Monikulttuurisuus on rikkaus - Suomi kuuluu kaikille halukkaille
Kommentit (34)
Miksi Suomen pitäisi kuulua kaikille halukkaille, kun rikkaat arabimaatkaan eivät kuulu?
Lopetan veronmaksun. Ja niin tekee varmaan moni muukin siihen kykenevä. Jakakaa siitä sitten keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen pitäisi kuulua kaikille halukkaille, kun rikkaat arabimaatkaan eivät kuulu?
Eikä Norja, Sveitsi, USA, Canada, Venäjä, Australia, Japani, Korea jne...
Suomi on itsenäinen valtio, jolla on oikeutensa. On tullit ja rajavalvonta. On ilmatilavalvonta, sekä valvonta jopa aluevesillä ennen kansainvälistä aluetta. Tänne ei tulla tuosta noin vain chillailemaan, turistimatkalle tai "hengailemaan kavereiden kanssa", kuten somput kertoivat toimittajan kysyessä miksi haluatte juuri Suomeen.
Lepsuja täällä kyllä ollaan ja varsin sinisilmäisiä houkkia, mutta eiköhän se siitä, oppia ikä kaikki. Rahat kun loppuu, niin totuuden edessä loppuu veronmaksajien dissaaminenkin ja muu hyväksikäyttö.
Minä en voi kannattaa tällaista ap:n esittämää ajattelua, koska minusta Pohjoismainen hyvinvointivaltio on hieno juttu, ja se taas ei sovi ollenkaan yhteen sen ajatuksen kanssa, että tänne voi lampata vaan rajattomasti porukkaa joka ei työllisty. Pystymme nykyisellä verotasolla huolehtimaan omista tienaamaan kykenemättömistä, ja pienestä määrästä pakolaisia, mutta emme kaikista jotka haluaisivat tulla.
Just noin kuin ap minäkin ajattelen kun kuljen myöhään illalla julkisilla töistä kotiin ja oikaisen puiston poikki ♡ Yllätykset ja mukava jännitys elämään kuuluu nykyään meille kaikille :)
Uli uli, yhyy byää.
Tuolta kriittisten märinä oikeasti jo kuulostaa. Uskokaa jo, ketään ei kiinnosta valehtelunne, olette jo pilanneet agendanne levittämällä keksittyjä juttuja ja vääristelemällä tosiasioita. Uskottavuutenne on mennyttä väkivaltaisuutenne ja valehtelunne vuoksi.
Game over.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on itsenäinen valtio, jolla on oikeutensa. On tullit ja rajavalvonta. On ilmatilavalvonta, sekä valvonta jopa aluevesillä ennen kansainvälistä aluetta. Tänne ei tulla tuosta noin vain chillailemaan, turistimatkalle tai "hengailemaan kavereiden kanssa", kuten somput kertoivat toimittajan kysyessä miksi haluatte juuri Suomeen.
Lepsuja täällä kyllä ollaan ja varsin sinisilmäisiä houkkia, mutta eiköhän se siitä, oppia ikä kaikki. Rahat kun loppuu, niin totuuden edessä loppuu veronmaksajien dissaaminenkin ja muu hyväksikäyttö.
Sittenhän niitä keskiluokkaisia veronmaksajia vasta dissataankin, kun ne paskapääluuserit eivät kerran pysty kannattelemaan tätä korttitaloa niin että juhlijat voisivat jatkaa rauhassa juhliaan.
Toki, jos pystyy järjestämään itselleen asunnon ja toimeentulon muuten kuin maksattamalla sitä toisilla. Ja kyllä, olen itse toimeentulotukiasiakas maassa johon olen syntynyt ja johon vanhempani ovat maksaneet veroja vuosikymmenet ja jossa yritän aktiivisesti työllistyä.
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos pystyy järjestämään itselleen asunnon ja toimeentulon muuten kuin maksattamalla sitä toisilla. Ja kyllä, olen itse toimeentulotukiasiakas maassa johon olen syntynyt ja johon vanhempani ovat maksaneet veroja vuosikymmenet ja jossa yritän aktiivisesti työllistyä.
Eli muiden pitää, mutta sinun ei? Tyypillistä.
Suomeen mahtuu ja talous nousee kohisten, kuten Stubb sanoi. Työllisyys lisääntyy, kun Helsinkiin rakennetaan kymmenille tuhansille, jopa sadalle tuhannelle (ellei ylikin) uusia perheasuntoja. Suomi nousee lamasta maahanmuuttajien avulla ja samalla häviää tämä impivaaralainen nurkkakuntaisuus. Suomalaiset synnyttävät lapsia niin vähän, että on hyvä, kun Suomeen tulee kotiäitiyttä kunnioittavia monisynnyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän niitä keskiluokkaisia veronmaksajia vasta dissataankin, kun ne paskapääluuserit eivät kerran pysty kannattelemaan tätä korttitaloa niin että juhlijat voisivat jatkaa rauhassa juhliaan.
Eipä taida kohta olla mitä dissata enää. Jos pelastuslautan kantokyky on esim. 50 hlöä, ei siihen voi hukkuvia sen enempää ottaa. Rotat ja älykkäät jättävät uppoavan lautan.
En minä ainakaan miljonäärinä (omalla työllä rehellisesti rikastuneena ja veroni maksaneena) alkaisi elättää tätä mustaa massaa, joka paisuu paisumistaan. Kaikilla sama etunimikin.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen mahtuu ja talous nousee kohisten, kuten Stubb sanoi. Työllisyys lisääntyy, kun Helsinkiin rakennetaan kymmenille tuhansille, jopa sadalle tuhannelle (ellei ylikin) uusia perheasuntoja. Suomi nousee lamasta maahanmuuttajien avulla ja samalla häviää tämä impivaaralainen nurkkakuntaisuus. Suomalaiset synnyttävät lapsia niin vähän, että on hyvä, kun Suomeen tulee kotiäitiyttä kunnioittavia monisynnyttäjiä.
Taisi olla sarkasmia, mutta ihan siltä varalta ettei ollut niin kukaan tähän mennessä ei ole rikastunut kuluja lisäämällä tai siirtämällä rahaa taskusta toiseen.
Ja siitä omakustanteisesta olemisesta. Siinäkin pitää hyväksyä maan tavat eikä rakentaa ihan erikulttuurista siirtomaata valtion sisään.
Parodiahan tää aloitus on. Mutta naurattaa silti, kun tietää että näin uskovia ihmisiä on oikeasti olemassa. Kun ei enää itkeäkkään voi. Sekin jopa naurattaa, kun tietää kuinka raaka herääminen todellisuuteen on näillä edessä. Tai unelmaan, ihan miten sen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihtoehtoni ovat seuraavat: Asun toisten rahoilla maassa, johon vanhempani maksavat veroa ja jossa olen itsekin maksanut veroja tai muutan maahan, jonka eteen en ole tehnyt mitään ja odotan heidän maksavan mulle asunnon ja ruoat. Tai sitten muutan kerjäläiseksi kadulle. Tuo viimeksi mainittu toteutunee samoihin aikoihin ap:n fantasian kanssa. Maailman kurjuus ei poistu sillä, että tehdään Suomesta kehitysmaa. Globaali eriarvoisuus poistuu toki, mutta eri asia sitten onko siinä järkeä.
:D homman vajakit leikkivät miljonääriä vauvapalstalla.
Sitäpä minäkin olen miettinyt että missä vaiheessa se monikulttuurisuus ei enää olekaan rikkaus? Otetaan nyt ensialkuun vaikka se 100 000 pakolaista tänne. Maailmassa on silti miljardeja köyhyydessä ja kurjuudessa eläviä ihmisiä, eli tämä ei riitä. Pakko ottaa toiset 100 000. Mutta siitä huolimatta tämäkin on vain pisara meressä. Jne.
Suvaitsevaisillakin on se raja jossain missä tulee täyteen se ulkokultaisuus ja "katsokaa kuinka hyviä ihmisiä olemme"-retoriikan tyhjyys kun pakolaista vain tulee ja tulee kaikista ovista ja ikkunoista ja sen maksaminen on sitten suvaitsevaistenkin hartioilla.
Nyt enää odotetaan sitä päivää milloin tämä raja saavutetaan. Sitten onkin jännää seurata että onko suvaitsevaiset valmiita luovuttamaan omat saavutetut etunsakin aina autoja, peittoja ja vaatteita myöten. Jos eivät, he ovat tekopyhiä ja rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihtoehtoni ovat seuraavat: Asun toisten rahoilla maassa, johon vanhempani maksavat veroa ja jossa olen itsekin maksanut veroja tai muutan maahan, jonka eteen en ole tehnyt mitään ja odotan heidän maksavan mulle asunnon ja ruoat. Tai sitten muutan kerjäläiseksi kadulle. Tuo viimeksi mainittu toteutunee samoihin aikoihin ap:n fantasian kanssa. Maailman kurjuus ei poistu sillä, että tehdään Suomesta kehitysmaa. Globaali eriarvoisuus poistuu toki, mutta eri asia sitten onko siinä järkeä.
Ei se globaali eriarvoisuuskaan poistu. Rikkaat ovat vaan entistä rikkaampia ja köyhiä on entistä enemmän ja solidaarisuutta entistä vähemmän rikkaalta köyhälle. Ja sitten alkaakin kunnolla eliitin juhlat. Nyt ovat joutuneet vähän ikävästi olemaan syrjässä, kun länsimaissa on kuitenkin määrällisesti paljon aika hyvin toimeentulevia ihmisiä, joiden täysi polkeminen on ollut tähän asti mahdotonta.
Ap, kai sulla on tarpeeksi pätäkkää sit kans maksaa viulut? Ja ei, nyt ei puhuta musiikista.