Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kaunis 25-vuotias nainen, mutta avomies flirttailee

Vierailija
27.07.2015 |

naapurin nelikymppiselle pullukalle eukolle, joka on selvästi mua rumempikin. Raivostuttavaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo joltain rumalta nelikymppiseltä pullukalta :D

Vierailija
2/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jonka mies flirttailee kauniille 25-vuotiaalle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Porvoossa kova meno

Vierailija
4/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole provo. En ymmärrä, miksi miehen pitää mielistellä sitä naapurin eukkoa. Aina niin mukava sille ja puhelias. Tosi rasittavaa.

Vierailija
5/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli munkin mies kova flirttailemaan muille kun oltiin nuorempia. Nykyään ei enää tee sitä, ollaan lähes nelikymppisiä. 

Vierailija
6/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan mukavaa, kun on kohtelias poikaystävä, joka ottaa muutkin ihmiset huomioon?

Vierailija
7/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sekoita flirttiä ja ystävällisyyttä toisiinsa. Mustasukkaisuus on saatanasta varsinkin kun se elää vain sinun päässäsi.

Vierailija
8/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erään 25-vuotiaan kauniin naisen avomies käy panemassa minun kanssa kerran viikossa. Tosin en ole ihan naapuri, en läski enkä 40v. :)

Vierailija
9/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se naapuri on luonteeltaan mukavampi kuin sä?

Vierailija
10/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole pelkkää ystävällisyyttä. Vie aina roskat siihen aikaan, kun tietää naapurin tulevan lenkiltä ja sitten jää sille juttelemaan. Kerran oli mennyt niiden takapihalle syömään, kun nainen oli grillannut lapsille ja pyytänyt eikä naisen mies ollut kotona. Itse olin töissä. Eikö muka teidän mielestä ole epänormaalia?

Vierailija
11/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö jos sun miehes nyt vaan on mukava??

Vierailija
12/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampikin taitaa olla, sun vaan olisi syytä ymmärtää että tuota ei ole ukkosi todellakaan aloittanut, mutta on liian nuori sanomaan mitään vastaan.
Tuskin on kiinnostunut muuta kuin huomiosta jonka saa, sitä ei koe tuon ikäiset miehet kovin usein, joten huomiotatarjoavan ulkoiseksi avuksi riittää että siellä jossain saattaa olla pillu.
Siis miehesi vain menee vanhemman ja osaavammam lankaan, sinun nuoruus ja ulkonäkökin voi unohtua kun poika saa "aitoa" kiinnostusta. Oikeesti se vanha harppu kiinnostu äijästäsi vasta kun tiesi että se on sun ukkosi ja haluaa toisissaan rikkoa liittonne.
Olen vanhempi mies jos tietämysni tällaisissa asioissa ihmettelet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi