Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero ja uusi mies. Ongelma.

Vierailija
27.07.2015 |

Olin viikonloppuna viihteellä ja tapasin kiinnostavan miehen. Olin vain kaverin kanssa pitämässä hauskaa eikä tarkoitus ollut tavata ketään. Vaihdettiin yhteystietoja ja nyt ollaan viestitelty. Ongelma on se, että sanoin miehelle olevani eronnut. Mikä on totta, melkein. Meillä on tulevan exän kanssa harkintavaihe menossa, mutta on selvää, ettei enää ole mitään harkitsemista. Valitettavasti asumme vielä hetken myös kämppiksinä. Läheisyyttä ei ole ollut kuukausiin. Miten ihmeessä selviän tästä tilanteesta? Mies juoksee varmasti karkuun, jos saa kuulla todellisen tilanteen. En ollut hakemassa uutta miestä, mutta tämä vaikuttaa todella mukavalta, joten en todella haluaisi sanoa vaan heippojakaan, koska en tule palaamaan yhteen exän kanssa. Enkä myöskään antaa pakkeja ilman selitystä. Ideoita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat nopeesti oman kämpän, harkinnat sikseen kun kerran ette ole yhteen palaamassa.

Vierailija
2/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle rehellisesti mikä on tilanne. Sinäkin varmasti haluaisit kuulla, jos hänellä olisi vastaava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se mies juoksee karkuun, jos tuollaista salailet kovin pitkään ja myöhemmin paljastat. Ehkä hänkin haluaisi joskus tulla käymään; miten kiertelisit silloin asian? Vai sanoisitko silloin suoraan?

Kannatan kertomista heti alkuunsa rehellisesti.

Vierailija
4/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se pitää kertoa. Vaikeeta. Ei tänne mun luo voi tulla käymään nyt.

Vierailija
5/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että tarkoitit olevasi eroamassa eikä eronnut.

Vierailija
6/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos vaikka puhuiset totta, siis koko totuus ! ei uutta suhdetta kannata pilata heti alussa valheilla tai melkein totta/vale ! 

Vierailija
7/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain konkreettista sen eteen, että haet sitä omaa kämppää. Sitten kun sanot tuolle uudelle miehelle, että tilanne on tämä mikä on, voit esittää, että ihan oikeasti olet tehnyt toimenpiteitä sen eteen, että olet muuttamassa pois. Ettei vaikuta siltä, että olet vain haihattelemassa ja oikeasti leikit miehen tunteilla.

Käy nyt eka parilla treffeillä sen miehen kanssa ennen kun tarvii edes mennä tällaisiin asioihin vielä.

Vierailija
8/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joku mies tehnyt samoin, että tavattiin ja vaihdettiin yhteystietoja. Selvisikin sitten, ettei ollut eronnut tai siis sanojensa mukaan oli, mutta edelleenkin asui samassa osoitteessa lastensa äidin kanssa.

Olin silloin itse vasta eronnut avoliitosta ja oltiin muutettu parissa viikossa erillemme. Sen vuoksi ainakin itseäni hämmentää "eronneet", jotka edelleenkin jatkavat yhdessä asumista.

Vierailija
9/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:07"]

mitä jos vaikka puhuiset totta, siis koko totuus ! ei uutta suhdetta kannata pilata heti alussa valheilla tai melkein totta/vale ! 

[/quote]

niin just. Kerrot, että on se harkinta-aika ja et kehdannut kertoa... Koska ajattelet itse, että on loppu.

parempi oikeesti on olla rehellinen. Menee kaikki pasmat sekaisin, jos rupeaa huijaamaan. Siitä tulee silloin paljon isompi juttu kuin sen olisi tarkoitus olla. Ja kin sä kerrot miten asiat on, niin silloin sä olet reilu ja rehellinen. Silloin sä näet onko se uusi tuttavuus hyvä vai ei. Kerrot vaan. Sano, että jostain syys se on vaikee asia. Puhua, mutta näin nyt on / oli tilanne.

mieti miten sä toivoisit sua itseäsi kohdeltavan. Kerrottaisiinko vai pimitettåsiinkö...

Vierailija
10/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:10"]Mulle on joku mies tehnyt samoin, että tavattiin ja vaihdettiin yhteystietoja. Selvisikin sitten, ettei ollut eronnut tai siis sanojensa mukaan oli, mutta edelleenkin asui samassa osoitteessa lastensa äidin kanssa.

Olin silloin itse vasta eronnut avoliitosta ja oltiin muutettu parissa viikossa erillemme. Sen vuoksi ainakin itseäni hämmentää "eronneet", jotka edelleenkin jatkavat yhdessä asumista.
[/quote]

Tällä alueella ei ole niin paljon sopivia asuntoja myynnissä. Vuokra-asuntoja täällä ei ole. Emme kumpikaan halua muuttaa kauas lasten koulusta. Nykyinen asunto on iso omakotitalo, joten sen myyntikään ei ole kovin nopeaa. Aina se muutto ei vain siis ole niin nopeaa.

Vierailija
11/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä.

Vierailija
12/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:10"]Mulle on joku mies tehnyt samoin, että tavattiin ja vaihdettiin yhteystietoja. Selvisikin sitten, ettei ollut eronnut tai siis sanojensa mukaan oli, mutta edelleenkin asui samassa osoitteessa lastensa äidin kanssa.

[/quote]

Tällä alueella ei ole niin paljon sopivia asuntoja myynnissä. Vuokra-asuntoja täällä ei ole. Emme kumpikaan halua muuttaa kauas lasten koulusta. Nykyinen asunto on iso omakotitalo, joten sen myyntikään ei ole kovin nopeaa. Aina se muutto ei vain siis ole niin nopeaa.
[/quote]

Kuinka kauan talonne ollut myynnissä?

Vierailija
13/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ihan eronnut olin, kun se päätös oli tehty ja toiselle ilmoitettu. Vaikka mies vielä samassa osoitteessa asuikin ennen kuin sai oman asunnon. En oikein raaskinut kadullekaan heittää, kun ei ollut mitään riitatilannetta tmv miksi erottiin.