Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT EI TAIDA OIKEASTI OLLA KAIKKI HYVIN!

Vierailija
28.07.2015 |

Olen 15-vuotias poika eli täytin 15v viime maaliskuussa.
Mietin onko minulla kaikki ihan hyvin. Koska mun murrosikäni on vasta näin aluillaan. Mulla on vain 3 cm karvapehko peniksen lähettyvillä, normaalistihan karvat ovat miehillä napaan asti. Karvat ovat kuitenkin mustia ja kiharia. Myös kasvuni on nopeutunut viime keväänä. Ja naamassani on aika paljon finnejä. Myös hartiani ovat leventyneet ja hauis kasvanut, vaikka en ole treenanut. Myös kainalossa kasvaa ihan pari vaaleaa karvaa. Muuta ei kuitenkaan ole tapahtunut esim. Ei ole äänenmurrosta, ääni kuitenkin madaltunut paljon, kun kuuntelee vanhoja videoita joissa puhun, vaikka 10 vuotiaana.

Olen myös pienikokoinen, mutta vanhempani ovat lyhyitä myös sekä isäni oli kasvanut hitaasti lapsena/nuorena.

Olenkohan ihan normaali? Isäni ei muista, koska hänelle tuli murrosiän merkkejä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin todennäköistä, että isäsi on myös kehittynyt hitaasti, koska ei olisi ollut pienikoinen nuorena jos murrosikä olisi tullut aikaseen, kun siinä tulee se kasvu pyrähdys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Vierailija
4/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riittää että ne on siellä.

Vierailija
5/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karvankasvu on yksilöllistä, ei ole mitään minimi määrä paljon sitä pitää olla.

Vierailija
6/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä? Menkää terkkarille, hyvät nuoret ihmiset.

Vierailija
7/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa ihan normaalilta. Murrosikä on kuitenkin alkanut. Jos sua huolettaa, niin mene vaikka terkkarin kanssa puhumaan koulun alettua. Tietysti vanhempiesikin kanssa voit puhua, jos se tuntuu luontevalta.

Vierailija
8/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki! Mikä ihmeen Bees & Honey tästä palstasta on tullut?

Vierailija
9/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkunee seuraavassa numerossa

Vierailija
10/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako viikset, parta karvoja? Kysyn, koska meidän 14v pojalla on viikset, mutta ei kasva partakarvoja ja ei kainaloissa karvaa. Alapäästä en tiedä, koska ei enää meidän kanssa suostu saunomaan. Ääni on madaltunut, mutta ei mikään miehen ääni. En vain muista nähneeni vielä muilla ikäisillään viiksiä.

Vierailija
11/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla kasva kuin ihan vähän vaaleaa karvaa nenän ja ylähuulen välissä.

Vierailija
12/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 oli ap

Vierailija
13/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:04"]

Olen 15-vuotias poika eli täytin 15v viime maaliskuussa. Mietin onko minulla kaikki ihan hyvin. Koska mun murrosikäni on vasta näin aluillaan. Mulla on vain 3 cm karvapehko peniksen lähettyvillä, normaalistihan karvat ovat miehillä napaan asti. Karvat ovat kuitenkin mustia ja kiharia. Myös kasvuni on nopeutunut viime keväänä. Ja naamassani on aika paljon finnejä. Myös hartiani ovat leventyneet ja hauis kasvanut, vaikka en ole treenanut. Myös kainalossa kasvaa ihan pari vaaleaa karvaa. Muuta ei kuitenkaan ole tapahtunut esim. Ei ole äänenmurrosta, ääni kuitenkin madaltunut paljon, kun kuuntelee vanhoja videoita joissa puhun, vaikka 10 vuotiaana. Olen myös pienikokoinen, mutta vanhempani ovat lyhyitä myös sekä isäni oli kasvanut hitaasti lapsena/nuorena. Olenkohan ihan normaali? Isäni ei muista, koska hänelle tuli murrosiän merkkejä.

[/quote]

Taidat olla homo... sori vaan.

Vierailija
14/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MILLÄHÄN IHMEELLÄ 14 PÄÄTTELET ALOITUKSESTANI SEKSUAALISEN SUUNTAUTUMISENI!!!!!!!! JA VOIN SANOA, ETTÄ PIELEEN MENI OLEN IHAN HERTERO. AP >:(

Vierailija
15/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan normaali .

Vierailija
16/16 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ja luulin, että aiheena olisi Suomen tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi