Uskotteko että miehiä alkaisi kiinnostaa nainen enemmän vaimomateriaalina jos...
naiset alkaisivat ottaa asiat rennommin niin kuin miehet? Eli tutustuessa uuteen mieheen naiset eivät tenttaisi, vaatisi ja osoittaisi että ovat niin vakavissaan ja eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä. Näinhän monet ns pelimiehet tekevät ja saavat toiminnallaan naiset niin hurmaantuneiksi että tekisivät mitä tahansa saadakseen itselleen tuollaisen valioyksilön, joka ei tarvitse toista ihmistä tunteakseen itsensä arvokkaaksi. Oen itse huomannut että nyt kun olen muuttunut ajatusmaailmaltani enemmän miesmäiseksi myös miehet ovat alkaneet kunnioittaa minua enemmän kuin silloin kun näytin avoimesti haluavani vakavan suhteen. Se karkotti miehet pois. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siten että olen tavannut miehet ilman suurempaa draamaa eli kenellekään en osoittanut vakavaa kiinnostusta ennen suhteen alkamista. Kaikki ottivat ensin yhteyttä minuun. Olen todennut tämän tyylin parhaimmaksi ja aion jatkossakin toimia tällä tavoin. Onneksi se tulee minulta jo luonnostaan eli minun ei siis tarvitse taistella itseni kanssa. Naisten suurin ongelma on se että monet heistä eivät osaa ottaa rennosti miesasioissa. Miehet eivät jaksa draamaa parisuhteessakaan,joten miksi he jaksaisivat sitä ennen parisuhdetta? Sehän on miehelle varoitusmerkki tulevasta - kukaan mies tuskin haluaa viettää aikaansa riivinraudan kanssa. Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma. Kaikki eivät kuitenkaan voi saada sellaista, ainakaan niin kauan kuin naiset jatkavat draamailuaan ja liian vakavaa asennettaan ylipäätään kaikkeen.
Kommentit (57)
Ongelma on siinä, että kun käyttäydyn kylmästi miehiä kohtaan, niin myös ajattelen ja tunnen kylmästi. Eli jos alan vetää kylmän ämmän roolia, niin sitten vedän sen myös loppuun ja kohtelen miestä huonosti. Lemppaan sitten mahdollisimman kusipäisellä tavalla jossain vaiheessa, vaikka mies haluaa suhteen. En enää viitsi sille tielle lähteä, vaikka sillä saisi miehen, kun jopa itse alan uskoa siihen rooliini.
Rasittavaa pelailua. Kaikkein parhaiten miehet kiinnostuu kun teet kiinnostuksesi selväksi, muttet ole epätoivoinen etkä ala kyselemään heti että montako lasta haluat.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä.
Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma.
[/quote]Jos mies haluaa naisen, joka osoittaa, ettei tarvitse miestä, miksi sitten pitäisi seksiäkään olla?
Jos haluat elää sen mukaan, mikä on miehille suurin unelma, niin senkus vaan. Harmi, että synnyit tähän aikakauteen.
Oliko aloitus oikeasti jonkun miehen päiväuni?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:29"]Luuletko ap tosiaan, että kaikki miehet ovat samanlaisia - tai kaikki naiset?
[/quote]
Ei varmaan olekaan, mutta uskoisin että enemmistö miehistä ei pidä draamailusta ja riivinraudoista. Saatan toki olla väärässäkin.
No helpottaa ainakin omaa elämää kun voi ottaa asiat rennosti eikä tuijotella vaan omaan napaansa. Tiedä sitten saako sillä tavalla miestä itselleen... Mulla ei ainakaan ole onnistunut. Oon ehkä liiankin miesmäinen?
Varmasti tuo strategia toimii tietynlaisten miesten kanssa hienosti. Toinen kysymys on sitten se että kannattaako alkaa rakentamaan parisuhdetta ihmisen kanssa, jonka "haaviin" saaminen vaatii pelailua ja perusteellista strategiaa. Kun kohtaa oikean ihmisen jonka kanssa on kemiaa ja yhteneviä arvoja, ei ole tarpeen esittää mitään vaan voi olla rehellisesti oma itsensä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:32"]Ongelma on siinä, että kun käyttäydyn kylmästi miehiä kohtaan, niin myös ajattelen ja tunnen kylmästi. Eli jos alan vetää kylmän ämmän roolia, niin sitten vedän sen myös loppuun ja kohtelen miestä huonosti. Lemppaan sitten mahdollisimman kusipäisellä tavalla jossain vaiheessa, vaikka mies haluaa suhteen. En enää viitsi sille tielle lähteä, vaikka sillä saisi miehen, kun jopa itse alan uskoa siihen rooliini.
[/quote]
Miksi pitäisi esittää kylmää, kun ei voi olla päällekäyvä? Eikö ole olemassa mitään tältä väliltä - ns. kultaista keskitietä? Tarkoittaako sinulle esim ystävyyssuhteessakin toisen olevan kylmä jos hän ei ole päällekäyvä? Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
eivät voi harrastaa seksiäkään ellei se johda parisuhteeseen. Ilman draamailua miestä saattaisi käänteispsykologisesti kiinnostaakin nainen joka ei osoita tarvitsevansa miestä.
Kaikkein tärkeintä miehelle on se että nainen on rento, hyvää ja hauskaa seuraa kuin kaveri ja intohimoinen kun kyseessä on seksi. Se on suurimmalle osalle - ellei jokaiselle - miehelle unelma.
[/quote]Jos mies haluaa naisen, joka osoittaa, ettei tarvitse miestä, miksi sitten pitäisi seksiäkään olla?
Jos haluat elää sen mukaan, mikä on miehille suurin unelma, niin senkus vaan. Harmi, että synnyit tähän aikakauteen.
[/quote]
En minä miestä TARVITSEKAAN. On kuitenkin nautinnollista jos seksiä voi harrastaa miehen kanssa. Enhän minä vaikkapa suklaatakaan TARVITSE, mutta jos minulla on mahdollisuus sitä ostaa, niin miksi en ostaisi silloin kun tekee mieli? Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:19"]
[/quote]
Aloitus on vähän huonosti kirjoitettu, asia ei ole ihan noin jyrkkä. Mutta siinä on pointti, ettei miehet kaipaa turhaa draamaa ja kuunnella kaikenlaista arvovaltamittailua. Eikä suunnitella tulevaa suhteen alkumetreillä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:37"]Varmasti tuo strategia toimii tietynlaisten miesten kanssa hienosti. Toinen kysymys on sitten se että kannattaako alkaa rakentamaan parisuhdetta ihmisen kanssa, jonka "haaviin" saaminen vaatii pelailua ja perusteellista strategiaa. Kun kohtaa oikean ihmisen jonka kanssa on kemiaa ja yhteneviä arvoja, ei ole tarpeen esittää mitään vaan voi olla rehellisesti oma itsensä.
[/quote]
Minulle tämä ei ole mitään pelailua vaan henkisen kasvun ja- kehittymisen aikaansaama muutos ajattelutavassani. Ja koska ajattelen näin ihan oikeasti (ei siis mitään päälleliimattua) se tarkoittaa että myös käyttäydyn sen mukaisesti. Ap
Miksi luokittelit kaikki naiset luonnostaan päällekäyviksi, draamaileviksi riivinraudoiksi?
Njaah. Oiskohan monen ongelma tää liika miettiminen. Turha vatvoa miten sen miehen saa, kun se sopiva kävelee eteen jos kävelee. Vähän sama kuin yrittäisi vaikuttaa vauvan sukupuoleen syömällä tietynlaisia hedelmiä.
Mun on tietysti helppo huudella kun pitkässä parisuhteessa olen. Mutta oikeasti, kuten joku täällä jo sanoikin, niin ei miestä tarvitse manipuloida kiinnostumaan. Toisilleen sopivat ihmiset kiinnostuvat luonnostaan jo toisistaan, kun ovat aitoja molemmat.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:32"]Ap on mies.
[/quote]
Olen nainen. Jos et usko voithan kysyä minulta jotain minkä naiset yleensä tietävät mutta miehet eivät. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:48"]Miksi luokittelit kaikki naiset luonnostaan päällekäyviksi, draamaileviksi riivinraudoiksi?
[/quote]
Suurin osa naisista jotka haluavat parisuhteen miehen kanssa (voisi sanoa ihan vain suurin osa naisista) ovat liian aggressiivisia toiminnassaan. Ap
Olen luonnostaan tuollainen ap:n kuvailema tyyppi. Draaman puutetta on kiitetty, kylmyyttä joskus moitittu. Ei tällä tyylillä ole kuin sellaisia hengailu-, pano- ja kevytsuhteita, joista ei monikaan täällä kirjoitteleva haaveile. En ole koskaan halunnut lapsia ja olen niin introvertti, että kevyt tapailu sopii minulle.
Minä olen aina ollut itsenäinen. En kuitenkaan kylmä enkä pelailija vaan tavallinen peruspositiivinen nainen.
Jotkut miehet tykkää ja jotkut ei. Jotkut tykkää enemmän dramaattisista ripustautujista.
Itse olen elämääni ja parisuhdetilanteeseeni tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:49"]Njaah. Oiskohan monen ongelma tää liika miettiminen. Turha vatvoa miten sen miehen saa, kun se sopiva kävelee eteen jos kävelee. Vähän sama kuin yrittäisi vaikuttaa vauvan sukupuoleen syömällä tietynlaisia hedelmiä.
Mun on tietysti helppo huudella kun pitkässä parisuhteessa olen. Mutta oikeasti, kuten joku täällä jo sanoikin, niin ei miestä tarvitse manipuloida kiinnostumaan. Toisilleen sopivat ihmiset kiinnostuvat luonnostaan jo toisistaan, kun ovat aitoja molemmat.
[/quote]
No kirjoitin tämän juuri siksi että olen nähnyt niin monia aloituksia joissa naiset valittavat siitä miksi miehet eivät halua parisuhteeseen heidän kanssaan. Eivät tietenkään, kun naiset draamailevat. Epätoivoinen (päällekäyvä = aggressiivinen) ja ripustautuva ihminen on harvan mielestä mikään ihanteellinen kumppani. Ja vielä vähemmän silloin kun asia tulee esille jo ennen kuin ollaan seurustelua edes aloitettu. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:57"]Olen luonnostaan tuollainen ap:n kuvailema tyyppi. Draaman puutetta on kiitetty, kylmyyttä joskus moitittu. Ei tällä tyylillä ole kuin sellaisia hengailu-, pano- ja kevytsuhteita, joista ei monikaan täällä kirjoitteleva haaveile. En ole koskaan halunnut lapsia ja olen niin introvertti, että kevyt tapailu sopii minulle.
[/quote]
Olisin voinut kirjoittaa tämän. Ap
Hei AP! Allekirjoitan tuon täysin. Ja kun jotkut epäilivät sen tehoavan tietyn tyyppisiin miehiin, niin voin kertoa, että se nimenomaan tehoaa myös mukaviin parisuhdekelpoisiin tyyppeihin. Samaa rentoa yhdessäoloa kun jatkaa avioliitossa niin elämä on mukavaa :)
Ap on mies.