Ilmeisesti hieman yksinkertainen mies ei kelpaa.
Niin jos on päälle 35 v. Elämä ollut vaikeeta. Esim yksinäistä. Ja siihen päälle esim lukihäiriö tai adhd niin ei kelpaa naisille. Eikä halua lapsia. On työpaikka ja asiat melko hyvin. Mut ei vain millää osu sopiva nainen kohdalle. Alkaa todella turhauttaa.
Kommentit (49)
Ottakaa komea naisten hakkaaja adonis jos se on niin ihana.
Et kaipaa apua. Joka langalla sanot noin.
Oikeasti haluat sanoa, että älkää häiritkö minua kun tutkin tätä mielenseutua.
Et halua menettää sekundääristä hyötyä, jossa olet turvassa naisten mahdolliselta
kovaltakin kritiikiiltä. Primäärinen hyöty olisi se, että osallistut sosiaaliseen elämään niin kuin muutkin.
Tapahtui mitä tapahtui.
Tottakai komea adonis joka ei ole kaljuuntunu ja ylipainonen kelpaa
Naisten hakkaaja adonis on kuumaa kamaa.
Kyllä komea normaali fiksu koulutettu adonis heti kelpaa.. saa seksiä ja tulee osumia tinderissä naiset haluaa jutella ja tavata.. mä olen jo ollut vuosia naisille ilmaa.. olen ylipainonen vähän ja mahaa.. ja kaljuuntumiselle en voi yhtään mitään.. tarvisin siirron että saan hiukset päähän.. on se kumma ettei naiset ees anna mahdollisuutta.. mulla menee hyvin.. paremmin tod näkösesti ei koskaa tule menemään.. on vakityöt jne.. velkaa on ja rahaa ei ole paljoa mutta pärjään.. joskus 2-3 kertaa vuodessa juon en polta.-. siis mä en tajua miksi olen vuodesta toiseen yksin ja ilmaa.. alkaa turhauttaa tää kaikki
Siis mua niin turhauttaa kun yksinkertainen joka on hieman ujo ja erikoinen ei kelpaa.. hitto niitä on samanlaisia naisiaki joilla on ongelmia... siis mä en tajua!!
No ainaski vielä 30 v mulla oli naisia.. vaikka mä olin rahaton ja velat oli ulosotossa jopa.. niin sillon niitä ainaski tuli.
Ei ketää ees halua mulle vastata, ei jutella.. mulle riitti.
Onko mies homo, jos työntää porkkanaan p*rseeseensä, mutta ei kiihotu sitä? Entä jos kiihottuu?