Panikoidun jos joku mies alkaa osoittamaan lähempää kiinnostusta.
Olen kuin 15-vuotias teini, äkkiä vaan pakenen paikalta. Tai itse asiassa ne 15 -vuotiaatkin taitavat olla rohkeampia kuin minä. Aivan typerää.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:48"]Siis menet paniikkiin jos otan niskasta kunnon otteella kiinni ja jos pyristelet niin nykäisen että tuntuu.
Toisella kädellä kourin ja röhötän rehvakkaasti. Nuolaisen poskea sikamaisen viekkaasti.
Vieläkö menet paniikkiin ja pyristelet pakoon?
t. Kultasikasi
[/quote] ihana. Unelmieni mies :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:36"]
Täällä sama. Kai sitä pitää olla koko loppuelämä yksin.
[/quote]
täh? No. Jos haluat elää yksin, niin sitten.
mutta ei tuo ole este, että et tutustuisi. Ajan kanssa pikkuhiljaa. Opettele hyväksymään itsesi ja ymmärtämään, errä se panikointi on ihan sympaattista. Saa panikoida. Sen taakse tai läpi näkee se kuka haluaa. Ja voihan olla että tapaat jonkun toisenkin joka panikoi. Silloinhan sä saatatkin olla se rohkea. Ole utelias. Elämä on mielenkiintoinen. Ja sulla on haasteita, jos sä haluat niitä ottaa. Tai sit sä pelkojen takia eristät itseäsi omasta elämästäsi. Siihen ei kannata ruveta.
Teet pieniä askelia. Omaa tahtia. Se on hyvä.
Ei aina tarvi ollakaan mukavaa. Niitä mukavuusalueella voi ylittää ja kokeilla olla epämukavuusalueilla. Perhoset mahassa ei oo paha.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:48"]Siis menet paniikkiin jos otan niskasta kunnon otteella kiinni ja jos pyristelet niin nykäisen että tuntuu.
Toisella kädellä kourin ja röhötän rehvakkaasti. Nuolaisen poskea sikamaisen viekkaasti.
Vieläkö menet paniikkiin ja pyristelet pakoon?
t. Kultasikasi
[/quote]Parempi tuokin, kuin tuppisuu jäykkäpaska mies, joka ei osaa tehdä aloitetta ja nyhvöttää vaan.