olivat minulle vain huoletonta hauskanpitoa. Molemmat miehistä olisivat halunneet kanssani suhteen. Olin ällikällä lyöty, heti kun en mitään edes etsinyt. No, pidin sitten vähän taukoa yöelämästä ja jatkoin vähän rauhallisemmin.
Yksi ilta vähän aikaa sitten menin tytöporukalla baariin. Minulla ei ole pitkään aikaan ollut mitään halua parisuhteeseen kunnes katseeni törmäsi erääseen mieheen. Niin komea, mukava, ystävällinen ja kaikkea mitä voisin vaan toivoa. Unelmien mies! Ja päädyin miehen kanssa sänkyyn, koska ajattelin, että ihan turhaan alan esittämään mitään vaikeasti tavoiteltavaa tms.
Nyt olen pari kertaa käynyt miehen luona yökylässä. Oma epävarma vanha minäni alkaa puskea esiin. En halua stressata miehestä, koska hän haluaa vain seksiä, mutta minä haluaisin muutakin. Tekstisi sai oikeasti mut tajuamaan, että mun pitäisi olla semmoinen huoleton taas. Tai ei painostaa miestä mihinkään vakavaan, koska se vaan saa miehen katoamaan. Mutta tämä on vaikeaa. Kerro mulle joku vinkki miten saan itseni rennoksi taas. Ehkä mieskin sitten voisi kiinnostua. :D Anteeksi kun tuli pitkä teksti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
--- Oen itse huomannut että nyt kun olen muuttunut ajatusmaailmaltani enemmän miesmäiseksi myös miehet ovat alkaneet kunnioittaa minua enemmän kuin silloin kun näytin avoimesti haluavani vakavan suhteen. Se karkotti miehet pois. ---
[/quote]
Minä taas olen huomannut, että kysyessään "mitä odotat naisseuralta" naiset eivät halua kuulla sitä, mitä oikeasti etsin eli pysyvää parisuhdetta ja tulevien lasteni äitiä. Toisaalta naiset eivät halua kuulla myöskään, että kevyttä tapailua ja satunnaista seksiä tässä haetaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
naiset alkaisivat ottaa asiat rennommin niin kuin miehet? Eli tutustuessa uuteen mieheen naiset eivät tenttaisi, vaatisi ja osoittaisi että ovat niin vakavissaan ja eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä. Näinhän monet ns pelimiehet tekevät ja saavat toiminnallaan naiset niin hurmaantuneiksi että tekisivät mitä tahansa saadakseen itselleen tuollaisen valioyksilön, joka ei tarvitse toista ihmistä tunteakseen itsensä arvokkaaksi. Oen itse huomannut että nyt kun olen muuttunut ajatusmaailmaltani enemmän miesmäiseksi myös miehet ovat alkaneet kunnioittaa minua enemmän kuin silloin kun näytin avoimesti haluavani vakavan suhteen. Se karkotti miehet pois. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siten että olen tavannut miehet ilman suurempaa draamaa eli kenellekään en osoittanut vakavaa kiinnostusta ennen suhteen alkamista. Kaikki ottivat ensin yhteyttä minuun. Olen todennut tämän tyylin parhaimmaksi ja aion jatkossakin toimia tällä tavoin. Onneksi se tulee minulta jo luonnostaan eli minun ei siis tarvitse taistella itseni kanssa. Naisten suurin ongelma on se että monet heistä eivät osaa ottaa rennosti miesasioissa. Miehet eivät jaksa draamaa parisuhteessakaan,joten miksi he jaksaisivat sitä ennen parisuhdetta? Sehän on miehelle varoitusmerkki tulevasta - kukaan mies tuskin haluaa viettää aikaansa riivinraudan kanssa. Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma. Kaikki eivät kuitenkaan voi saada sellaista, ainakaan niin kauan kuin naiset jatkavat draamailuaan ja liian vakavaa asennettaan ylipäätään kaikkeen.
[/quote] pian sitä on vaimomateriaalia ja enemmän kun vauveli tulee. Ettäkö miehet ei halua vauvaa. Ei sitä oo ennenkään kysytty mitä haluat , toimeksi vaan ja konstit on monet hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:37"]No mutta ei kai se ole draamailua tai riivinrautamaisuutta jos ei esim halua seksiä ilman jonkinlaista romanttista suhdetta? Ja ei kai kenenkään kannata toimia omia tunteitaan vastaan? Siis jos haluaa miehen parisuhteeseen eikä mihinkään kevyeen tapailuun niin ei voi tehdä hyvää alkaa esittää haluavansa jonkinlaista fuckbuddy-järjestelyä. [/quote] Ei siitä seksistä tarvitse mitään isoa numeroa tehdä vaan seksiä harrastetaan sitten kun siltä tuntuu. En ymmärrä miksi toiset miettivät hyvin tarkkaan monensillako treffeillä päädytään sänkyyn.. parasta on mennä sen oman tunteen mukaan eikä liikaa miettiä.
[/quote] se kannattaa pitää mielessä että ei aivan heti levitellä raajoja, antaa ajankulua hmmm
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:22"]Hih, olen huomannut saman kuin ap :D Viimeksikin kerroin miehelle, etten välttämättä etsi parisuhdetta tässä elämäntilanteessa. Tämäpä kiinnostui oikein tosissaan ja haluaa alkaa seurustelemaan. [/quote] Täl taval. Ap
[/quote]
Minäkin olen huomannut tämän. Olen parille tapailemalleni tyypille joskus kertonut, etten oikeastaan toistaiseksi etsi mitään vakavaa, vaan katson vain kuinka hommat etenee. Nämä alkoivat heti osoittaa enemmän kiinnostusta :)
Miks pitäis alkaa taktikoimaan miesten suhteen et nyt koitan olla rennosti ja että en välitä? Jos mä välitän niin sit välitän, jos mies ei välitä niin hälläväliä siitä sitten, mä en ainakaan rupea ykspuoleiseen 'parisuhteeseen'. Vaikka kipiää tekiskin niin sitten tekee. Jos oon jännittynyt niin sitten olen. En mä ala teeskentelemään mitään mitä en ole. Ehkä meillä naisilla on se huonona puolena että me ajatellaan liikaa. Rennosti vain. Ei kannata kyllä tehdä mitään mistä ei itse pidä eikä esittää liikaa mitä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:32"]
Ongelma on siinä, että kun käyttäydyn kylmästi miehiä kohtaan, niin myös ajattelen ja tunnen kylmästi. Eli jos alan vetää kylmän ämmän roolia, niin sitten vedän sen myös loppuun ja kohtelen miestä huonosti. Lemppaan sitten mahdollisimman kusipäisellä tavalla jossain vaiheessa, vaikka mies haluaa suhteen. En enää viitsi sille tielle lähteä, vaikka sillä saisi miehen, kun jopa itse alan uskoa siihen rooliini.
[/quote]
Tämä. Pelaamisella saa aina miehen, muttei sitä normaali ihminen todellakaan jaksa eikä sillä normaalia miestä tule saamaan. Sellainen mies, joka kiinnostuu ja alkaa jahtaamaan vasta kun on toiselle hieman kylmähkö ja kieltäytyy treffeistä on vaan pelottava ja epäilyttävä.
Itsekin olen ollut aina tuollainen. En tarvitse miestä, en olisi tarvinnut parisuhdetta. Jostain kumman syystä olen kuitenkin ollut koko aikuisikäni parisuhteessa. En ole koskaan painostanut miestä, yhteydenotot ovat tulleet heiltä. Kummatkin vakavat seurustelusuhteeni alkoivat niin, että mies sanoi: Meistä ei sitten koskaan voi tulla mitään paria. Tästä ei koskaan tule mitään vakavaa. Se kävi minulle hyvin ja elin tämän totuuden mukaan. Jostain kumman syystä kummastakin tuli parisuhde. Toinen kesti 4 vuotta. Toinen on kestänyt nyt 8 vuotta ja naimisiin mennään ensi kuussa.
Olen ollut aina rento enkä osoittanut halua sitoutua. Monet miehet kiinnostuukin musta. Ikävä juttu on se, että sekä vaikutan sitoutumishaluttomalta että olen sitä.
Olen pahoillani kappalejaon puuttumisesta - kirjoitan puhelimella. Ap
Hih, olen huomannut saman kuin ap :D Viimeksikin kerroin miehelle, etten välttämättä etsi parisuhdetta tässä elämäntilanteessa. Tämäpä kiinnostui oikein tosissaan ja haluaa alkaa seurustelemaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:22"]Hih, olen huomannut saman kuin ap :D Viimeksikin kerroin miehelle, etten välttämättä etsi parisuhdetta tässä elämäntilanteessa. Tämäpä kiinnostui oikein tosissaan ja haluaa alkaa seurustelemaan.
[/quote]
Täl taval. Ap
Luuletko ap tosiaan, että kaikki miehet ovat samanlaisia - tai kaikki naiset?
No ap ei ilmeisesti oikeasti edes haluakaan parisuhdetta, koska olettaa jatkossakin alkavansa tapailla uusia miehiä.
No mutta ei kai se ole draamailua tai riivinrautamaisuutta jos ei esim halua seksiä ilman jonkinlaista romanttista suhdetta? Ja ei kai kenenkään kannata toimia omia tunteitaan vastaan? Siis jos haluaa miehen parisuhteeseen eikä mihinkään kevyeen tapailuun niin ei voi tehdä hyvää alkaa esittää haluavansa jonkinlaista fuckbuddy-järjestelyä.