Laihduttaako kukaan nykyisin ns tavallisesti?
Ei hiilareiden välttelyä, ei hedelmien välttelyä, ei kitu kaloreita, ei punnitsemista, ei juttailua/eneilyä/karppausta tms? Perus terveellistä kotiruokaa; täysjyvää,kasvikunnan tuotteet,marjst,hedelmät, liha kala kana, munat, rasvat, maitotuotteet.....ihan normi kotiruokaa. Liikuntaa lisäksi.
Kommentit (5)
Loistavaa! Minä aijon myös..tulokset pysyvämpiä..jojoilut on niin nähty ja pysyviä muutoksia haluan. En voi olla lopunikää ilman perunaa esim.
Varmaan suurin osa laihduttaa perinteisesti. Laihdutustuotteiden valmistajat yrittävät blogiensa avulla levittää propagandaa, jossa et muka laihdu perinteisellä ja sitten kertovat, että joku superdieetti on muka paljon parempi. Kaikki tietenkin sellaisia menetelmiä, että pitää ostaa jotain kalliita laihdutustuotteita.
Minä. En halua vältellä hiilareita koko loppuelämääni ja tiedän että jos karppaamaan rupeaa niin sitä on sitten jatkettava ikuisesti tai muuten kilot tulee heti takaisin, kun elimistön hiilarien sietokyky karpatessa alenee. Proteiinihulluksikaan en ole alkanut, sillä luin että vähäinen proteiinien saanti ja runsas hiilarien saanti pidentää elinikää ja suojaa monilta sairauksilta
Minä! :D en jättänyt edes herrkuja pois. Pienensin annoskokoja ja liikun vain enemmän.