Uskotteko että miehiä alkaisi kiinnostaa nainen enemmän vaimomateriaalina jos...
naiset alkaisivat ottaa asiat rennommin niin kuin miehet? Eli tutustuessa uuteen mieheen naiset eivät tenttaisi, vaatisi ja osoittaisi että ovat niin vakavissaan ja eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä. Näinhän monet ns pelimiehet tekevät ja saavat toiminnallaan naiset niin hurmaantuneiksi että tekisivät mitä tahansa saadakseen itselleen tuollaisen valioyksilön, joka ei tarvitse toista ihmistä tunteakseen itsensä arvokkaaksi. Oen itse huomannut että nyt kun olen muuttunut ajatusmaailmaltani enemmän miesmäiseksi myös miehet ovat alkaneet kunnioittaa minua enemmän kuin silloin kun näytin avoimesti haluavani vakavan suhteen. Se karkotti miehet pois. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siten että olen tavannut miehet ilman suurempaa draamaa eli kenellekään en osoittanut vakavaa kiinnostusta ennen suhteen alkamista. Kaikki ottivat ensin yhteyttä minuun. Olen todennut tämän tyylin parhaimmaksi ja aion jatkossakin toimia tällä tavoin. Onneksi se tulee minulta jo luonnostaan eli minun ei siis tarvitse taistella itseni kanssa. Naisten suurin ongelma on se että monet heistä eivät osaa ottaa rennosti miesasioissa. Miehet eivät jaksa draamaa parisuhteessakaan,joten miksi he jaksaisivat sitä ennen parisuhdetta? Sehän on miehelle varoitusmerkki tulevasta - kukaan mies tuskin haluaa viettää aikaansa riivinraudan kanssa. Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma. Kaikki eivät kuitenkaan voi saada sellaista, ainakaan niin kauan kuin naiset jatkavat draamailuaan ja liian vakavaa asennettaan ylipäätään kaikkeen.
Kommentit (57)
Voittehan te toki jatkaa samalla tyylillänne jos ajattelette että se tuottaa joskus haluamaanne tulosta. Ainoa syy miksi tämän keskustelun aloitin oli se että haluan auttaa muita. Jos tästä on jollekin edes vähän apua niin se jo riittää tuottamaan minulle iloa. Ap
Oon toiminut ap:n kirjoittamalla tyylillä aina ja kyllä joka kerta mies on ollut se joka on sitä parisuhdetta alkanut ehdottelemaan. Joten toimii.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:08"]Sitten on minusta outoa, että puhut vaimomateriaalista. Minun mielikuvissani kaltaiseni itsekäs, seksikeskeinen ja aina omia juttujaan ykkössijalla pitävä vela nimenomaan ei ole sitä. Useimmat miehet ovat aika perinteisiä. Sellainen mies joka edes käyttäisi sanaa vaimomateriaali (itsehän en ikinä menisi naimisiin!) haluaa ehkä naisen, joka on jotenkin hoivaava, tunteellinen, tykkää pitää kodin kunnossa ja laitella ruokaa.
[/quote]
Olet oikeassa että tuo ei ollut paras sanavalinta. Herättää erilaisia mielikuvia kuin mitä itse ajattelin. Ehkä parempi olisi ollut vaikkapa elämänkumppani. Olin liian hätäinen kirjoittaessani tätä. Maaninen vaihe päällä... Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:08"]Sitten on minusta outoa, että puhut vaimomateriaalista. Minun mielikuvissani kaltaiseni itsekäs, seksikeskeinen ja aina omia juttujaan ykkössijalla pitävä vela nimenomaan ei ole sitä. Useimmat miehet ovat aika perinteisiä. Sellainen mies joka edes käyttäisi sanaa vaimomateriaali (itsehän en ikinä menisi naimisiin!) haluaa ehkä naisen, joka on jotenkin hoivaava, tunteellinen, tykkää pitää kodin kunnossa ja laitella ruokaa.
[/quote]
Eli siis mies joka elää menneessä ajassa? Kuka sellaisen äijän edes haluaa :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:32"]
Ongelma on siinä, että kun käyttäydyn kylmästi miehiä kohtaan, niin myös ajattelen ja tunnen kylmästi. Eli jos alan vetää kylmän ämmän roolia, niin sitten vedän sen myös loppuun ja kohtelen miestä huonosti. Lemppaan sitten mahdollisimman kusipäisellä tavalla jossain vaiheessa, vaikka mies haluaa suhteen. En enää viitsi sille tielle lähteä, vaikka sillä saisi miehen, kun jopa itse alan uskoa siihen rooliini.
[/quote]
Ei tämä lähestymistapa miesten kanssa oleiluun vaadi kylmäilyä ja ilkeilyä. Päinvastoin!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
naiset alkaisivat ottaa asiat rennommin niin kuin miehet? Eli tutustuessa uuteen mieheen naiset eivät tenttaisi, vaatisi ja osoittaisi että ovat niin vakavissaan ja eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä. Näinhän monet ns pelimiehet tekevät ja saavat toiminnallaan naiset niin hurmaantuneiksi että tekisivät mitä tahansa saadakseen itselleen tuollaisen valioyksilön, joka ei tarvitse toista ihmistä tunteakseen itsensä arvokkaaksi. Oen itse huomannut että nyt kun olen muuttunut ajatusmaailmaltani enemmän miesmäiseksi myös miehet ovat alkaneet kunnioittaa minua enemmän kuin silloin kun näytin avoimesti haluavani vakavan suhteen. Se karkotti miehet pois. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siten että olen tavannut miehet ilman suurempaa draamaa eli kenellekään en osoittanut vakavaa kiinnostusta ennen suhteen alkamista. Kaikki ottivat ensin yhteyttä minuun. Olen todennut tämän tyylin parhaimmaksi ja aion jatkossakin toimia tällä tavoin. Onneksi se tulee minulta jo luonnostaan eli minun ei siis tarvitse taistella itseni kanssa. Naisten suurin ongelma on se että monet heistä eivät osaa ottaa rennosti miesasioissa. Miehet eivät jaksa draamaa parisuhteessakaan,joten miksi he jaksaisivat sitä ennen parisuhdetta? Sehän on miehelle varoitusmerkki tulevasta - kukaan mies tuskin haluaa viettää aikaansa riivinraudan kanssa. Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma. Kaikki eivät kuitenkaan voi saada sellaista, ainakaan niin kauan kuin naiset jatkavat draamailuaan ja liian vakavaa asennettaan ylipäätään kaikkeen.
[/quote]
Juuri noin minullekin on käynyt. Sen ensimmäisen kerran, kun päätin etten halua suhdetta vaan pelkkää seksiä -> mies rakastui ja mentiin naimisiin. Olisinpa tiennyt tämän käänteisstrategian jo nuorempana...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
Miehet eivät jaksa draamaa parisuhteessakaan,joten miksi he jaksaisivat sitä ennen parisuhdetta? Sehän on miehelle varoitusmerkki tulevasta - kukaan mies tuskin haluaa viettää aikaansa riivinraudan kanssa. Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma. Kaikki eivät kuitenkaan voi saada sellaista, ainakaan niin kauan kuin naiset jatkavat draamailuaan ja liian vakavaa asennettaan ylipäätään kaikkeen.
[/quote]
Ja miesnäkökulmaa... jos sallitte?
Kyllä, asia on juurikin näin, itseni ja lähes kaikkien tuntemani miesten mielestä - poikkeuksiahan toki löytyy aina. Valitettavasti vain kaikki miehetkään (kuten eivät naisetkaan) ei aina pidä kiinni periaatteistaan parisuhteen valinnassa vaan se halu olla suhteessa ylittää periaatteet.
En todellakaan voisi elää parisuhteessa jossa kaikki on yhtä draamaa, jossa puoliso "alistaa" toisen tavoilleen, jossa siis kumppania ei kunnioiteta, ei rakasteta, eikä anneta tilaa kun on sen tarve - tässä vain muutama hyvän parisuhteen peruskivi. Listaa voisi jatkaa aika pitkään. Minulle ainakin on tärkeää että puolisoni on kaverini siinä missä rakastettukin.
En nyt millään lailla halua nostaa itseäni millekään jalustalle mutta sanon tämän nyt kuitenkin. Itse olin lähes 6 vuotta ilman parisuhdetta koska "oikeanlaista" naista ei vain kohdalle sattunut vaikka satunnaisia tapailuja mukavienkin naisten kanssa oli aika ajoin. Minä olen aina ollut sitä mieltä että olen mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Kaikki eivät tosin, valitettavasti, ajattele näin... ja niin syntyy huonoja parisuhteita joita tuntuu olevan aivan liikaa.
Alkavissa suhteissa on yleensäkin aika tyypillistä, että toinen jahtaa vähemmän kiinnostunutta osapuolta. Se, jona on vähemmän ihastunut pitää valtaa. Aika moni ketjun tapauksista selittyy tällä. Jos "he's just not into you" -osaston miehessä ei roiku ja draamaile, voi saada aikaan jonkun friends with benefits -järjestelyn tai vaikka jonkunlaisen parisuhteenkin siihen asti, että mies löytää parempaa. Lopputulos on sama kuin yltiömustasukkaisella draamailijalla.
Itse tein viimeksi näin. Minulla oli seksisuhde miehen kanssa, mutta nopeasti se meni siihen, että aloimme viettää aikaa yhdessä muutenkin. Tunteeni miestä kohtaan heräsivät. Selvästi miehelläkin alkoi olla tunteita. Hän ei silloin ollut vielä seurustellut vakavasti, joten tiesin edetä rauhallisesti. Päätin, että tuon miehen minä haluan ja saan.
Olin pikkutyttömäisen ihastunut mieheen, mutta määrätietoisesti päätin olla hieman etäinen. Jäitä hattuun ja"sitoutumiskammo" -kortti peliin. Näytin miehelle, että minulla riittää vientiä. Monesti se vaan menee niin, että ihminen haluaa sen, mitä ei voi saada. Miehet tykkää vähän saalistaa naista. Ei saa olla liian helppo.
Miehestä tuli mustasukkainen ja hän alkoi tunnustamaan rakkauttaan aina humalapäissään. Pidin kuitenkin vielä pään kylmänä. Jottei mies luovuttaisi tuntiessaan itsensä täysin torjutuksi, pienin vihjailuin näytin että kuitenkin pidän hänestä kovasti. Hetken, juuri sopivasti annoin miehen kärvistellä mustasukkaisuudessa ja taistella huomiostani. Kun lopulta hätistelin muut miesehdokkaat hänen tieltään, oli se miehelle selvä egobuusti. Kaksi viikkoa ja mies tunnusti minulle rakkautensa. Selvinpäin. Nyt ollaan seurusteltu puolisen vuotta.
Tietynlaisten miesten kanssa on hyvä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, mutta sitäkin kohtuudella.
Sitten on minusta outoa, että puhut vaimomateriaalista. Minun mielikuvissani kaltaiseni itsekäs, seksikeskeinen ja aina omia juttujaan ykkössijalla pitävä vela nimenomaan ei ole sitä. Useimmat miehet ovat aika perinteisiä. Sellainen mies joka edes käyttäisi sanaa vaimomateriaali (itsehän en ikinä menisi naimisiin!) haluaa ehkä naisen, joka on jotenkin hoivaava, tunteellinen, tykkää pitää kodin kunnossa ja laitella ruokaa.