Uusi Audi perheessä!
Mies osti Q7:n ja kyllä nyt kelpaa. Koti talomme hiekkiksellä oli mammojen ilmeet näkemisen arvoiset kun ukko kurvasi pihaan eilen ;) ei näyttäny kestävän kun jollain perheellä on auto asiat kunnossa oikein viimesen päälle.
Kommentit (31)
Mä ostin S-mersun kaikilla herkuilla ja naapurin vanha rouva ei ees vilkaisu :(
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:36"]
Kaupungeissa esim. ei ole mitenkään harvinaista törmätä vaikkapa Jaguariin tai Alfa Romeoon, mutta kai siellä jossain käsivarren Lapissa tai susirajalla nuo Auditkin on vielä harvinaisuus...
[/quote]
Hä? Alfa on alemman keskiluokan auto, Jaguar menee hinnaltaan premium-luokan alapäähän
[/quote]
:D:D Niin toki, ja Audihan se on se rikkaiden kiesi jota kaikki katsoo kateellisina perään... Älä nyt naurata :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:25"]
Ottaa näköjään koville kun pitää Suomen kieltä korjata.
velkaa ehkä on mutta ei oo järkeä kittuuttaa jollain samanlaisella volvolla taiu passatilla kuin kaikilla muillakin. Eilen käytiin kaupungilla kiertelemässä ja tosi moni katsoi auton perään :)
[/quote]
Sinun hyvä mielesi on siis kiinni siitä miten muut muka kadehtii. Tuo ei ole normaalin hyväitsetuntoisen ihmisen ajattelua.
Ostimme ilman velkaa uuden mutta vain Q5. Hyvä käyttöauto, ajamme paljon ja joka mutkassa tulee samanlainen vastaan, ei mikään erikoinen auto.
Jos mulla olisi paljon rahaa ja tarve autolle... ostaisin melkein mitä tahansa muuta paitsi Audin, BMW:n tai Dacian.
Ei helvetti, 2007 buginen Q7. Paskarölli on paska. Todella wt jos identiteetti rakentuu auton päälle ja vielä noin paskan kiesin.
Meillä on jaguaari perhemallisena eli 5-paikkaisena. Saa 3 lasta takapenkille ja rattaat takakonttiin :D vitsi miten elitististä.
No nyt kun asiaa liipataan läheltä, niin kertokaa mikä ON tämän hetken "audi" tai "bmw" ? Nehän meni jo ja Volvoja ostettiin/ostetaan, mutta onhan ne Volvot nyt melko turvallisen keski-ikäisen pariskunnan tylsiä autoja. Ei niissä ole kamalasti sellaista "wau"-fiilistä.
Mersutkin on nykyään tavan ihmisen kauppa-autoja. MIKÄ nykyään enää kääntää päät siellä hiekkalaatikolla?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:03"]
Mies osti Q7:n ja kyllä nyt kelpaa. Koti talomme hiekkiksellä oli mammojen ilmeet näkemisen arvoiset kun ukko kurvasi pihaan eilen ;) ei näyttäny kestävän kun jollain perheellä on auto asiat kunnossa oikein viimesen päälle.
[/quote]
Kiva oli otsikko ja aioinkin onnitella, mutta sitten aloitkin retostelemaan naapurien ilmeillä. Hyvä auto, mutta hankintamotiivi=kateuden toive on väärä!
Joo, naurettavaa kuvitella, että naiset hiekkiksellä olisivat kateellisia jonkun autosta. Mun kokemusten perusteleella useimmat naiset eivät edes tunne automerkkejä. Itse olen aina ollut kiinnostunut autoista, joten se on mua ihmetyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:43"]
Ihan epistä, meille kun ostettiin uusi E-sarjan Mersu, niin kukaan ei kadehtinut :(
[/quote]
Hai sie! Hieno Mersuu!