Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista et osaa, mitä "kaikki muut" osaa?

Vierailija
27.07.2015 |

Aloitan: en osaa hypätä pää edellä veteen. Tulen aina jotenkin mahalleen veteen :(

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankata autoa.
Nimim. kortti ollut yli 10v

Vierailija
102/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa (ole ikinä) paikannut pyörän kumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pyörää vauhtiin niin kuin muut, polkimen päällä seisomalla ja kyytiin hypähtämällä. Könyän jotenkin ihmeellisesti satulan päälle ja potkin kallellaan olevalla pyörällä maasta alkuvauhdit. Tosi hankalasti selitetty mutta kuitenkin. En ole ajanut pyörällä kuin kerran teinivuosien jälkeen.

Vierailija
104/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muistaa ihmisiä vasta kuin useamman tapaamiskerran jälkeen ja sitten voi mennä sekaisin. Ei kuitenkaan kasvosokeutta, koska muistan minä sitten kun tarpeeksi monesti olen nähnyt

- sukeltaa tai uida laineissa, vedän herkästi vettä henkeen

- laulaa edes läheltä nuotteja

- muistan asioita huonosti, olen erikoinen tapaus siitä, että mulla oli koulutodistuksessa reaaliaineet heikoimpia ja kielistä ja matikasta kiitettäviä

- askarella, piirtää tai ommella, jälki on jotain alle kouluikäisen tasoa. 

- en saa sormia lähellekään lattia kun taivutan vartaloani seisten (ei auta venyttelyt, pilates yms. pitäisi varmaan lisätä määriä ja venytellä enemmän kotona)

Vierailija
105/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa ei.

Valehdella uskottavasti.

Ottaa korjaussarjaa.

Vierailija
106/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa matematiikkaa. Olen siinä äärettömän surkea ja se harmittaa.

Vierailija
107/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, en osaa leikata saksilla suoraan. Enkä osaa hallita vartaloani: pilateksessa aina kuulemma yliojensin tai selkä oli notkolla vaikka omasta mielestä se oli (konttausasennossa) suorassa jne. Olen siis todella kömpelö myös ja minulla on huono tasapaino.
T. edellinen

Vierailija
108/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa en sitten yhtään, en myös osaa lainkaan tanssia, en erota valssia tangosta. En edes kuuntele musiikkia.
Konserteissa tylsistyn riippumatta mitä musiikkia tai kuka soittaa.
Puolisoni laulaa kuorossa ja soittaa orkisterissa.

Vierailija
109/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kertotaulua ollenkaan. Koulussa (ennen kuin joukko-oppi pilasi sen vähäisenkin jo opitun laskennon) pidettiin päivittäisiä kertotaulukokeita, joiden aikana oli pidettävä kädet pöydällä liikkumatta, jottei päässyt laskemaan sormillaan. Minä laskin siis varpaillani ja pääsin sillä ja arvaamalla aina kokeista läpi.

Tästä seuraa se, etten ymmärrä euron arvoa. Joudun edelleen miettimään yli neljän euron summat markkoina (raja on tarkasti tuo nejä euroa). Jotta pääsen niihin markkoihin, en osaa laskea "kuusi kertaa kahdeksan" vaan joudun tekemään kolme erillistä laskutoimitusta. Vuosituhannen alussa voi kuljeskella kaupassa pahvisen eurolaskurin kanssa, mutta nyt se taitaisi olla liian noloa.

Vierailija
110/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opi tiiraamaan vastaan ajavia. Maalaiset nauravat, kun en koskaan morjesta. Olen asunut täällä yli 20 vuotta, mutta minulle vastaan tulee autoja, ei ihmisiä autoissa.

Tuoksuvatukka ei haise nenääni millekään. Miksi sillä sitten on sellainen nimi? Sitten taas joissain kasveissa on minulle haju-ulottuvuus, jota toiset eivät noteeraa.

Vierailija
111/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsuttaa sormia ! En vain opi ,vaikka ikää jo melkein 40!

Vierailija
112/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeisintä naistuttavaani ei ole osannut hengittää ja suudella samanaikaisesti. Käytännössä siis suutelevat hengitystään pidättäen sellaisen 10 sekuntia kerrallaan ja sen jälkeen hengittävät välissä, ja taas matka jatkuu. :D Ja kyse ei ole kummankaan osapuolen hammas- tai suuhygieniasta tai sen puutteesta. Asiasta on keskustelu ja hengittämistä on harjoiteltu, mutta kun ei onnistu, niin ei onnistu. Ei siis suun eikä nenän kautta. :D

Vierailija
113/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä melkein kaikilla täällä kirjoittavilla yksi yhteinen asia mitä ette osaa, ette osaa olla empatiakykyisia ettekä toisten asemaan asettujia. Se tekee teistä turbaanin turhempia ihmisloisia.

Vierailija
114/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:51"]

On teillä melkein kaikilla täällä kirjoittavilla yksi yhteinen asia mitä ette osaa, ette osaa olla empatiakykyisia ettekä toisten asemaan asettujia. Se tekee teistä turbaanin turhempia ihmisloisia.

[/quote]

Olisit nyt yrittänyt asettua tänne kirjoittaneiden asemaan tai edes ymmärtää lukemasi.

Vierailija
115/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:51"]

On teillä melkein kaikilla täällä kirjoittavilla yksi yhteinen asia mitä ette osaa, ette osaa olla empatiakykyisia ettekä toisten asemaan asettujia. Se tekee teistä turbaanin turhempia ihmisloisia. [/quote]

Turbaanin turhempi on hieno kielikuva :)

Vierailija
116/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla uskollinen.

Vierailija
117/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika arvoituksellinen toi "turbaanin turhempi ihmisloinen". laita kuva.

Vierailija
118/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en vain tunnista ihmisten kasvoja, joka on tosi noloa. Mieheni kavereita olen nähnyt tasaiseen tahtiin 14 vuoden ajan juhlissa jne. mutta edelleenkään en tunnista paria kaveria toisistaan, jos eivät  vierekkäin satu olemaan. Jonkinlaista kasvosokeutta varmaan.

En osaa päivittää puhelinta, en osaa hakea tv-kanavia, enkä muutakaan turhan teknistä. Vaikka ihan vaivatta onnistuu kasata esim. huonekalut ja lapsen vaikeat legojutut ohjeiden mukaisesti.

En muista lapsieni henkilötunnuksia ulkoa; ja lapsia on vain kaksi.

En osaa pyytää lastenhoitoapua (tai muutakaan apua) ulkopuolisilta ennen kuin viimeisessä hädässä, kun perhepiirin tukiverkkoa ei ole.

Vierailija
119/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa lopettaa nauramista, ennen kuin olen jotenkin "nauranut loppuun". Nyt olen hihittänyt puoli tuntia tuota turbaani turhempaa ihmisloista. Puheenvuoro oli jotenkin niin koomisen koppava, mahtipontisessa ylimielisyydessään, päättyen sitten mahalaskuun. Tirsk, tirsk.

Vierailija
120/125 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä lapsia :(