Onko tämä vain tavallinen suomalainen tuppisuumies?
Oon nyt muutaman viikon tapaillut miestä, ja oon aivan turta. Tältä varmaan tuntuu, kun suhde on kuollut. Eikä takana ole kolmea kymmentä vuotta samaa naamaa.
Yritän keskustella, kyselen päivän kuulumisia, tv:tä katsoessa mielipiteitä asioihin. Yritän selvittää, mitä mies ajattelee ja mikä on miehiään. Ei mitään reaktiota. Harrastuksestaan kyllä kertoo, mutta sekin silloin kun erikseen pyydän kertomaan. Meillä ei ole päässyt syntymään mitään yhteistä huumoria, ei mitään yhteistä salaista juttua, jonka vain me tiedämme. Koska emme puhu. En oo kuullut yhtään kaunista sanaa, kehua, iloista tervehdystä. Itse kehun miestä, sanon komeaksi ja ihailen hänen piirteitä ja ominaisuuksia. Kiitän monesti, ja toivotan hyvät yöt aina ensimmäisenä. Hyvän yön suukkoa ei ole, jos en sitä itse anna.
Viestitellään, niin minä kyselen, ei vastausta. Esimerkiksi mies oli flunssainen, kysyin haluaako kaupasta tai apteekista jotain, kun olin menossa luokse. Ei vastausta, vaikka oli lukenut viestin. Vein sitten appelsiineja ja kurkkupastilleja. Ei kiittänyt! Ehdotin ulkoilua lähikohteeseen, joka on luonnonnähtävyys. Vastaus oli, että on niitä muitakin kiviä, ei huvita. Tein ristikkoa, ja miehen kommentti oli, että mitä sä oikeen sohlaat, tuo on väärä sana. Ihan kuin haluaisi tahallaan minulle pahan mielen.
Seksi menee samalla kaavalla. Eka kerta yhdessä oli ihana, mies otti huomioon minut ja tyydyttikin, kun itse laukesi nopeasti. Mutta sen jälkeen kuin täysin toinen mies! Ei mitään puhetta sängyssä tai sängyn ulkopuolella, vaikka kyselen ja ehdottelen. Suudellaan, mies kopeloi tissejä, pannaan ja mies laukeaa. Oon pyytänyt suuseksiä, sitä sain muutaman sekunnin, siitä heti lähäriin. Oon kysynyt, onko erityistoiveita. Ei vastausta. Sanoin, että menkat alko, onko ongelma. Ei vastausta, sama kaava vaan toistui, suudellaan, pannaan, mies laukeaa. Pari kertaa oon kuullut sanat "kortsu vie tunnon, nyt en tuu millään". Mies ei osaa sanoa ääneen mitään seksiin liittyvää, ei sitä mistä pitää, mitä ei halua tehdä. Minun pyyntöni vain jää toteutumatta, mutta ei sano edes, että en halua. On tosi haluttu olo, kun itse yritän miellyttää ja saan takaisin ähkäisyn ja kuorsaavan miehen, vaikka avoimesti yritän keskustella.
Joko tuo mies on vain todella pihalla sosiaalisista suhteista ja kohteliaisuudesta, tai sitten hän vain käyttää minua seksiin. Kumpikin latistaa suhteen. En halua moukkaa, en halua moukkaa kasvattaa, enkä halua olla pelkkä pano. Tiedän, että hänellä on ollut lapsuudessa turvatonta, eikä varmaankaan ole kukaan koskaan kasvattanutkaan, mutta en jaksa alkaa äidiksi aikuiselle miehelle.
Tämä kirjoitus alkoi surettaa. Selvensi ajatukseni myös. Ihan kamala suhde tämä on.
Kommentit (11)
Jos ei puhe auta, niin koita itsekin olla puhumatta. Et vastaa viesteihin, puheluihin, etkä kysymyksiin. Katso miehen reaktio. Kerro sitten meille tänne :D
Varmaan on ukkopahan parempi jättää omaan rauhaansa ja lähteä muille seuduille.
En taida olla hiljaa, enkä antaakaan enää. Eikähän tämä suhde ollut tässä. AP
Kuulostaa kyllä varsinaiselta helmeltä...Aikamoinen reppana taitaa olla. Vähän käy sääliksikin, tuntuu tosiaan että on sosiaalisesti kyvytön, eikä tee tuota tahallaan.
Ei ole mikään ukkopaha. nuori mies kolmekymppinen. Itse kyllä luulen, että johtuu vain lapsuudesta, kun ei ole oppinut, miten ihmisille ollaan mukavia ja kohteliaita. AP
Eiku pidä vaan tuo helmi itselläsi :D
Saako kysyä, et mistä sie tuon löysit?
Löysin uuden työpaikkakuntani kahvilasta. Satuttiin kassalle samaan aikaan ja aloin juttelemaan. Sekin kertoo jotain näin jälkeen päin ajatellen. Tuskin oltaisiin yhteiseen pöytään istuttu, jos miehen olisi pitänyt aloite tehdä.
Ei kyllä tunnu mukavalta tämä naureskelu täällä. Mutta osasin sitä odottaakin. Minun osaltani oli nyt tässä kirjoittelu. AP
Tulipa paha mieli sun puolesta. Kyllä sä ansaitset tasavertaisen kumppanin. Ei kaikki miehet ole sosiaalisesti rampoja.