Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioliitto ilman rakkautta?

Vierailija
27.07.2015 |

Ainakin oletan, että se on rakkaus joka tästä puuttuu. Oli vuosia joina toivoin että mies kuolisi, koska vihasin niin kovasti ja olin katkeroitunut huonosta kohtelusta. Nyt olen ollut vuosia vain välinpitämätön. Mies on ihan evvk, mutta kätevä olemassa että on joku joka kasvattaa lapsia kanssani. En kaipaa häneltä mitään enkä tarvitse häntä mihinkään, hän on itse käytöksellään opettanut minulle sen ettei häneltä kannata odottaakaan mitään. Voidaan helposti olla viikko puhumatta tai muutama vuosi koskettamatta toisiamme. Kuitenkin tämäkin tuntuu helpommalta vaihtoehdolta kuin yksinhuoltajuus tai minkäänlainen uusperhekuvio. Lähinnä helpommalta siis siksi että on joku jakamassa kanssani vastuuta lapsista joka päivä. Miltä kuulostaa, säälittävältäkö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää...m43

Vierailija
2/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi, jolta et voi odottaa mitään, jakaa vastuuta sun kanssa?

joku ei täsmää...

Vierailija
4/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:41"]Se tyyppi, jolta et voi odottaa mitään, jakaa vastuuta sun kanssa?

joku ei täsmää...
[/quote]
Sen voi tiivistää niin, että yllätyksekseni olen huomannut sen nykyään tekevän jotain lasten eteen. Kaikki se on kotiin päin ja lasten parhaaksi, ja pois minun harteiltani. Koitan olla siitä tyytyväinen. Ap

Vierailija
5/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:41"]

joku ei täsmää...

[/quote]

...varsinkaan jos ei puhu mitään viikkoon?

Vierailija
6/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän todella hyvin. Välillä mietin itsekin että olis voinut jäädä vaikka miehellä oli toinen nainen. Tosin hän oli sitten raskaana joten parempi sinänsä näin. Mutta yh-elämä on todella rankkaa eikä uusperheitä kovin helpolla saa aikaiseksi. En ainakaan minä. Olis helpompaa olla rakkaudettomassa liitossa kuin yksin ja ilman rakkautta kuitenkin.

Vierailija
7/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:41"]

joku ei täsmää...

[/quote]

...varsinkaan jos ei puhu mitään viikkoon?
[/quote]
Kyllä se lapsille puhuu. Ap

Vierailija
8/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:41"]

joku ei täsmää...

[/quote]

Tää mullakin kävi silmään. Kyllä uusperheessä voi saada tukea paljon enemmän, kuin mitääntekemättömän miehen kanssa, vaikka kuinka isä oliskin.

Vierailija
9/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ilman rakkautta voi olla oikeinkin hyvä avioliitto. Teiltä puuttuu kumppanuus ja yhteinen tulevaisuudentahto.

Vierailija
10/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:49"]

Ymmärrän todella hyvin. Välillä mietin itsekin että olis voinut jäädä vaikka miehellä oli toinen nainen. Tosin hän oli sitten raskaana joten parempi sinänsä näin. Mutta yh-elämä on todella rankkaa eikä uusperheitä kovin helpolla saa aikaiseksi. En ainakaan minä. Olis helpompaa olla rakkaudettomassa liitossa kuin yksin ja ilman rakkautta kuitenkin.

[/quote]

Tollanen rakkaudettomassa liitossa eläminen syö ihmistä sisältäpäin.

M39

Vierailija
11/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:49"]Ymmärrän todella hyvin. Välillä mietin itsekin että olis voinut jäädä vaikka miehellä oli toinen nainen. Tosin hän oli sitten raskaana joten parempi sinänsä näin. Mutta yh-elämä on todella rankkaa eikä uusperheitä kovin helpolla saa aikaiseksi. En ainakaan minä. Olis helpompaa olla rakkaudettomassa liitossa kuin yksin ja ilman rakkautta kuitenkin.
[/quote]
Hienoa, että joku ymmärtää. Itseänikin kauhistuttaa ajatus uusperheestä. Lasten kanssa tahtoo joskus olla jaksaminen koetuksella vaikka ne on omiakin, enkä ole mitenkään vakuuttunut että "vieras" aikuinen jaksaisi. Vaikutan varmaan siltä että mulla on hankalat lapset, mutta ei ne ole, ihan kivoja ja rauhallisehkoja koululaisia. Ap