Etunimesi
Niin, uskallatko tunnustaa etunimesi?
mä aloitan, Aino
oisko kaimoja?
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:53"]Marjut Hannele. Ja aina kun tapaan toisen Marjutin, kysyn, onko hänenkin toinen nimensä Hannele. Ja aina on.
[/quote]
Säikähdin kun luin tämän. :/
Sen jälkeen googletin tuon nimiyhdistelmän ja huomasin, että meitä todellakin on paljon.
Itse olen tavannut aikuisiällä ainoastaan yhden Marjutin. Tämä Marjut oli noin kolmevuotias ja leikki poikani kanssa samassa leikkipuistossa lomamatkallamme.
Juttelimme hyväntuulisesti äitien kesken ja kerroin, että minulla on sama nimi kuin tytölläsi. Hauska sattuma totesimme.
Juttelimme lisää nimistä ja myös tuon taaperon toinen nimi oli Hannelle.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:53"]Marjut Hannele. Ja aina kun tapaan toisen Marjutin, kysyn, onko hänenkin toinen nimensä Hannele. Ja aina on.
[/quote]
Säikähdin kun luin tämän. :/
Sen jälkeen googletin tuon nimiyhdistelmän ja huomasin, että meitä todellakin on paljon.
Itse olen tavannut aikuisiällä ainoastaan yhden Marjutin. Tämä Marjut oli noin kolmevuotias ja leikki poikani kanssa samassa leikkipuistossa lomamatkallamme.
Juttelimme hyväntuulisesti äitien kesken ja kerroin, että minulla on sama nimi kuin tytölläsi. Hauska sattuma totesimme.
Juttelimme lisää nimistä ja myös tuon taaperon toinen nimi oli Hannelle.
[/quote]
Siis Hannele. :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:58"]Usko
[/quote]en usko.
Jonna