Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso vibra/dildo

Vierailija
28.07.2015 |

Mistä nettikaupasta löytyisi iso (halkaisija yli 6cm) mieluiten vibra (dildokin käy ehkä)? Vaatimuksena on, että terska ei ole se paksuin kohta eikä semmonen tattimainen, vaan suippo ja sutjakka.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle voisi ehkä sopia pumpattava dildo? Pumppaa ensin kapeaksi, sitten sisään. Sitten voi jatkaa pumppaamista isommaksi. Löytyy hakusanoilla "inflatable dildo".

Vierailija
42/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa jellymateriaalista tehdyn dildon ja mattoveitsellä kaventaa siitä tattiterskan suipommaksi. Sitten kuumailmapuhaltimella sulattelee pinnan takaisin tasaiseksi. Jostakin syystä johtuen dildoissa on usein terskan reunan kohdalla hillitön kolo mikä ainakin anaalikäytössä sattuu. Tuunaamalla saa seksilelustakin sellaisen kuin haluaa eli omaan käyttöön sopivan.

Itse tuunatun lelun päällä kannattaa käyttää kondomia. LIDListä saa halvalla Mondo - merkkisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:59"]

Voi hyvät siskot, jättäkää pyllynreikä rauhaan. Minulla on nyt sellainen tilanne, että en voi pierua pidättää. Kyllä tämä on noloa, esim kaupankassalla aivastan niin tulee pieru. Tuli aikoinaan annettua kakkoseen, uskoisin että tämä on siitä johtuvaa. N45

[/quote]

Ulosteinkontinenssin syynä on naisilla yleensä alatiesynnytys ja siihen liittyvät piilevät vauriot, jotka tulevat esille vasta vuosia myöhemmin. Anaaliseksin aiheuttamiksi en tuollaista oikein uskoisi, ellei sitten ole tehty jotakin todella rajua ja kipua aiheuttavaa.

http://www.kuivaksi.fi/do.xsp?viewType=viewinfoview&objectType=complextype&directoryType=subpage1&complextypeOID=1144137222_169_944

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/37442/alakerta_aktiiviseksi.pdf?sequence=1

Tässä on käsitelty anaaliseksiin usein liitetyt väitteet ulosteinkontinenssista ja prolapseista:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3959452/ketju/peppuseksista_jos_mies_yrittaa_sita_ilman/viesti/22#22

Vierailija
44/45 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:32"]

Sinulle voisi ehkä sopia pumpattava dildo? Pumppaa ensin kapeaksi, sitten sisään. Sitten voi jatkaa pumppaamista isommaksi. Löytyy hakusanoilla "inflatable dildo".

[/quote]

Löytyy varmaan ihan hakusanoilla:  pumpattava dildo. On kuitenkin ihan peruskamaa jota löytyy joka ikisestä seksikaupasta. 

Vierailija
45/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:26"]Kuka tässä perseeseen tunkemisesta on puhunut?! Pilluun minä tuota isoa kalua olisin tunkemassa, tunkekaa ite omiin aukkoihinne mitä lystäätte, minä kyselin vain mistä voisin löytää isohkon vibran/dildon. Ap
[/quote] Olisi kaksi suositusta. Vixen Maverick on pienempi niistä. Toinen hyvä on Doc Johnson Kong. Kummallakin vaimo saa todella voimakkaat orkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi