Mä niin kaipaan sitä aikaa, kun korona oli pääuutinen
Kommentit (23)
Minä kaipaan sitä aikaa kun ihmiset kiukuttelivat Juha Sipilän aktiivimallista.
Korona-aika oli sentään hyvää aikaa, tähän verrattuna.
Korona oli ihanaa aikaa!
Tämä aika ei ole.
Conwoykin oli aika pieni riesa tähän verrattuna
Mitä te mistään Ukrainan sodasta jaksatte välittää? Sotia on joka puolella maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te mistään Ukrainan sodasta jaksatte välittää? Sotia on joka puolella maailmaa.
Haista sinä venäjän rölli persereikä.
Mä muistan ne ajat, kun isoin kohina syntyi siitä, että mies söi lasten vanukkaat. Oi niitä aikoja 🥺
En ikävöi yhtään. Ei tämä ole mikään joko/tai -kysymys. Ihan hyvin päivän polttavin uutisaihe voisi olla vaikka pääministerin aamupalat.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tähän asti joutunut pelkäämään että vaikka USA iskisi Afganistanin tai Irakin jälkeen seuraavaksi Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan silmät pyöreinä ihmisten ulinaa Ukrainan sodasta. Samat ihmiset olivat täysin välinpitämättömiä 2014 samasta asiasta.
Vantaan koulun kalapuikkoepisodia ikävä. Kuvitelkaa, mitä me saatamme kaivata vuoden kuluttua. Jotain sellaista, mitä nyt on, mutta ei enää vuoden kuluttua.
Kaipaan aikaa ennen koronaa. Sitten kun korona tuli, se tuntui painajaiselta, johon kuitenkin lopulta tottui ja sopeutui. Tämä tuntuu taas uudelta painajaiselta. En tiedä voiko tähän mitenkään tottua? Jos tämä jatkuu ja jatkuu ja pahenee. Tänään olen miettinyt pommisuojan varustamista, mitä kaikkea tarvii ja jos idiootti Putin päättää aloittaa ydinsodan, niin mistä saisi itsemur hatab letit? En halua jäädä kitumaan ydintalveen.
Ahdistaa. Vihaan putinia ja venäjää nyt yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan silmät pyöreinä ihmisten ulinaa Ukrainan sodasta. Samat ihmiset olivat täysin välinpitämättömiä 2014 samasta asiasta.
Jostain syystä venäjä ei silloin uhkaillut suomea ja ruotsia.
Afrikan tähti yliopistossa episodi oli vielä pientä tähän verrattuna, vaikka silloin tuntuikin pahalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tähän asti joutunut pelkäämään että vaikka USA iskisi Afganistanin tai Irakin jälkeen seuraavaksi Suomeen.
USA ei olekaan niin petollinen, arvaamaton ja epäreilu kuin Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan ne ajat, kun isoin kohina syntyi siitä, että mies söi lasten vanukkaat. Oi niitä aikoja 🥺
Se helmikuussa 2014 alkanut kiista taitaa olla edelleen ratkaisematta 799 komentin jälkeen:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3932197/ketju/mies_syo_lapsen_vanukkaat
Lapsetkin ovat vanhentuneet 8 vuotta sinä aikana. Toivottavasti avioliitto on kuitenkin kestänyt myötä- ja vastoinkäymisissä.
Joo. Tää eskaloitui äkkiä.