Olen tapaillut kahta naista
Molemmat kiinnostaa ja hyvännäköisiä. Toinen nainen "menestyjä" ja toinen enemmän tavis. Itse olen myös menestyjä ja tavallisempi nainen kiinnostaa hänen poikkeavien mielipiteidensä vuoksi. Menestyjä ei haasta ajatuksillaan minua. Tavis pitää enemmän etäisyyttä ja kiehtoo, koska häntä vaikeampi miellyttää. Molemat kauniita. Kumpi pitäisi laittaa jatkoon?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 04:48"]Molemmat kiinnostaa ja hyvännäköisiä. Toinen nainen "menestyjä" ja toinen enemmän tavis. Itse olen myös menestyjä ja tavallisempi nainen kiinnostaa hänen poikkeavien mielipiteidensä vuoksi. Menestyjä ei haasta ajatuksillaan minua. Tavis pitää enemmän etäisyyttä ja kiehtoo, koska häntä vaikeampi miellyttää. Molemat kauniita. Kumpi pitäisi laittaa jatkoon?
[/quote]
Niin mitä sitten. Sä mietit tyylin kumman ottaisi, vai? Mistä sä tiedät VOITKO ottaa kumpaakaan. Naisetkin tapaa useita miehiä ja ehkä he päätyvät aivan eri jannuun kuin suhun :)
Jatka vielä molempien kanssa ja tutkailemaan tunteitasi. Rakastuisitko?
kysy kummaltakin millaista elämää haluaisivat elää 5 vuoden kuluttua.
mieheni valitsi sen taviksia eli minut. Hyvä suhde ja naimisissa oltu jo 14 v.
Tavis on varmempi valinta. Nämä menestyjät on usein niin varmoja itsestään, "otan kenet haluan" ja "teen kuten huvittaa" -tyyppejä. Tosi ärsyttäviä persoonia sille päälle sattuessaan ja saatat tulla jätetyksi kahden lapsen ja 10 vuoden jälkeen yhdessä illassa.
Jatkoon se jota saat panna perseeseen ja nielee mällit
Menestyjän kanssa taloudellinen tilanne samankaltainen. Samat taustat, työt vaativia.