Miksi ketju "mitä tapahtui Elisa Lamille?" poistettiin??
Kommentit (18)
Jos siinä ketjussa mainittiin eräs porilainen bloggaaja.....
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:37"]
Mäkin just hokasin mitä siinä tapahtu. Joku paino hissin nappulaa ulkopuolelta eikä tyttö sen takia päässyt kulkemaan sillä. Viittoilee ja selittää uhkaajalleen jotain hissin ulkopuolella.
[/quote]Meinaatko et oli noin. Hyvin pysyi sitten näkymättömissä se uhkailija. Mutta jos Elisa puhui hänelle kumoutuu teoria et jonkun (murhaajan) jalka näkyy toisella puolella hissiä.
Jos katsoo sen videon, niin Elisa ilmestyy yöllä sinulle veden heijastuksesta. Tämän vuoksi se poistettiin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:51"]
Jos katsoo sen videon, niin Elisa ilmestyy yöllä sinulle veden heijastuksesta. Tämän vuoksi se poistettiin.
[/quote]Ei kai..
Jos luet tämän kommentin, kuolet väkivaltaisesti tunnin sisällä. Tsemppii! <3
Mun piti katsoa se video, mutta ketju olikin poistettu :( voisiko joku linkata sen uudestaan?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:52"]
Jos luet tämän kommentin, kuolet väkivaltaisesti tunnin sisällä. Tsemppii! <3
[/quote]Kiitos <3 saatte varmaan sit lukea huomenna lööpeistä että nuori nainen kuoli karhun raatelemana, lähden ihan just metsälenkille :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:54"]
Mun piti katsoa se video, mutta ketju olikin poistettu :( voisiko joku linkata sen uudestaan?
[/quote]Sehän löytyy youtubesta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:30"]
Ja saisinko asiallisen vastauksen, kiitos mode.
[/quote]Olisi asiallista moden vastata jo senkin takia että osaisimme olla vastedes kirjoittamatta asiattomia kommentteja kun paremmin ymmärrämme mitkä kaikki sellaisia ovat.
No tietääkö kukaan miksi se poistettiin? Mitä ihmettä siinä on voinut olla että se on pitänyt poistaa?
Pahoittelen mutta ette tule koskaan tietämään. Modet ei vastaa keskusteluihin. Eikä palautteisiin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:54"]
[/quote]
Kyllä vaatiikin ihan hitosti kirjoittaa se googleen, kokeile nyt itse, Elisa Lam, niin johan alkaa löytyä. Tullanko me hei kuorimaan sun perunatkin?
Hmph... Se poistettiin heti mun pitkän, asiallisen selityksen jälkeen
Mäkin just hokasin mitä siinä tapahtu. Joku paino hissin nappulaa ulkopuolelta eikä tyttö sen takia päässyt kulkemaan sillä. Viittoilee ja selittää uhkaajalleen jotain hissin ulkopuolella.