Iso vibra/dildo
Mistä nettikaupasta löytyisi iso (halkaisija yli 6cm) mieluiten vibra (dildokin käy ehkä)? Vaatimuksena on, että terska ei ole se paksuin kohta eikä semmonen tattimainen, vaan suippo ja sutjakka.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:21"]heh, aika pahan laittoi. :D
[/quote] Juu. Todella pahan pisti. Jouduin jäämään sairaslomalle asian takia.
Terveisin, Hitachi-tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:43"]
[/quote]
Sinähän se tyyppi juurikin olet. Ja olet moneen kertaan haukkunut naisia tyhmiksi ym ja nimenomaan käyttänyt monikkoa NAISET, turha tulla enään selittään
.
Sussa on se paha vika että kuvittelet kaikessa olevasi oikeassa ja tyrkytät aina samoja tuotteita ja loukkaannut kun niistä ei pidetäkään.
Mene pois sovinistisika.
[/quote] Ihana analyysi. Terveisin Hitachityyppi :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 18:21"]heh, aika pahan laittoi. :D [/quote] Juu. Todella pahan pisti. Jouduin jäämään sairaslomalle asian takia. Terveisin, Hitachi-tyyppi.
[/quote]
Hihihihi. Ihan kiva että käyt vähän latautumassa välillä.
Joo tuo vois ollakin ihan hyvä, mut mitenkähän sen saa sisäänsä, kun tuo terska on tuossakin aika jyhkeä.. Mut kiitti vinkistä! Lisää ehdotuksia? Ap.
Ahhh... voin vain kuvitella sen tunteen. Kun tuota pääsisi testamaan.
Heeh, no tuossa on jo kokoa ja näköä, mutta mulle kyllä jo "vähän"liikaa! Auts! Mulle tuli postissa tänään se perinteinen Bully-sauva, halkaisijaltaan 5cm, mutta sehän olikin samankokoinen, kuin mun vanha vibrani, jonka olen saanut lahjaksi, joten en osannut kokoa arvioida. Nimenomaan haluaisin semmoisen tuhdimman sauvan, jonka kanssa silloin tällöin omaksi ilokseni leikkisin. Ap.
Minua ainakin kiihottaa juuri tuollainen, missä on reilunkokoinen terska ja suonikas varsi. Suippomallit ei minua herätä.
Kyllä kullin pitää kyrvän näköinen olla.
Makuja on monia. Sitä sisäänviennin helpotusta lähinnä haen sillä suipolla ja ohuemmalla kärjellä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:43"]
Minua ainakin kiihottaa juuri tuollainen, missä on reilunkokoinen terska ja suonikas varsi. Suippomallit ei minua herätä.
Kyllä kullin pitää kyrvän näköinen olla.
Mutta dildon ei ole pakko olla kyrvän näköinen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:48"]
Makuja on monia. Sitä sisäänviennin helpotusta lähinnä haen sillä suipolla ja ohuemmalla kärjellä. Ap.
[/quote]
Helppohan nuo on sisään laittaa kun käyttää liukkaria ja on tarpeeksi rentona.
Mulla on aika iso mulkku. Ei tarvitse ostaa mitään dildoja, tyydyttäkää mielummin itsenne mun vehkeellä. Olen myös puutteessa..
Haen siis tuolla isolla dildolla sitä, että harjoittelisin saamaan emätinorgasmin. G-pistesauva oli jo aika lähellä, mutta paksuus ei riittänyt. Ja tolla Bully-sauvallakin oli niiiiiin lähellä, että tiedän hiukan suuremmalla sauvalla saavani sen. Kerran aiemmin olen saanut emätinorgasmin, kun olin masturboinut pitkän aikaa herkutellen ja hellästi, sauvalla ja käsillä kiihottanut klitorista ja työnnellyt pilluuni. Tästä aikaa pari vuotta ja se tunne oli uskomaton, kun sen kerran sai, sitä jäi kaipaamaan. Opettelisin sen ensin isommalla sauvalla, sitten pienemmällä. Ap.
Voi hyvät siskot, jättäkää pyllynreikä rauhaan. Minulla on nyt sellainen tilanne, että en voi pierua pidättää. Kyllä tämä on noloa, esim kaupankassalla aivastan niin tulee pieru. Tuli aikoinaan annettua kakkoseen, uskoisin että tämä on siitä johtuvaa. N45
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:35"]
Mulla on aika iso mulkku. Ei tarvitse ostaa mitään dildoja, tyydyttäkää mielummin itsenne mun vehkeellä. Olen myös puutteessa..
[/quote]
Ketään ei kiinnosta sun ruma mulkkusi. Olet puutteessa ja tulet pysymään puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:59"]
Voi hyvät siskot, jättäkää pyllynreikä rauhaan. Minulla on nyt sellainen tilanne, että en voi pierua pidättää. Kyllä tämä on noloa, esim kaupankassalla aivastan niin tulee pieru. Tuli aikoinaan annettua kakkoseen, uskoisin että tämä on siitä johtuvaa. N45
[/quote]
Venyyhän se perse jos sinne ollaan kokoajan jotain tunkemassa. On toi mahdollista N38
Kuka tässä perseeseen tunkemisesta on puhunut?! Pilluun minä tuota isoa kalua olisin tunkemassa, tunkekaa ite omiin aukkoihinne mitä lystäätte, minä kyselin vain mistä voisin löytää isohkon vibran/dildon. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:59"]
[/quote]
Venyyhän se perse jos sinne ollaan kokoajan jotain tunkemassa. On toi mahdollista N38
[/quote]
Kyllä sulkijalihas hommansa hoitaa.
Hoi, ei pidä olla kateellinen ISOLLE dildolle, kyllä sille luomullekin käyttöä löytyy.
Anteeksi jos palaan takaisin asiaan.
Omasta mielestäni ISON dildon pitää ehdottomasti olla kova, koska jos se on pehmeetä materiaalia niin se ei pysy muodossaan vaan vääntelee joka paikkaan ja tämä vaikeuttaa käyttöä.
Jos partnerin kans käyttelee niin sit sellanen joustavampikin käy, mutta soolona ehdottomasti kova ja ryhdikäs dildo.