Ilmeisesti hieman yksinkertainen mies ei kelpaa.
Niin jos on päälle 35 v. Elämä ollut vaikeeta. Esim yksinäistä. Ja siihen päälle esim lukihäiriö tai adhd niin ei kelpaa naisille. Eikä halua lapsia. On työpaikka ja asiat melko hyvin. Mut ei vain millää osu sopiva nainen kohdalle. Alkaa todella turhauttaa.
Kommentit (49)
Johan on hiljasta. Se on huomattu että mun elämä ei kiinnosta. Mua ei ole olemassa.
Jos olisin komea ja normaali niin hitto varmasti kelpaisin!!
Joo se ois jo haulit hattuun teikäläisellä.
Muttakun ei kaikista tule komeita normipainosia adoniksia.. mä olen nysverö ujo.. ei huvita baarit ei ole kavereita. Ei kai tää ole normaalia. Entiset kaverit joivat alkoholia en jaksanu sellaista touhua.
Kyllä mä vielä nuorempana kelpasin. Vaikka oma satus oli heikko. Nyt vanhempana menee hyvin ja ihmettelen miksei naisille kelpaa.
Ei tietenkään. Kuka nyt itseään tyhmemmän kanssa lisääntyisi.
No turha ees yrittää kun ei ole normaali ja ylipainoa ja kaljuuntunut. Se karkottaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Kuka nyt itseään tyhmemmän kanssa lisääntyisi.
No en mä sentää vammainen ole. Ei kaikista tule fiksuja koulutettuja. Et taida ymmärtää.
Emmäkää halua liian fiksua ja koulutettua naista. Ollaan eri maailmasta. Sentää mulla kuitenki menee hyvin. Olen kyllä yrittäny monia naisia.
Taidan olla sit epäkiinnostava ja ujo. Koska mulla ei oo ketää kavereita ja senkin takia olen masentunut ja aina yksin. Eli jotain vikaa mussa on. Nuorempana en ollut tälläinen oli naisia ja kavereita
Nyt on töitä ja auton hommasin ja kaikki hyvin. Pärjään taloudellisesti hoidan asiat. Ihmettelen etteo auta mitää. No ei voi mitää.
Turha tästä jauhaa. Ei tälle vaan voi mitään. Yritän keksiä muita juttuja.
Parempi kai maksullisiin tai joskus tappais ittensä kerta yksinkertainen mies joka ei halua lapsia ja kaveriton erilainen mies ei kelpaa. Ainaski on vakityö ja saa olla aina töissä.
On hieno asunto ja työpaikka. Kaikilla ei sitä vain ole.
Naisille ei kelpaa paljon mikään, mikä pilaa yhteiskuntarakenteen synnyttäen katkeria naisia, yksinäisiä miehiä ja rikkinäisiä perheitä. Terveisin, avioliitossa naisen kanssa elävä mies
Tää menee yksin kirjotteluksi. Antaa olla.
Mä en tuu kelpaavan ja thaimaalaista ja vammaista en tule koskaan huolimaan!!!
Tuntuu että naama ei vaa kelpaa. On kai jotenkin rupsahtanut ja emmä tajua.