Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perhepeti ja uusi vauva

Vierailija
27.07.2015 |

meillä nukutaabn perhepedissä pian 4-vuotiaan kanssa, eikä hänellä ole mtään kiinnostusta siirtyä omaan huoneeseen nukkumaan. perheeseen on tulossa uusi vauva, joka tarvitsee samaa petiä yösyönteineen jne. 

mikäpä neuvoksi? siirtyykö äiti vauvan kanssa eri huoneeseen kuin isä ja isompi sisarus. näin molemmat lapset saisivat nukkua aikuisen vieressä. mutta sitten vanhemmat joutuisivat eri huoneisiin. vaikea yhtälö! miten itse ratkaisisit tai olet ratkaissut asian?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias omaan sänkyyn.

Vierailija
2/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä 4-vuotias jo kuuluu omaan sänkyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidätte perhepedistä, ostakaa 80 cm sänky sängyn viereen. Sopii kaikki. Yksi vaihe elämässä.

Vierailija
4/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun sä siirrät tietysti ukon sohvalle nukkumaan seuraavaksi 10vuodeksi.

Vierailija
5/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa leveämpi sänky tai laittakaa viereen sivuvaunuksi lastensänky nelivuotiaalle tai yhtä reunaa uupuva pinnis vauvalle.

Vierailija
6/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vauvan takia siirtää omaan sänkyyn tai voi tulla aika hankalaa mustasukkaisuutta. Meillä esikoinen nukkui isän kanssa ja vauva äidin kanssa.

Vierailija
7/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vastaukset miellyttäneet siinä edellisessä ketjussa, jonka teit samasta aiheesta?

Ensimmäinen kakara omaan huoneeseen omaan sänkyyn, isä ja äiti omaan sänkyyn ja vauvan pinnis sängyn viereen. Äiti voi sitten pitää vauvaa yöt tissillä ja pinniksessä miten millonkin haluaa. 

Vierailija
8/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, minustakin on ihanaa nukkua lapsen vieressä ja siksipä asialla ei ole ollut kiire, kun lapsikin haluaa vieressä nukkua. on meillä isompiakin lapsia, joista yksi "halusi" omaan huoneeseen jo 1 vuotiaana. eli nukkui rauhallisesti vain yksinään. 

jatkopala sänkyyn voisi toimia! 

ap

ap

Vierailija
9/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko asiasta ketju jo aiemmin? etsin.. mutta minusta perhepeti on niin helppo, kun ei tarvitse vauvaa pinniksestä sitten nostella, sen kuin kääntää ruokaa suuhun tarvittaessa =)

ap

Vierailija
10/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin pieni ja omat pikkusisarukset tuli tähän maailmaan niin me nukuttiin kaikki 5 samassa 160cm sängydsä. :) yks 80cm sänky vaan viereen nii saa kaikki nukkua yhdessä. :)

Vierailija
11/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepeti on luonnoton. Jo muutaman vuoden ikäinen lapsi häiriintyy vanhempiensa intiimipuuhista.

Vierailija
12/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:50"]

Ei kannata vauvan takia siirtää omaan sänkyyn tai voi tulla aika hankalaa mustasukkaisuutta. Meillä esikoinen nukkui isän kanssa ja vauva äidin kanssa.

[/quote]

Meilläkin näin ja minä hoidin kaikki yöheräilyt. Nyt vaihdettiin, kun vauva ei enää yömaitoja tarvitse, mutta äiti tarvitsee unta ts. minä nukun esikoisen kanssa ja mies hoitaa yöheräilyt (joita ei kyllä enää juuri ole). Jossain vaiheessa sitten lapset samaan huoneeseen, ja minä palaan parisänkyyn. 

Vierailija
13/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vauva puklailee? Sitten on kaikkien nukkumapaikka puklussa. Oon aina ihmetellyt miten yösyötöt onnistuvat perhepedissä.

Vierailija
14/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:01"]Perhepeti on luonnoton. Jo muutaman vuoden ikäinen lapsi häiriintyy vanhempiensa intiimipuuhista.
[/quote]

Minne ap laittaa vauvan jos sekstailee? Perhepetiin kahdestaan 4v:n kanssa? Mitä jos se lähtee ryömimään lattialle? Ei ki kukaan sekstaa samassa sängyssä kahden lapsen kanssa?!

Vierailija
15/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä seiskan kanssa, ei missään tapauksessa omaan sänkyyn esikoista niin, että hän tuntee joutuvansa sinne "vauvan tieltä pois". Eli jos laskettuun aikaan on enää pari viikkoa, niin se juna meni jo. Sivuvaunupinnis ilman toista laitaa taitaa olla teille sopiva ratkaisu, pienillä muutoksilla pohjankin saa mihin tahansa korkeuteen (uudet reiät ja TUKEVAT kiinnikkeet, jos muuten olisi liian korkea/matala). Jos vauvan syntymään on vielä useampi kuukausi, voi esikoisen totuttaa omaan sänkyyn. 

Vierailija
16/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:01"]

Perhepeti on luonnoton. Jo muutaman vuoden ikäinen lapsi häiriintyy vanhempiensa intiimipuuhista.

[/quote]

Takana 4,5 vuotta perhepetiä 1-2 lapsen kanssa, eikä ole tarvinnut sekstailla lasten ollessa paikalla. Tältä palstalta olen oppinut, että jotkut sekstailevat surutta vaikka vauva nukkuisi pinniksessä samassa huoneessa. Multa ei onnistuisi.

Vierailija
17/31 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, koska intiimipuuhia on pakko A) harrastaa sängyssä B) harrastaa yöaikaan C) harrastaa lasten läsnäollessa. Kun meillä oli vielä pikkulapset, harrastettiin seksiä aina viikonloppuiltapäivisin lasten päikkäreiden aikaan, kun he nukkuivat ulkona. Tämän takia ärsytti aina, jos tuli jotain kekkerikutsuja :D Seksiä voi harrastaa myös esimerkiksi sohvalla tai kylpyhuoneessa, ei siihen sänkyä tarvita kuin mielikuvituksettomien lähetyssaarnaajaparien elämässä. 

Vierailija
18/31 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei miustakaan lapsi kuulu samaan sänkyyn, jossa harrastetan seksiä.

M39

Vierailija
19/31 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ihan niinkuin teistä vanhemmista parhaalta tuntuu. Kaverilla on n. 3m leveä sänky, jotta mahtuvat kaikki 5 samaan sänkyyn.

Vierailija
20/31 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperheen likka nukkui 6-vuotiaaksi vanhempiensa kanssa samassa huoneessa. Ja meidän pari vuotta nuoremman pojan kanssa oli sitten leikitty "pippelin syömistä".