Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut kahta naista

Vierailija
03.08.2015 |

Molemmat kiinnostaa ja hyvännäköisiä. Toinen nainen "menestyjä" ja toinen enemmän tavis. Itse olen myös menestyjä ja tavallisempi nainen kiinnostaa hänen poikkeavien mielipiteidensä vuoksi. Menestyjä ei haasta ajatuksillaan minua. Tavis pitää enemmän etäisyyttä ja kiehtoo, koska häntä vaikeampi miellyttää. Molemat kauniita. Kumpi pitäisi laittaa jatkoon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjän kanssa taloudellinen tilanne samankaltainen. Samat taustat, työt vaativia.

Vierailija
2/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 04:48"]Molemmat kiinnostaa ja hyvännäköisiä. Toinen nainen "menestyjä" ja toinen enemmän tavis. Itse olen myös menestyjä ja tavallisempi nainen kiinnostaa hänen poikkeavien mielipiteidensä vuoksi. Menestyjä ei haasta ajatuksillaan minua. Tavis pitää enemmän etäisyyttä ja kiehtoo, koska häntä vaikeampi miellyttää. Molemat kauniita. Kumpi pitäisi laittaa jatkoon?
[/quote]
Niin mitä sitten. Sä mietit tyylin kumman ottaisi, vai? Mistä sä tiedät VOITKO ottaa kumpaakaan. Naisetkin tapaa useita miehiä ja ehkä he päätyvät aivan eri jannuun kuin suhun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vielä molempien kanssa ja tutkailemaan tunteitasi. Rakastuisitko?

Vierailija
4/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy kummaltakin millaista elämää haluaisivat elää 5 vuoden kuluttua.

mieheni valitsi sen taviksia eli minut. Hyvä suhde ja naimisissa oltu jo 14 v.

Vierailija
5/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis on varmempi valinta. Nämä menestyjät on usein niin varmoja itsestään, "otan kenet haluan" ja "teen kuten huvittaa" -tyyppejä. Tosi ärsyttäviä persoonia sille päälle sattuessaan ja saatat tulla jätetyksi kahden lapsen ja 10 vuoden jälkeen yhdessä illassa.

Vierailija
6/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoon se jota saat panna perseeseen ja nielee mällit