Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maltat olla syömättä 12h ennen paastolabraan menoa?

Vierailija
02.03.2022 |

Miten oikein maltat?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin syön vaan kerran päivässä. Eli pystyn olemaan kepeästi ainakin 20h syömättä.

Vierailija
22/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisena vapaapäivänä olen tuon 12h syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastoan, joten syön joka tapauksessa päivän ekan aterian vasta puolen päivän aikoihin. Juomattomuus on paljon vaikeampaa.

Vierailija
24/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin jännää miten ihmiset, jotka eivät ole koskaan edes yrittäneet vieroittaa itseään sokerista, kuvittelee että joku niin helppo asia on niin vaikeaa.

Vierailija
25/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastolabrojen paastoamisaika minimi 10h ja max 12h. Usein tulee vanhuksia jotka ylpeyttä äänessään, että olen ollut syömättä 16 tuntia tai enemmän. Niitä näytteitä on sit turha ottaa. Ei tule luotettavat tulokset liian pitkästä paastosta.

Vierailija
26/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelette,muissa ketjuissa voimismammat valittelee kun verensokeri heittelee heti jos on syömättä parikin tuntia,sitte pakko syyä,paljon.

Vierailija
27/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastolabrojen paastoamisaika minimi 10h ja max 12h. Usein tulee vanhuksia jotka ylpeyttä äänessään, että olen ollut syömättä 16 tuntia tai enemmän. Niitä näytteitä on sit turha ottaa. Ei tule luotettavat tulokset liian pitkästä paastosta.

Siis että ihmisen, joka ei normaalisti syö kuin kerran päivässä pitäisi ajoittaa syöminen just sillä tavalla, ettei tule yli 12 tunnin paastoa? Mitä hittoa nyt taas?

Vierailija
28/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itselleni post-it lapun kylpyhuoneen peiliin kiinni jossa lukee ÄLÄ SYÖ aamulla. Muuten voisin vahingossa aamulla syödä jotain tai vielä harmillisempaa unohtaa mennä sinne labraan.

Vierailija
29/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelette,muissa ketjuissa voimismammat valittelee kun verensokeri heittelee heti jos on syömättä parikin tuntia,sitte pakko syyä,paljon.

Niinhän se sokerihiirillä heitteleekin.

Vierailija
30/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan itselleni post-it lapun kylpyhuoneen peiliin kiinni jossa lukee ÄLÄ SYÖ aamulla. Muuten voisin vahingossa aamulla syödä jotain tai vielä harmillisempaa unohtaa mennä sinne labraan.

Ootteko te tosissanne? Kuka tunkee ruokaa naamaan vahingossa?

Vierailija
31/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttavaa taannoin päivitteli sitä, miten voin olla syömättä aamupalaa, koska he eivät ikinä voisi silleen tehdä. Eikä siinä oikeasti ole edes mitään tekemistä. Sen kun on syömättä.

Vierailija
32/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Illalla kahdeksalta viimeisen kerran syömistä, yöunet väliin ja aamulla labraan. Voin ilman labraakin olla joskus syömättä koko aamun ja aamupäivän. Ja olen kuitenkin ylipainoinen, että en ole mikään koko ajan syövä kuten jotkut kuvittelee ylipainoisista.

Vierailija
33/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on. Syön ison aterian viimeisenä ja yritän selvitä nukkumaan, ennen kuin nälkä iskee. Mahan muristessa ei nimittäin uni tule.

Vierailija
34/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En noudata noita labrapaastoja ollenkaan. Mulla voi olla katastrofaalista, jos yritänkin noudattaa tuota. Toinen vaihtoehto on mennä sairaalaan yöksi kaiken varalta.

T DM1

Alapeukuttajille tiedoksi: tämä paastottomuus on ihan yleinen ohje insuliinin käyttäjille. Joskus olen yrittänyt tuota paastoa, mutta kerrankin labratädin ottaessa näytettä viskelin toisella kädellä suuhuni SiriPiriä. Lisäksi paasto saattaa laittaa muutaman seuraavan päivän sokerit ihan sekaisin. Toki aamiaisen syöminen tulee ilmoittaa kokeita otettaessa.

T DM1 uudelleen

Vierailija
35/35 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi