paljonko se säteen vanhempien velka nyt siis on
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen nyt itellekki että tietääkö joku paljonko se perheen velka on. Ambulanssilentoja oli 50tonnin ja 30tonnin hintaisia, joista perhe valitsi halvemman. Sairaalalasku oli 6444 euroa, josta vakuutusyhtiö maksoi osan. Mistä tuo 50tonnia siis tulee?
Kommentit (11)
Tää on niin kakkaa, kahden riskiraskauden jälkeen lähtee noilla viikoilla leikkimään vauvan terveydellä ja eiks ne rahat pitäis ohjata sille veljelle jonka nimissä iso laina on?
Uskomattoman noloa ja moukkamaista vaatia muita maksamaan omat laskunsa, mut joo: Porilaiset.
...[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:11"]Tää on niin kakkaa, kahden riskiraskauden jälkeen lähtee noilla viikoilla leikkimään vauvan terveydellä ja eiks ne rahat pitäis ohjata sille veljelle jonka nimissä iso laina on?
Uskomattoman noloa ja moukkamaista vaatia muita maksamaan omat laskunsa, mut joo: Porilaiset.
[/quote]
Lainan ottaneelle veljelle vaivanpalkkaa, lainan korot, mummon lennättäminen Turkkiin plus majoitukset plus ruoat plus ostokset, taksit ja lentokenttämurkinat koko sakille ulkomailla ja kotimaassa ja lopuilla uudet rakennekynnet mammalle ja jotain muuta kivaa koko perheelle, vaikka huvipuistorannekkeet. Jos tulee enemmän kuin 50 donaa, terassinkin voi rempata ja ostaa pihalle paljun.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:44"]
Eikö se taivu Säden?
[/quote]
http://kaino.kotus.fi/etunimientaivutus/index.php?s=tietue&id=417
Säteen on ok. Kielitoimistolla on ihanat sivut, googlaa Kotus.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:40"]Kyllä tässä on tarkoitus kerätä vähintään 100 t€, jotta perhe saa uuden auton ja koiranpennun.
[/quote]
Veikkaan, että mikään ei korvaa menetettyä lasta. Mulle olis ihan sama, vaikka perhe sais miljoonan. Ei se tuska kuolleesta lapsesta sillä poistu. Itse saattaisin kokea, etten halua rahoja ja antaisin ne loput hyväntekeväisyyteen vaikkapa lastensairaalalle.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:40"]Kyllä tässä on tarkoitus kerätä vähintään 100 t€, jotta perhe saa uuden auton ja koiranpennun.
[/quote]
Veikkaan, että mikään ei korvaa menetettyä lasta. Mulle olis ihan sama, vaikka perhe sais miljoonan. Ei se tuska kuolleesta lapsesta sillä poistu. Itse saattaisin kokea, etten halua rahoja ja antaisin ne loput hyväntekeväisyyteen vaikkapa lastensairaalalle.
[/quote]
Miksi ihmeessä av-mammojen pitäisi kustantaa perheen töppäilyt?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:40"]Kyllä tässä on tarkoitus kerätä vähintään 100 t€, jotta perhe saa uuden auton ja koiranpennun. [/quote] Veikkaan, että mikään ei korvaa menetettyä lasta. Mulle olis ihan sama, vaikka perhe sais miljoonan. Ei se tuska kuolleesta lapsesta sillä poistu. Itse saattaisin kokea, etten halua rahoja ja antaisin ne loput hyväntekeväisyyteen vaikkapa lastensairaalalle.
[/quote]
Et varmaan olisi työntynyt iltapäivälehteen tilitietojesi kanssa rahasta vihjailemaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:40"]Kyllä tässä on tarkoitus kerätä vähintään 100 t€, jotta perhe saa uuden auton ja koiranpennun. [/quote] Veikkaan, että mikään ei korvaa menetettyä lasta. Mulle olis ihan sama, vaikka perhe sais miljoonan. Ei se tuska kuolleesta lapsesta sillä poistu. Itse saattaisin kokea, etten halua rahoja ja antaisin ne loput hyväntekeväisyyteen vaikkapa lastensairaalalle.
[/quote]
Miksihän tämä perhe ei osoita lahjoituksia keskosten hoitoon? Sinnehän sitä rahaa tarvittaisiin ja luulisi olevan vanhempien sydäntä lähellä.
Mikä vaivaa tätä nykyaikaa: Lapsista aiheutuvat kulut kuuluu jollekin muulle? On yllätys jos sairaalasta tulee lasku vaikka lapsi/vanhus kuolisi? Ollaan itkemässä että perheen talous romahtaa jos lapsilisä pienenee muutaman euron kuussa (eli kuka suunnittelee elämänsä tukien varaan)?
Kuitenkin kaikilla on aikaa hyökätä heti vuodattamaan lehdille ja someen järkytystä ja paheksuntaa. Ottakaa nyt ihmeessä elämänhallinta omiin käsiin!