Mies jätti luokseni hupparinsa!!!!!!!
Olen nähnyt nyt deittailemaani miestä 2 kuukautta. Mies on ollut luonani yötä samoin itse olen ollut hänen luonaan. Nyt huomasin että mies oli viimeisimpänä yökyläilynä jättänyt oman hupparinsa luokseni! Mitä ajattelette: Tekikö mies tahalleen niin vai oliko tämä vain vahinko unohdus?
N32
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan Tuhkimotarina.
Mitä tarkoitat? Ap
Suomen mielenterveystyö kaipaa kipeämmin rahaa kuin koskaan aikaisemmin.
Söpöä, varsinkin jos jätti tahallaan.
Voinko laittaa miehelle viestiä että hei sun hupparis jäi mun luo? Vai kuulostaako tökeröltä?
Ap
Heitä roskiin ja älä mieti asiaa sen enempää.
Kumpihan sen tietäisi paremmin: mies itse vai joku random mamma internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Voinko laittaa miehelle viestiä että hei sun hupparis jäi mun luo? Vai kuulostaako tökeröltä?
Ap
🤦🏼♀️
Tuhkimosta jäi jälkeen lasikenkä, sinun prinssisi jätti hupparin.
Minulta jäi kerŕan vahingossa rannekello juuri tapaamani miehen luo. Kun menin hakemaan sitä, mies sanoi, jätä taas jotain. Kuulosti aika ihanalta, vaikka olin kovin epävarma, haluanko jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🤦🏼♀️
No?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tottakai, ihana syy laittaa viestiä
Pilkkaajat, koittakaa ymmärtää, miltä tuntuu olla rakastunut. Nuo on tosi isoja juttuja, kun yrittää tulkita toisen tunteita. Huppari voi hyvin olla puolivahingossa jäänyt, hyvä syy tavata pian uudestaan tai jättää toiselle omaa tuoksua.
Uskoisin olevan vaan unohdus. Hammasharja on vakavampi rikos.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko kakkosta?
En ole niitä naisia ketä pessuttelee ja kertoo siitä.
ap
Nykyajan Tuhkimotarina.