Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bepancaren sivuoire?!

Vierailija
28.07.2015 |

Hei! Käytin vajaan viikon Bepancare raskausarpiemulsiota, mutta minun oli pakko lopettaa käyttö sillä ihooni nousi näille alueille suunnaattoman paljon paukamia/näppyjä. Ne eivät kutia kuin vähän ja
puristaessa niistä ei tule mitään. Sattuu vaan. Mies totesi että näyttää ihan vesirokolle. (Poikkeuksena että näpyt vaan alueilla joihin rasvaa käyttää). Voikohan tää olla vakavaa ja kuinka kauan odotan itse että näpyt häviäisi sillä että lopetin käytön? Harmittaa kun apteekistakin vaan sanottiin melko töykeänkuuloiseen
sävyyn että eivät ole koskaan kuulleet että tuo voide aiheuttaisi mitään ja käski vaan lopettaa käytön. Rahan roskiin heittämistä.. Ei huvittaisi alkaa vielä jotain ihotautilääkäreitä makselemaan kun vauva tulossa niin muutenkin ois rahan menoa. Bepancarea vielä suositellaan herkkäihoisillekin monessa paikassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla ei tosiaan ole mitään allergioita tai herkkää ihoa ja oon voinut muuten käyttää kaikkea mahdollista ilman sivuoireita.

Vierailija
2/4 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

onpa ikävää että olet saanut tuollaisia oireita. Raskaana ollessa iho on normaalia herkempi ja voi siksi reagoida yllättävästi uusiin ihonhoitotuotteisiin, vaikka aikaisemmin ei olisi vastaavista saanut mitään oireita.

Katsoin Bepancaren tuoteselostetta, eikä sen ainesosissa pitäisi olla mitään, mikä voisi aiheuttaa tuollaisia näppyjä. 

Voit hyvin vain odottaa, että näpyt häviävät. Jos ne ovat kovin kutisevat tai kipeät, voit hoidaa niitä sipaisemalla niihin kortisonivoidetta. Jos näpyt ovat rikki, ei kortisonia saa käyttää. Hoida näppyjä silloin vain perusvoiteella. 

t. Mia, terveydenhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain luonnollista vaihtoehtoa ihon pehmentämiseen ja joustavuuden lisäämiseen? Olen miettinyt ihan tavallista raakakaakaovoita ja neitsytkookosöljyä. Eivät ainakaan sisällä ylimääräisiä aineita...

Vierailija
4/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonivoidetta taas saisi levittää koko iholle, sillä näppyjä on paljon enemmän kuin siistiä ihoa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan