16v tyttäreni tahtoo seurustella 22v miehen kanssa en tykkää
Haluaa kuulemma tuoda näytille mieheni ja minun eteen. Jos olisi 20v, niin silloin juuri ja juuri menettelisi. Vaikka en ole tavannut miestä äitivaistoni sanovat että ei. Mitä sanoisitte/tekisitte jos sattuisi käymään näin omalle jälkikasvullenne?
Kommentit (31)
Kaukolle nimipäivä onnittelut ❤️❤️
Keskustele lapsesi kanssa ja katso että hankkii pillerit.
Anna miehen tulla näytille!
Vierailija kirjoitti:
Laitonta. Mies on täysi-ikäinen.
Ja tyttö on 16-vuotias eli ylittänyt suojaikärajan.
Myytävät asunnot ja sen jälkeen oluelle ja sitten vielä kerran viikossa.
No pienempi ikäero se on kun presidentti parilla. Että ei sitä ikää kannata katsoa, vaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyttö on 16-vuotias eli ylittänyt suojaikärajan.
Te huoli ilmoitus soiaaliviraston netti sivuille HETI. Ongelmat lopu siihen.
Kuvottavaa! Minäkin odotin monta vuotta, että rakkaani täyttäisi 18, ennen kuin virallistimme suhteen. Viime kuussa se viimein tapahtui!
M45
Onko tyttösi yleisesti ottaen järkevä? Hoitaako kouluhommat hyvin, millaisissa kaveripiireissä pyörii, onko jäänyt kiinni alkoholista? Jos tyttö on vastuullinen luonteeltaan, saattaisin suostua tapaamaan miehen. Jos mikään miehessä soittaisi hälytyskelloja, niin tekisin kaikkeni suhteen estämiseksi. Tuo on kuitenkin melkoinen ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Keskustele lapsesi kanssa ja katso että hankkii pillerit.
Anna miehen tulla näytille!
Hormonaalisella ehkäisyllä on vaikutusta tytön ja naisen kehoon, erityisesti paha jos kokoajan käyttää pillereitä tulevaisuudessa kun sitten haluaa lapsia voi käydä tosi tosi kurjasti. Harmi kun miehillä ei tunnu olevan itsehillintää, itsekuria, vastuullisuutta nykyään seurustelussa ei haluta löytää ketä jonka kanssa halutaan pariutua ja rakentaa elämä vaan seksiä pitää saada ei jaksa edes kalenterivuotta odottaa… Muita kuin ehkäisymenetelmiä on olemassa kuin hormonaalisia ja miehen TÄYTYY käyttää kumia!
No ei kait sinulla ole mahdollisuutta varsinaisesti kieltää suhdetta. Tyttäresi on erillinen ihminen joka saa tehdä jo tuollaiset päätökset itse.
Minä olen jutellut tämän tyylisistä asioista tyttäreni kanssa jo ennen seurustelujen aloitusta. Eli olen kertonut mitä itse arvostan miehessäni (tyttären isässä) esim sitä että meillä samankaltaiset arvot mikä tekee yhteisestä elämästä paljon helpompaa kun ei tarvitse taistella rahankäytöstä, hommataanko lapsia jne jne. Olen kertonut miten tärkeää on arvostaa toista suhteessa jne.
Jos tyttäreni toisi noin isolla ikäerolla miehen näytille. Ensimmäisenä muistuttaisin tytärtäni todella huolellisesta ehkäisystä jos harrastaa seksiä. Sitten varmaankin koettaisin unohtaa ennakkoluuloni ja tutustua mieheen. Juttelisin mielelläni tyttäreni kanssa miehestä ja koettaisin olla neutraali. Kyselisin miehen koulutuksesta, työstä, perheestä, tavasta kohdella tytärtäni, tulevaisuuden haaveista jne.
Jos mies muuten todella sopivan tuntuinen tytölleni niin ehkä voisin unohtaa ikäeron. Tosin varmaankin juttelisin myös tuon miehen kanssa ja painottaisin tälle että suhteen tulee edetä tyttäreni iän huomioiden. Eli ei todellakaan lapsia lähitulevaisuudessa ja tyttäreni pitää päästä opiskelemaan ammattia jonka eteen on jo nyt tehnyt paljon töitä jne.
Jos vastustaisin suhdetta täysillä niin saattaisin ajaa tytärtäni enemmän tuon miehen syliin. Jos olisin salliva mutta huolehtiva niin todennäköisesti tyttäreni olisi helpompi erota jossakin kohden tuosta miehestä ja turvautua minuun tarvittaessa.
1,2,3 on tavallisin ikäero 4,5,6,7 ei tunnu kun molemmat ovat aikuisia. 1-7 on sosiaalisesti hyväksytty ero aikuisilla elämän alku- ja loppuvaiheissa ikä tuntuu suurelta. Lapsuudenmuistot kuitenkin eri. Koska miehet kuolevat ja sairastuvat ennen naisia, he eivät pidä huolta kehoistaan on epäreilua ja välinpitämätöntä jos nainen on 70 haluaa nauttia eläkkeestään ja mies 77 on käytännössä täyshoidossa elämäntapojensa vuoksi tai kuolee nainen voi jää leskeksi jopa 10 vuoden ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttösi yleisesti ottaen järkevä? Hoitaako kouluhommat hyvin, millaisissa kaveripiireissä pyörii, onko jäänyt kiinni alkoholista? Jos tyttö on vastuullinen luonteeltaan, saattaisin suostua tapaamaan miehen. Jos mikään miehessä soittaisi hälytyskelloja, niin tekisin kaikkeni suhteen estämiseksi. Tuo on kuitenkin melkoinen ikäero.
AP: Tyttöni hoitaa kouluhommansa hyvin hän ei ole jäännyt kiinni alkoholista eikä pöyri pahaa-aikeisten porukoiden kanssa tietääkseni. Sellainen elämäniloinen ja utelias lukiotyttö hän on.
Vierailija kirjoitti:
No ei kait sinulla ole mahdollisuutta varsinaisesti kieltää suhdetta. Tyttäresi on erillinen ihminen joka saa tehdä jo tuollaiset päätökset itse.
Minä olen jutellut tämän tyylisistä asioista tyttäreni kanssa jo ennen seurustelujen aloitusta. Eli olen kertonut mitä itse arvostan miehessäni (tyttären isässä) esim sitä että meillä samankaltaiset arvot mikä tekee yhteisestä elämästä paljon helpompaa kun ei tarvitse taistella rahankäytöstä, hommataanko lapsia jne jne. Olen kertonut miten tärkeää on arvostaa toista suhteessa jne.
Jos tyttäreni toisi noin isolla ikäerolla miehen näytille. Ensimmäisenä muistuttaisin tytärtäni todella huolellisesta ehkäisystä jos harrastaa seksiä. Sitten varmaankin koettaisin unohtaa ennakkoluuloni ja tutustua mieheen. Juttelisin mielelläni tyttäreni kanssa miehestä ja koettaisin olla neutraali. Kyselisin miehen koulutuksesta, työstä, perheestä, tavasta kohdella tytärtäni, tulevaisuuden haaveista jne.
Jos mies muuten todella sopivan tuntuinen tytölleni niin ehkä voisin unohtaa ikäeron. Tosin varmaankin juttelisin myös tuon miehen kanssa ja painottaisin tälle että suhteen tulee edetä tyttäreni iän huomioiden. Eli ei todellakaan lapsia lähitulevaisuudessa ja tyttäreni pitää päästä opiskelemaan ammattia jonka eteen on jo nyt tehnyt paljon töitä jne.
Jos vastustaisin suhdetta täysillä niin saattaisin ajaa tytärtäni enemmän tuon miehen syliin. Jos olisin salliva mutta huolehtiva niin todennäköisesti tyttäreni olisi helpompi erota jossakin kohden tuosta miehestä ja turvautua minuun tarvittaessa.
AP: Hm sinulla taitaa olla kokemusta näistä asioista mitkä ovat varoitusvalot että mies on hyväksikäyttäjä/ manipuloija (groomeri) mainitse kaikki tuonikäisten miesten aikeet mitkä tulee mieleen pienet ja suuret varoitusvalot. Kiitos etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa! Minäkin odotin monta vuotta, että rakkaani täyttäisi 18, ennen kuin virallistimme suhteen. Viime kuussa se viimein tapahtui!
M45
Daydreams! Herää !