Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä sisustuksesta? (linkki kuviin)

Vierailija
03.08.2015 |

http://www.etuovi.com/kohde/9513757

Ei ole ainakaan sitä ankeaa valkoista, jota nykyään joka toisessa kämpässä. Ja lautalattia on paljon kivempi kuin se harmaanvalkoinen laminaatti, joka nyt on muodissa! Mutta hiukan menee yli mun mielestä, tuo keittiö on aika öklö. Miljöö näyttää kyllä ihanalta! Mitä mieltä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, värikästä on! Siitä plassat, ettei ollut ensimmäistäkään nykysisustajien suosimaa harmaata seinää, jota vasten huonekalut kuulemma niin kauniisti korostuvat. Mutta tuo väri-iloittelu kyllä alkoi ahdistaa. Asunto sinänsä on ok, arvokkaassa vanhassa kaupunkitalossa, kahdesta pienemmästä yhdistetty. Se sohvakalusto toi kyllä mieleen maalla jossakin peräkylällä asuneet sukulaiset, jotka olivat ostaneet kiertelevältä huonekalukauppiaalta aidot tekonahkakalusteet ja mahdollisesti antaneet vaihdossa arvokkaat vanhat oikeasti aidot puiset kalusteet. En ole koskaan voinut ymmärtää tekonahkakalusteiden "hienoutta".

Vierailija
2/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot kuvat myynti-ilmoituksessa, kun ei niitä sisustuselementtejä kuitenkaan olla myymässä asunnon mukana. Ihan jees olohuone fiftariteemaan, ei oman maun mukainen, mutta teemaan siis hyvä. Keittiö ei minuakaan miellytä.

Ja jos nyt nipotetaan, niin sisustuksesta puuttuu yhtenäisyys kokonaan, kun mm. kylppäri ja sauna on ihan väärää aikakautta. Muuhun asuntoon sopiva värimaailma olisi jo auttanut paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pirteä kokonaisuus! Tapetit vaihtaisin yhtä lukuunottamatta hillitympiin ja keittiön kaapistokin saisi uutta väriä (en oikein pidä sinisestä), mutta muuten elelisin tuolla iloisena, onnellisena ja hymyileväisenä! :D

Vierailija
4/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:28"]

http://www.etuovi.com/kohde/9513757

Ei ole ainakaan sitä ankeaa valkoista, jota nykyään joka toisessa kämpässä. Ja lautalattia on paljon kivempi kuin se harmaanvalkoinen laminaatti, joka nyt on muodissa! Mutta hiukan menee yli mun mielestä, tuo keittiö on aika öklö. Miljöö näyttää kyllä ihanalta! Mitä mieltä?

[/quote]

On tosiaan laitettu ilmeisesti rahaa stailaukseen. Harmi vaan että kivat kalusteet (poisluettuna sohvat) eivät kuulu diiliin. Ostajalle jää siis mm. tuo tapetti, joka sinällään on todella ruma. Muutenkin mietin haluaisinko asua noin yhteen tyyliin laitetussa kämpässä. Tulee mieleen että se on enemmän kuin museoinstallaatio kuin asunto. Ehkä pientä ylistailauksen makua myynnin kannalta - asukkaalle pitää jättää jotain tilaa omille ajatuksille kämpän sisustuksesta.

Vierailija
5/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Mun oma huusholli näyttää tosin vielä retrommalta, joku valkoisen sisustuksen rakastaja varmaan tukehtuisi oksennukseensa sen nähdessään. Olen myös etsinyt just tuollaista sohvaryhmää, jota täällä moni kauhistelee.

Vierailija
6/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:33"]

Iiihana! Ainoa ruma tila on kylppäri.

[/quote]

Samaa ajattelin. He ovat varmaan tehneet muualle pintaremontin, mutta jättäneet kylppärin entiselleen. Osaan kuvitella, että joillekin kylppäri on ainoa hyvännäköinen (lue tylsä) tila tuossa asunnossa.

Vierailija
7/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsoin muutkin huoneet ja voi kauhistus. Kokonaisuus on kuin sillisaalaatti erilaisia räikeitä tapettijämiä alelaarista. Ei ei ei. Siinä joutuu uusi asukas isoon hommaan kun joutuu kuitenkin repimään jonkun värisokean esteetikon psykedeelisen sillisaalatin pois joka huoneesta. Hirveän iso homma.  t.#33

Vierailija
8/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:43"]

Värit musta ihan ok, mutta vuosisadan alun kivitalossa 60-luvun sisustus tuntuu hiukan hassulta... Ja tuo olkkari on muuten kuin suoraan 60-luvulta, mutta kuitenkin tilaa hallitsee iso musta moderni telkkari..? Olisin laittanut telkkarin vaikka kaappiin.

[/quote]

Ei musta sillä ole mitään väliä, minkä aikakauden talossa asuu.. Yhtälailla 2000-luvun sisustus olisi sitten hassu vaikkapa 1940-luvun talossa...

Vierailija
9/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:12"]

Ihana! Mun oma huusholli näyttää tosin vielä retrommalta, joku valkoisen sisustuksen rakastaja varmaan tukehtuisi oksennukseensa sen nähdessään. Olen myös etsinyt just tuollaista sohvaryhmää, jota täällä moni kauhistelee.

[/quote]

Mullapa on, juuri tuo punainen! Ihana :)

ps. en ole ko. asunnon omistaja, tyylistä tykkään, mutta ehkä vähän liikaa kaikkea

Vierailija
10/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi keinonahkasohvat on ihanat ja parhaimmat istua, Jurvan valmistamat, mulla on. Todella lämpimät kylmillä keleillä ja helpot pitää puhtaana. Asunnon sisustus on kuin suoraan meiltä, tykkään.

Vierailija
11/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:12"]

[/quote]

Sohva sinällään on ihan ok, mutta koska väritys on aika vahva, niin kaipaisi jonkun vähän "seesteisemmän" seinän taakseen. Kämpässä kokonaisuutena on sellainen ongelma, että siinä on liikaa väriä ja vahvoja varejä. Tulee vaikutelma että forte fortissimo, täyttä huutoa joka huoneessa. Eli kontrastit hukkuvat kontrasteihin. Hieman maltillisuutta korostuselementtien käyttöön niin tuosta voisi ehkä saada jotain.

Vierailija
12/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuosta keittiöstä, siinä on kivaa tunnelmaa, voin kuvitella itseni juomassa aamukahvia tuonne! Olohuonekin on ihan ok, mutta vessa ja eteinen, alkaa jo ällöttää, kukkatapetit ovat mielestäni liikaa. Ja makuuhuoneesta en pidä yhtään. Siinä missä olohuone ja keittiö ovat kivasti samaa tyyliä, on makuuhuone mielestäni sekavampi värioksennus. Ja miksi makuuhuoneen kaapissa ei ole ovia, lisää entisestään sekavaa vaikutelmaa!

Vierailija
13/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vanhoista tavaroista, retrosta ja sisustan värikkäästi. Mutta silti jokin tökki.. oli vähän liika jotain, en osaa vain sanoa mitä..keltaista väriä?
Sohvat älyttömän hienot.

Vierailija
14/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin unelma, jollekin ei. Mutta ihanan ilmavaa tuolla on. Ei mitään turhaa rompetta missään. Voi huoletta lähteä suorastaan leijumaan huoneesta toiseen, kun jotenkin tulee sellainen euforinen olo. Vois kuvitella esim. taiteilijan kodiksi, maalaustelineet, muotit, paperirullat ym. vain puuttuu...

Vierailija
15/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Ainoat, mistä en tykännyt oli keittiön kaappien sininen väri ja yhdessä huoneessa ne lilat seinät. Muuten oli tosi ihanan näköistä, varsinkin ne keltaiset seinät :) Tuollainen on enemmän mun makuun, kuin täysivalkoinen koti.

Vierailija
16/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää saksalaisten buffet-pöydästä keräämiltä evästarpeilta, höystettynä tarjoilijan lisäämällä kokkelipiimällä.

Vierailija
17/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat sitrusvärit! Lautalattia myös hyvä. Tapetit ehkä liian rauhattomat, ja olohuoneen huonekalut liikaa. Ehkä osan tapeteista jättäisin, mutta nuo levottomimmat pois, ja tilalle tavallisemmat & mukavammat huonekalut.

Vierailija
18/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla olisi ihan hauskaa käydä kylässä, mutta en kyllä pystyisi asumaan noin levottoman näköisessä kämpässä. Omassa tyylilajissaan ihan kiva, vaikka tykkäänkin itse siitä ankean valkoisesta paaaljon enemmän. Olohuoneen sohvat mahtavat; itse olisin rakentanut olkkarin värimaailman enemmän niihin sopiviksi.

Vierailija
19/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:16"]

Ihanat sitrusvärit! Lautalattia myös hyvä. Tapetit ehkä liian rauhattomat, ja olohuoneen huonekalut liikaa. Ehkä osan tapeteista jättäisin, mutta nuo levottomimmat pois, ja tilalle tavallisemmat & mukavammat huonekalut.

[/quote]

Peesaan. Jos noin räiskyviä tapetteja valitsee, kannattaa muulla sisustuksella sitten ottaa vähän rauhallisemmin. En tarkoita että kaikki muu pitäisi sitten olla valkoista ja harmaata. Mutta esim. olkkarin maaliseinät vaaleampaa keltaisen sävyä. Asunnossa on turhan levotonta tuossa minun makuuni, katse ei pysähdy mihinkään. Keittiössäkin ei tiedä tuijottaako sinisiä kaappeja vai vahvaa tapettia ja katse sinkoilee sinne tänne ja päätä alkaa särkemään.

Itsekin toki tykkään vahvoista väreistä ja rohkeista kuvioista mutta kaikkea ei pidä samaan paikkaan tunkea.

Vierailija
20/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:16"]

[/quote]

Peesaan. Jos noin räiskyviä tapetteja valitsee, kannattaa muulla sisustuksella sitten ottaa vähän rauhallisemmin. En tarkoita että kaikki muu pitäisi sitten olla valkoista ja harmaata. Mutta esim. olkkarin maaliseinät vaaleampaa keltaisen sävyä. Asunnossa on turhan levotonta tuossa minun makuuni, katse ei pysähdy mihinkään. Keittiössäkin ei tiedä tuijottaako sinisiä kaappeja vai vahvaa tapettia ja katse sinkoilee sinne tänne ja päätä alkaa särkemään.

Itsekin toki tykkään vahvoista väreistä ja rohkeista kuvioista mutta kaikkea ei pidä samaan paikkaan tunkea.

[/quote]

AV tökkii näköjään. Jostain syystä tuli väärä lainaus vaikka yritin lainata viestiä nro 40.