Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmeisesti hieman yksinkertainen mies ei kelpaa.

Vierailija
02.03.2022 |

Niin jos on päälle 35 v. Elämä ollut vaikeeta. Esim yksinäistä. Ja siihen päälle esim lukihäiriö tai adhd niin ei kelpaa naisille. Eikä halua lapsia. On työpaikka ja asiat melko hyvin. Mut ei vain millää osu sopiva nainen kohdalle. Alkaa todella turhauttaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä kuule ap porkkana p.erseeseesi!!!!

Onko mies homo, jos työntää porkkanaan p*rseeseensä, mutta ei kiihotu sitä? Entä jos kiihottuu?

Vierailija
42/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa komea naisten hakkaaja adonis jos se on niin ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaipaa apua. Joka langalla sanot noin. 

Oikeasti haluat sanoa, että älkää häiritkö minua kun tutkin tätä mielenseutua.

Et halua menettää sekundääristä hyötyä, jossa olet turvassa naisten mahdolliselta 

kovaltakin kritiikiiltä. Primäärinen hyöty olisi se, että osallistut sosiaaliseen elämään niin kuin muutkin.

Tapahtui mitä tapahtui. 

Vierailija
44/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai komea adonis joka ei ole kaljuuntunu ja ylipainonen kelpaa

Vierailija
45/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hakkaaja adonis on kuumaa kamaa.

Vierailija
46/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komea normaali fiksu koulutettu adonis heti kelpaa.. saa seksiä ja tulee osumia tinderissä naiset haluaa jutella ja tavata.. mä olen jo ollut vuosia naisille ilmaa.. olen ylipainonen vähän ja mahaa.. ja kaljuuntumiselle en voi yhtään mitään.. tarvisin siirron että saan hiukset päähän.. on se kumma ettei naiset ees anna mahdollisuutta.. mulla menee hyvin.. paremmin tod näkösesti ei koskaa tule menemään.. on vakityöt jne.. velkaa on ja rahaa ei ole paljoa mutta pärjään.. joskus 2-3 kertaa vuodessa juon en polta.-. siis mä en tajua miksi olen vuodesta toiseen yksin ja ilmaa.. alkaa turhauttaa tää kaikki

Vierailija
47/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua niin turhauttaa kun yksinkertainen joka on hieman ujo ja erikoinen ei kelpaa.. hitto niitä on samanlaisia naisiaki joilla on ongelmia... siis mä en tajua!!

Vierailija
48/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski vielä 30 v mulla oli naisia.. vaikka mä olin rahaton ja velat oli ulosotossa jopa.. niin sillon niitä ainaski tuli.

Vierailija
49/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketää ees halua mulle vastata, ei jutella.. mulle riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi