Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi marssitaan?

Vierailija
28.07.2015 |

Testailen tässä moderointiperiaatteita ja kokeilen, katosiko kolmisivuinen ketju minun vai muiden mielipiteiden vuoksi.

Miksi marssitaan?

Koska muun muassa muun muassa Anssi Kela, Maija Vilkkumaa, Lännen-Jukka, Atomirotta, Jukka Poika, Tuure Kilpeläinen, Paleface ja Anna Puu keksivät loistokeinon saada itselleen näkyvyyttä ja lisätä keikka- ja levymyyntiään.

Ja koska esimerkiksi kansanedustajat Erkki Tuomioja (sd), Ozan Yanar (vihr) ja Paavo Arhinmäki (vas) kärsivät hirveästi oppositiossa ja haluavat haalia yleisön hyväuskoisimmat jäsenet äänestäjikseen.

Ja koska kolumnisti Maryan Abdulkarim ja Juutalaisen seurakunnan ylirabbiini Simon Livson yrittävät kerrankin päästä julkisuuteen niin, etteivät heidän taustaryhmänsä ikävät puolet (pikkuiset uskonnon ja kulttuurin varjolla tehdyt rötöstelyt meillä, muualla ja ihan YK:n luvalla Välimeren itärannikolla) olisi aina etunenässä - hyökkäys on tässäkin se paras puolustus.

Ja koska kaupunginvaltuutettu Fatbardhe Hetemaj ei taaskaan päässyt eduskuntaan ja tarvitsee nyt niitä äänestäjiä ihan oikeasti lisää. "Kaupunginvaltuusto ei ole minulle tarpeeksi suurta," hän kivahti toimittajalle ensimmäisen häviönsä jälkeen, mutta näkyy nyt muuttaneen strategiaansa.

Ja hankkiutuu paikalle nyt moni muukin julkimo ja julkimoksi haluava kameran kyttääjä, kun voi ratsastaa kovin epämääräiseksi jääneellä mutta äärettömän mediaseksikkäällä rasismi-sanalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksi? Sen voit päätellä ihan itse arvomaailmasi mukaisestii. Minä menen sinne vastustamaan tiettyjen ihmisryhmien demonisointia. En demonisoi edes sinua.

Vierailija
2/2 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:46"]

Jaa miksi? Sen voit päätellä ihan itse arvomaailmasi mukaisestii. Minä menen sinne vastustamaan tiettyjen ihmisryhmien demonisointia. En demonisoi edes sinua.

[/quote]

Täh? Tässä testaillaan moderointia eikä pyydellä passiivis-aggressiivisia kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän