Kerroitteko vaimolle teini-iän masturbointimäärät?
Tapasin vaimon 20-vuotiaana. Neitsyt hän ei ollut, minä kyllä. Kävi ilmi, ettei hän ollut siihen mennessä koskaan masturboinut itselleen orgasmia eikä muutenkaan saanut. En koskaan kehdannut kertoa, että 14-20-vuotiaana olin ehtinyt runkata varmasti satoja kertoja. Oletteko te muut kertoneet?
Kommentit (20)
Joo, 11 vuotiaasta lähtien 4 kertaa päivässä. Kyllähän tuo vaimo sitä ihmetteli. Säännöllisestä seksistä huolimatta vedän edelleen käteen päivittäin. Nykyistä ikääni en kehtaa edes tunnustaa :(
Ketä oikeasti kiinnostaa? Minulle ainakin on ihan sama paljonko mies on teininä vetänyt käteen.
Ei kiitos, en halua tietää.
T. Vaimo
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:40"]
Joo, 11 vuotiaasta lähtien 4 kertaa päivässä. Kyllähän tuo vaimo sitä ihmetteli. Säännöllisestä seksistä huolimatta vedän edelleen käteen päivittäin. Nykyistä ikääni en kehtaa edes tunnustaa :(
[/quote]
Ei voi pitää paikkaansa. 11-vuotias on vielä lapsi.
Kuten 3, mutta 12 tai 13-vuotiaasta alkaen vasta. Eikö vaimo sitä yhtään ihmetellyt. Itsekin tehnyt samaa teininä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:10"]
Kuten 3, mutta 12 tai 13-vuotiaasta alkaen vasta. Eikö vaimo sitä yhtään ihmetellyt. Itsekin tehnyt samaa teininä.
[/quote]
Ei voi pitää paikkaansa. Miksi valehtelet? Oletko pedofiili? Lapsi ei ole seksuaalinen olento.
Määrät? Mitä ihmettä hän sellaisella tiedolla tekee tai kiinnostaako edes ketään tuollaiset tiedot? Montako kertaa masturboit, kaivoit nenää, pieraisit peiton alla. Tosi kiinnostavaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]
Alapeukuttajat ovat pedofiileja
Ei oo tullut laskettua määriä. Eipä tuo ole kyllä kysynytään.
Minäkin aloitin jo 11-vuotiaana ja olen nainen. Luulin että se on ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:13"]Määrät? Mitä ihmettä hän sellaisella tiedolla tekee tai kiinnostaako edes ketään tuollaiset tiedot? Montako kertaa masturboit, kaivoit nenää, pieraisit peiton alla. Tosi kiinnostavaa.
[/quote]
Jos olisin kertonut runkanneeni monta sataa kertaa, olisi hän vetänyt turpaan. Jos hän ei ole masturboinut teininä, minunkaan ei olisi pitänyt. Näin se kusipää ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:15"]
Minäkin aloitin jo 11-vuotiaana ja olen nainen. Luulin että se on ihan normaalia.
[/quote]
Oletko pedofiili? Lapsi ei ole seksuaalinen olento.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
Miten niin ei ole?
Oletatko sinä, että seksuaalisuus herää vasta kun on täyttänyt tiettyjä vuosia?
Minä en ole pedofiili vaikka olen aloittanut tumputtamisen n. 7 vuotiaana. Se on seksuaalista nauttimista. Vasta myöhemmin seksuaalisuuteni kohdistui vastakkaiseen sukupuoleen
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]
Alapeukuttajat ovat pedofiileja
[/quote]
jeps on kuule vahva merkki tuo alapeukutus
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:10"]
Tapasin vaimon 20-vuotiaana. Neitsyt hän ei ollut, minä kyllä. Kävi ilmi, ettei hän ollut siihen mennessä koskaan masturboinut itselleen orgasmia eikä muutenkaan saanut. En koskaan kehdannut kertoa, että 14-20-vuotiaana olin ehtinyt runkata varmasti satoja kertoja. Oletteko te muut kertoneet?
[/quote] Satoja? Minä olen aloittanut sor-sor-sormileikit jo 10v. Ja 20v. mennessä orkkuja on ollut jo tuhansia.. nyt olen 30v.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:15"]Minäkin aloitin jo 11-vuotiaana ja olen nainen. Luulin että se on ihan normaalia.
[/quote]
Minäkin aloitin jo 6-7 vuotiaana ja luulin että se on normaalia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:13"]
Määrät? Mitä ihmettä hän sellaisella tiedolla tekee tai kiinnostaako edes ketään tuollaiset tiedot? Montako kertaa masturboit, kaivoit nenää, pieraisit peiton alla. Tosi kiinnostavaa.
[/quote] on! minä ainakin pidän päiväkirjaa! lisäski merkitsen kuinka usein haistelen sormia kakka reissun jälkeen ;D
Häh, pitäisikö tässä nyt olla jotain järkyträvää? Enemmän huolestuttaisi, jos mies ei olisi runkannut. Minä ainakin olen, usein monta kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
Miten niin ei ole?
Oletatko sinä, että seksuaalisuus herää vasta kun on täyttänyt tiettyjä vuosia?
Minä en ole pedofiili vaikka olen aloittanut tumputtamisen n. 7 vuotiaana. Se on seksuaalista nauttimista. Vasta myöhemmin seksuaalisuuteni kohdistui vastakkaiseen sukupuoleen
[/quote]
Seksuaalinen toiminta alkaa vasta 16-vuotiaana. Näin on myös lain mukaan.
Itseasiassa ilahdutan aina tuoreita naistuttavia videomateriaalilla jossa hoitelen itse itseäni. Kännykän kamera toimii hyvin kuvaamiseen. Sitten siirtää videon bluetoothin kautta tietokoneelle ja lähettää potentiaalisen ehdokkaan sähköpostiin. Hyvää tulee!