Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tarve tuoda ilmi saamansa huomio muilta naisilta

Vierailija
02.03.2022 |

Itseä hieman huvittaa ja ihmetyttää, että miksi ihmeessä miehellä, jonka kanssa välillä tavataan ja pidetään hauskaa, on tarve kertoa minulle, kuinka muut naiset ovat kiinnostuneita yms.

Meidän välillä ei tule olemaan mitään hauskanpitoa enempää kummankaan puolelta, niin siksi tämä vähän kummastuttaa. Mies on kyllä todella komea ja vientiä riittää oikeasti, mutta että se pitää minulle vielä erikseen kertoa.

Esimerkkejä on paljon, mutta esim. kun nähdään jossakin niin hän saattaa sanoa, että edellisessä paikassa ei olis naiset halunneet, että hän lähtee.... tai hänelle tulee viestiä, niin hän kovaan ääneen, että kukahan tämäkin nyt TAAS on yms.

Onko kellään kokemusta? Tai miehet, jos teette tätä, niin miksi?
Yrittääkö minua mustasukkaiseksi? Haluaako jotakin reaktiota? Haluaako tehdä selväksi, etten ole ainoa nainen vai mitä ihmettä???

Seuraavaksi tekisi mieli sanoa, että kiitos-korttiako odotat, kun tulitki nyt tänne mun seuraan, etkä jäänyt niiden muiden naisten luo 😆 Ja joo otan puheeksi jos alkaa enemmänki nyppiä... Outoa kuitenkin....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten tämä nainen on myynyt kaikkein arvokkaimpansa pilkkahintaan miehelle joka ei edes välitä.

Vierailija
2/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista miten tämä nainen on myynyt kaikkein arvokkaimpansa pilkkahintaan miehelle joka ei edes välitä.

Ohhoijaa...niin kaksi aikuista ei voi pitää yhteisymmärryksessä hauskaa keskenään vaan pitää mennä neitsyenä naimisiin ja vääntää liuta lapsia 🙄 Jos niin onkin jo tehty, ja siitä aviohelvetistä lähdetty ja nyt nautitaan elämästä, kunnes ollaan valmiina taas sitoutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot vaan kaveri.Puhuu sulle niin kuin puhuisi miespuoliselle kaverille.

Vierailija
4/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yrittää selvittää vähän kömpelöllä tavalla, että onko kuitenkin tunteita pelissä ja täten mustasukkaisuutta? Tai tarve pönkittää omaa itsetuntoaan? Tai haluaako kömpelöllä tavalla sanoa, että halusin tulla tänne, vaikka muutakin seuraa olisi voinut olla? Eipä tämä selviä kuin kysymällä tai ääneen hänelle ihmettelemällä.

Vierailija
5/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nuori ja haluaisi vielä mennä sinkkuna, saada ihailua. Tai on pelimies, moniavioinen, yksi ei riitä. Ehkä väärä mies sinulle. Rehellisyys on silti hyvä ettei mies feikkaa uskollista munkkia. Tee omat päätökset ja eroa, ei monien muiden miehet sitä tee.

Vierailija
6/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mutta kuulostaa ihan minulta. Tälläisiä me Alfa uroot ollaan

Vierailija
7/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä mielestä Alfan määritelmä on se, että saa naisilta huomiota? Säälittävää 😅

Vierailija
8/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te luulette, mutta oikeasti kaiken alla on pikkupoika, joka tarvitsee jatkuvaa naisten huomiota pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Tämän ei tule ikinä loppumaan. Jotenkin surullista, kun itse kuvittelevat aivan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä