Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa sekaisin julkisilla paikoilla

Vierailija
27.07.2015 |

Eli mitä teette jos näin on, etsittekö jostakin vessan ja mitä jos ette löydä sellaista jossa saatte rauhassa asioida? Tarkoitan siis tilannetta että äänet kaikuu selvästi koko ravintolan asiakaskunnalle tai kyläpaikassa ohuet seinät tms... Käyttekö silti? Onko jotain keinoa hiljentää ääniä? Itselläni on nykyisin aina vatsa sekaisin, enkä oikein uskalla enää syödä mitään jos olen lähdössä johonkin. Vaikeuttaa kyllä elämää niin paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kohtalotovereita?

Vierailija
2/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vessaan silloin, kun tarvitsee, olin sitten ravintolassa tai kylässä. Mieluimmin vessaan kuin housuun. Jokaisellahan vessahommissa ääniä syntyy, mitäpä noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:14"]Menen vessaan silloin, kun tarvitsee, olin sitten ravintolassa tai kylässä. Mieluimmin vessaan kuin housuun. Jokaisellahan vessahommissa ääniä syntyy, mitäpä noista.
[/quote]En ole kyllä ikinä kellään muulla sellaisia ääniä kuullut yleisissä wc:issä, mutta ehkä muilla ei sitten ole niin sekaisin vatsa :( Ihan kuin jossakin huonossa komediassa

Vierailija
4/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne äänet välttämättä kuulu ulos niin hyvin kuin luulisi.

Vierailija
5/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!
Minulla on ikävä maha. Sitä kutsutaa reissu- tai tenttimahaksi. Jännittää - ja kakattaa. Vessahätä tulee heti kun parasympaatyinen hermostoni toimii. Ja sehän toimii.
Ja voin kertoa että olen käynyt puskissa missä vain. Kun hätä tulee, ihan sama! Kakkaan mihin vain mutten housuun. Ihan sama molskahdukset eyc.
Tiedän ihmisiä joilla on ns ujo vatsa, minulla on päinvastainen tilanne. Ei tod ummetusta!

Vierailija
6/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vessapaperia pyttyyn, niin ei molskahtele kovin pahasti.

Vierailija
7/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, meni vatsa sekaisin ravintolan vessassa niin ulkopuolella teinit hihitti:D silloin iski kyllä ruokamyrkytys. En osaa neuvoa muuten kuin että laittaa paperia pönttöön ettei molskahtaisi niin pahasti, ja laitan hanan päälle jos se on vessakopissa:D ihan normaalia ne vessaäänet on:)

Vierailija
8/8 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuommonen maha. Minulla on kilpirauhasen liikatoimintaa ja ilmeisesti siihenkin liittyy näitä vatsaongelmia. Mutta varmaan ilman sitäkin olen järkyttävä vatsalla reagoija. Jännittää etukäteen aina jo jos olen menossa jonnekkin ulos syömään tai vaikka ystävän luo, että kuinkahan nopeasti tänään juostaan ruuan päälle vessaan... ystäville olen tästä puhunutkin ja he ymmärtävät kyllä. Mutta on se vähän noloa joskus töissä tai oudommassa porukassa. Olen myös ihan järkyttävä jännittäjä, pelkään esiintyä. Usein töissä joudun puhumaan isommalle porukalle ja se tietää viikon ripulia etukäteen. Vaikka näitä esiintymisiäkin on ollu useampia niin en totu en ikinä. Samoin jos saan tietää jotain järkyttävää tai edes melko järkyttävää niin maha on heti sekaisin. Tämä on todella ärsyttävää. Kaiken huipuksi olen vielä alipainoinen, ei liiemmin olisi varaa paskoa kaikkea hetimiten pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi