torstai huomeniaMARRAMURUT..
Kommentit (47)
Mun ei pitäis avata suutani kun en oikeasti tiedä mistä puhun... Taisin äkkisiltäni kirjoittaa kaiken juuri nurin kurin, ANTEEKSI. Parhaiten ne ammattilaiset tietävät nämä asiat, eli ei kun neuvolan juttusille. Minä peräännyn häntä koipien välissä :(
saikohan se " uusi" kirjottelija nyt vastauksensa :D
mä ainaki kysäsen ens kerralla ku neukkariin on asiaa, tai sit huomenna on soittoaikakin, ehtii sillon kyselee.
nyt bb:tä.
Ollaanko kaikki muruset vielä yhdessä kasassa? Ettei oo kukaan jakaantunut vielä?
Galluppeihin:
Meillä mies on sen 3viikkoa isyyslomalla heti kun vauva syntyy. Mulla kun leikkaus edessä niin tarviin apua kotona alkuviikkoina. Miehelle se on muutenkin parasta aikaa tutustua vauvaan.
BB: Ite tykkään Kaarlosta. Musta se on aito sellaisenaan ja sen tyyli on vaan räiskähdellä,mutta pelottava hän ei mielestäni ole. Monet naurut ollaan saatu hänen hermoomisistaan. Jennistä tykkään enempi kuin Sorellasta. Hanne on mullekin ihan näkymätön, ei siitä saa mitään irti. Mira ja Kaki on lähinnä ärsyttäviä. Mun suosikit on kyllä Sari ja Kaarlo. Sari on musta sympaattisen oloinen ja kiltti, ja hänellä ulkonäkö johtaa harhaan. Ois kiva jos Sorella tippuis. Hänen tulon jälkeen on vaan ollu negatiivisia juttuja. Vois tulla jotain uusia ihmisiä tilalle :D
Unohtuikohan joku? ei kai..
Mä olin koulussa tänään pitkän sairastelun jälkeen. Mulla olis viel huominen ja ens viikko koulua, sitten alkais odotettu äippäloma. Ihanaa olla jo melkein terve! Nyt sitä taas osaa arvostaa..
T.vaavaa ja vaavi 33+1
Ihanan pitkiä pinoja meillä!
Kauhia pvä, väsyttäny aivan sikana koko pvän ja heti aamusta lähtein ollu kiire ties minne, oma työterveyslääkäri jolta siis hain vielä tuon viimosen sairaslomatodistuksen, sitten esikoinen kerhoon, kuopuksen kanssa toiseen kerhoon, kotiin " siivoilemaan" , sit hakemaan veljeä kun vei prätkänsä talvisäilöön, eli tänään en oo sitten kerennyt lepäämään.
Oma: tänään vauva vedellyt täällä masussa kuperkeikkaa ja ei muuten tunnu enää kauhian mukavalle tuo.
Maha mennyt jostain aivan sekasin ja olotila on todellakin nyt sellanen että nuo supistukset taitaa saada jotain aikaseks, supistukset alko jo eilen illalla, tosin rauhottuivat yöks ja sitten alkoivat taas tuossa puolenpvän jälkeen uudestaan; nyt taas rauhottuneet.
Nyt pitänee lähteä hakemaan saikkutodistus veljen autosta, huomenna toinen auto alla, ja töissä " läksiäiset" ; tosin tiedän että työkavereilta ei tule yhtään mitään, hyvä jos sanovat edes että onnea odotukseen; vanhukset vuorostaan ovat saattaneetkin keksiä jotain hauskaa; jos heille vaan muistettu ilmoittaa että tulen huomenna käväsemään.
Jos sitten vielä alkaisi kattomaan että saisko sen kakun tänään väsättyä sinne duuniin niille vanhuksille.
joo sisällä olin ja tuomiona sain tiedon tänään ihotautilääkäriltä että mulle on nyt puhjennut myös monivaiheinen raskausihottuma!
Tätä kutinaa sitten kärsitään sinne synnytykseen asti ainakin...
Vauva sai jälleen uuden painoarvion ja nyt rv 32+2 olisi jo painoa 2.200kg!!!
Huimat 400g enemmän kuin viime viikolla siis tasan viikko sitten.
Nyt sitten alkaa varmistua se ennenaikainen käynnistyskin.
Mutta nyt nukkumaan kun viime yönä nukuin peräti 2 tuntia!
Rv 32+3
Eipä ole eilinen hyvä vire riittänyt tälle päivälle. Kai puuhastelin liikaa, kun yöllä heräsin kipeisiin supistuksiin ja valvoin useamman tunnin ajan. Miehenkin yritin saada selkää hieromaan, mutta nukahti heti saatuaan käden selkäni päälle - no, jaksoipahan töissä, kun en valvottanut. (Esikoisen synnytys käynnistyi vesien menolla keskellä yötä ja kun kerroin siitä miehelle, hän sanoi " Jaa" ja käänsi kylkeä. Ihan oikeassa oli - ei siinä mitään kiirettä ollut, meni yli 36 tuntia ennen kuin meistä tuli vanhempia...)
Gallupit: napa ei pullahtanut viimeksi raskaana ollessani, eikä vielä tämänkään masun kanssa. Maha kyllä tuntuu laskeutuneen älyttömän alas ja tänään lapsi on painanut tosi pahasti alapäätä. Kai viime yös supistuksilla oli jotain tehoakin.
Isyyslomasta: mies pitää todennäköisesti heti pari viikkoa ja yksi viikko olisi tarkoitus säästää joulun tuntumaan. Tietysti jos jotain sattuu ja vauva tai minä joudumme osastolla kauemmin olemaan, pitää tilanne miettiä uudestaan.
Ihan mielenkiintoinen on tuo vitamiinikeskustelu. Jokainen tietysti tekee tyylillään. Itse suhtaudun varauksellisesti varsinkin luontaistuotteisiin, joilta ei samoja tutkimuksia vaadita kuin apteekin tuotteilta. En kyllä apteekinkaan antimia ihan huvikseni popsi.
Ingefära 34+2
oli miten oli, mut ei sillä nyt pitäis kauheasti merkitystä olla...