Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postaa tähän raivostuttavimmat mietelauseet

Vierailija
28.07.2015 |

Mallia liibalaaba, hymyhuulet jne.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sitä lämpimän kans aina pärjää".
Varsin raivostuttava tokaisu semmoselta kuivetto ukolta pari kesää sitten armottomassa paahteessa ulkohommissa.
M34

Vierailija
42/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Mitä serkumpi sen herkumpi.

Yksinkertainen on kaunista.

Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Lapsi on terve kun se leikkii.

Takaisin sorvin ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:00"]

No juuri tuo "hymy kaunistaa jokaisen" ja "hymyilevä ihminen on kaunis". Minä en ole kaunis varsinkaan hymyillessäni ja olen saanut kuulla aika monta kertaa kysymyksen "mitäs sinä siinä irvistelet".

"Jokaiselle on olemassa se oikea."

"Sen oikean löytää, kun lakkaa etsimästä." Lopetin etsimisen parikymmentä vuotta sitten eikä flaksi ole käynyt yhtään paremmin.

"Tärkeintä on, että yrität parhaasi." Ei pidä paikkaansa. Mieluummin saavuttaisin tavoitteeni, vaikka sitten heikommallakin yrityksellä.

"Ihminen on pohjimmiltaan hyvä." Ei ole.

"Ihminen on pohjimmiltaan paha." No ei ole sitäkään, helvetti soikoon.

Näitä kun rupeaa ajattelemaan, huomaa, että kaikki mietelauseet on taidettu laatia harvinaisen veemäisellä tuulella ja veemäisiin tarkoituksiin.

[/quote] tuo jokaiselle on olemassa se oikea on hirveä. 30v 160cm miehelle jolla on kaksi lasta ilman äitiä joka heitä ottaisi edes silloin tällöin hoitoon (lue ei vapaata) ei voi edes tavata naisia jotka olisivat 1. nuorempia 2. ylipainoisia (tähän on oma syynsä miksi en enää ylipainoista huoli) 3. on omia lapsia (lapseton käy ihan panoksi mutta suhteeseen sellainen ei sopisi omien takia)

Vierailija
44/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kiellon päälle.

Meni syteen tai saveen, mutta..

Otan rahat ja juoksen.

Sitä tikulla silmään joka... TÄMÄ ON IHAN KAMALIN JA TYHMIN KAIKISTA!!!

Vierailija
45/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä masentavat perinteiset

- joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
- kel onni on se onnen kätkeköön.

Eli älä yritä mitään, tyydy paskaan ja jos menee hyvin älä kerro, koska kaikki on vaan kateellisia, kukaan ei osaa iloita sun puolesta. Ihan paska asenne.

Vierailija
46/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:54"]"Ajattele, että jollakulla on asiat vielä huonommin."

Ketä tämä oikeasti lohduttaa?
[/quote]

Ainakin mua auttaa laittamaan asioita oikeisiin mittakaavoihin..

Vierailija
47/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä lähtee yskimällä - nuha n*ssimalla

Vierailija
48/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se(=rakkaus yms.) tulee kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
49/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan sanonnat, jotka ovat pitäneet pintansa vuosikymmeniä ovat tosia. Ja niin kuin joku totesi, ehkä juuri siksi ne ärsyttääkin..

Ne totuudet, joita me emme halua kuulla, ovat meille hyödyllisimmät. (K)

Vierailija
50/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sulkeutuva ovi avaa 50000 uutta. Olevinaan kait kovinkin kannustaba lause.

Vierailija
51/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:54"]"Ajattele, että jollakulla on asiat vielä huonommin."

Ketä tämä oikeasti lohduttaa?
[/quote]

Ainakin mua auttaa laittamaan asioita oikeisiin mittakaavoihin..
[/quote]

Hyvä, jos jotakuta auttaa. Itselläni tulee kahta kauheampi olo, kun alan miettiä kaiken maailman ihmiskohtaloita. En onnistu repimään riemua muiden tragedioista. Mulle mittasuhteita tarjoaa enemmän sellaiset "This too shall pass" -tyyppiset.

Vierailija
52/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidä ittes miehenä" ( vaatiiko sukupuolensa säilyttäminen jatkuvaa valppautta & ponnisteluja sen hyväksi ?)

"Luja tahto vie miehen vaikka läpi harmaan kiven " (ei vie, ei ainakaan ainakaan ilman dynamiittia ja mitäpä hyödyttäisikään "hakata päätään seinään")

Vierailija
53/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Everything happens for a reason"

Vierailija
54/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 45, sammakot ja hamsterit - juttusi!
Sori, menin vahingossa alapeukuttamaan. Puhelimella söhellän :)

→_→ up

Vierailija
55/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ehkä olevasi varsinainen mietelause, mutta vasta eilen taas naapuri sen mulle muisti kertoa: kuolema kuittaa univelat. Viimeisten reilun kahden vuoden aikana olen nukkunut 2 yötä. Ja nyt kun tuo lapsi taas vaan kirkuu, tuntuu, että kuolema todella tulee pian.

Vierailija
56/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan!

Vierailija
57/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:34"]No nämä masentavat perinteiset

- joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
- kel onni on se onnen kätkeköön.

Eli älä yritä mitään, tyydy paskaan ja jos menee hyvin älä kerro, koska kaikki on vaan kateellisia, kukaan ei osaa iloita sun puolesta. Ihan paska asenne.
[/quote]

Ylpeys käy lankeemuksen edellä... :)
Samaa sarjaa.

Vierailija
58/80 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:08"]

"Tarkoitus pyhittää keinot" on hirveä vale. Pahantekijä on pahantekijä eikä sitä muuta muuksi mikään.

[/quote]

No se nyt on ihan suhteellista mikä on pahan tekemistä. Mielestäni ihan kelpo sanonta, esimerkkinä nyt vaikka tämä paljon puhuttu autoon murtautuminen koiran pelastamiseksi. 

Vierailija
59/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:03"]"Asioilla on tapana järjestyä"
[/quote]
Mikä tässä ärsyttää?

Minua lohduttanut monet kerrat, kun tilanteet on tuntuneet ylitsepääsemättömiltä. Oon vaan lähtenyt rohkeasti selvittämään ja aina on asiat järjestyneet. Elämässäkin, isommalla mittakaavalla, monet asiat, joista vuosia valitin ovat järjestyneet ajan kanssa kuin itsestään.

Olen toisaalta outo, kun minusta monia ärsyttävä "Eihän kukaan sentään ole kuollut" on oikeasti lohdullinen lause ja auttaa asettamaan asioita perspektiiviin.

Vierailija
60/80 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:22"]"Kohtele muita siten, kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan". Joopatijoo, on kokeiltu, ei pelaa molempiin suuntiin, pahan saa pyytämättäkin. Toinen samaa skeidaa oleva on "Niin metsä vastaa"...just varmaan vastaa...
[/quote]

Etenkin, kun esim iso työnant kohtelee törkeästi kaikkia työntekijöitään vain siksi, että sillä on valta. Ja työntekijät riippuvuusasemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme