pakko kertoa jonnekin!
Olen töissä ollessani "tutustunut" pariskuntaan, siis oletettavasti pariskuntaan, he ovat alkoholisteja sekä narkomaaneja, mutta elävät ihan itsekseen tuilla ja sekoilevat, you know!
NO mutta tänään näin sen naisen ihan skarppina kaupassa eri miehen sekä lapsien kanssa :D! mun mielestä jotenkin tosi hurjan oloista!
Oonko ainoa ;-D
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:01"]Olisiko ollut kaksossisko?
[/quote]
No sekin tietenkin mahdollista, en siis tästä naisesta edes sen enempää tiedä, mutta miehestä kyllä!
oli niiiiin samankaltainen ja oloinen... :)
Ot, mutta kerronpa mäkin.
Mun identtinen kaksoissiskoni kävi tässä alkukesästä moikkaamassa mua mun työpaikalla. Kun sisko oli poistunut mun huoneesta, käytävällä oli tullut vastaan mun miespuolinen työkaveri (jonka kanssa olin juuri palaveerannut).
Työkaverilta oli loksahtanut kirjaimellisesti suu auki, kunnes se oli saanut änkytettyä: - Tuota, milloin sä ehdit tukkasi leikata? (Mulla on tukka melkein vyötärölle ja siskolla lyhyt melkein-siili.)
Sisko oli vaan tyynesti vastannut, että "tossa äsken vessassa pätkäisin" ja jatkanut matkaansa. :D
Olisiko ollut kaksossisko?